www.sudzibas.lv CoverMe Darba devēja attieksme pret darbiniekiem

CoverMe - Darba devēja attieksme pret darbiniekiem

Ja nu kāds izdomā pieteikties darbam šajā ''izaugsmes pilnā'' uzņēmumā, silti iesaku padomāt divreiz.. Darba intervijā ar jums runās normāli, un teiks, ka vienmēr visu var sarunāt, - tie ir meli. Vairākas reizes sastapos ar to, ka man zvanīja dienu pirms manas brīvdienas, sakot to, ka kāds cilvēks ir jāaizvieto, un dažas reizes es to izdarīju.. Vairākas reizes atteicos to darīt, jo es plānoju savu laiku, un daru citas lietas paralēli darbam, un es netaisos atcelt savas lietas, kad man par to paziņo dienu iepriekš. Protams, tika atrasts cits cilvēks vietā un viss tika nokārtots, bet ja tu neesi gatavs pilnībā upurēties savai priekšniecībai, tad pret tevi arī izveidojas tāda attieksme, ka tu neesi labs darbinieks..
Otra lieta, ar ko saskāros šeit strādājot - kā arī daudzi citi, zaudēju darbu sakarā ar covid, jo uz nenoteiktu laiku nācās aizvērt veikalu kurā strādāju. Uz jautājumiem par to, vai man turpmāk būs darbs, un par dīkstāves pabalstu, direktore diāna man atbild - raksti atlūgumu, un ej prom, es nevaru neko garantēt, kā arī minēja to, ka nav skaidrs pēc kādiem kritērijiem to visu iesniegt, kas ir pilnīgs sviests, jo visiem cilvēkiem kurus pazīstu personīgi, darba devēji jau sen par to bija parūpējušies.. Galvenais, ka ofisā viss notiek, un pārējie var sēdēt bez darba, bez naudas un bez pabalsta, jo darba devējs nezin kā to iesniegt.. Raksti atlūgumu, un ej prom - labs risinājums!
Trešā un pēdējā lieta, ar ko viss beidzās - dienā, kad jau gandrīz pus otru mēnesi biju bez darba, zvans no direktores ar tekstu, ka rītdien man ir jābūt darbā! Paldies par to, ka atkal paziņojat dienu iepriekš, man jau savi plāni neeksistē, izņemot darba vietu, kurai ir nospļauties, par to, ka tik ilgi nestrādāju, un arī atlaist mani netaisijās paši līdz pēdējam brīdim, (es domāju, ka nav jāskaidro kāpēc) .. Tieši tajā dienā, kad bija jāiet uz darbu, pierakstījos uz operāciju jau mēnesi iepriekš.. Pateicu to uzreiz direktorei, uz ko man atbildēja - ka viņai neinteresē kas man un kur ir, es varu visu pārcelt un iznākt uz darbu un viņai neinteresē tas, un ja es neierodos tad es esmu atlaista. Direktorei Dianai neinteresē tava Veselība, interesē tikai bizness, kas jūk un brūk, un viņa ir neapmierināta ar to, ka darbinieks uzdrīkstējās kaut ko ieplānot, un atsakās visu nomest un atskriet pēc knipja sitiena.. Ak šie bezatbildīgie darbinieki... Protams, tiku atlaista, jo pateicu uzreiz ka netaisos upurēt savu veselību šādas attieksmes dēļ.
Cerams, ka šī ziņa aizies līdz daudziem cilvēkiem, lai apdomājas par to visu situāciju un saprot, cik tas viss ir normāli, un arī tie, kas tomēr gribēs kādreiz tur strādāt - rēķināties ar šādu attieksmi.

24.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от CoverMe Support Ответ от представителя 08.09.2021

Anna, diemžēl laikā, kad jautājāt par Covid pabalstiem, tobrīd Latvijas valdība nedeva nekādus skaidrojumus par to, kam, kā un kādā apmērā pabalsti tiks izmaksāti. Tāpēc es nevarēju jums sniegt precīzu atbildi. Jūs bijāt apmaksātajā atvaļinājumā pēc pašas lūguma. Pēc tam, izejot no dīkstaves, jums bija laikus jāinformē par saviem plāniem (ārsta apmeklējumi, operācija vai citas darīšanas), un mēs ievietotu jums brīvdienu grafikā, kā mēs to darījām iepriekš. Dīkstave nav atvaļinājums, tas ir laiks, kad atrodaties kā darbā, jums var lūgt ierasties uz darbu, ja ir nepieciešams. Par to jūs saņēmāt algu, ko mēs jums samaksājām par gaidīšanas laiku. Darbinieku veselība man vienmēr ir svarīga, es nekad nelūdzu slimiem cilvēkiem doties uz darbu un jūs par to zināt. Ja jums bija kaut kas ieplānots, jums vienmēr bija iespēja paņemt brīvdienu šajā dienā. Pēc mūsu sarunas ar jums par darbu, es lūdzu jūs sniegt atbildi, vai jūs iziesiet vai nē. Jūs vienkārši izslēdzāt tālruni un vienkārši ar jums nebija iespējams sazināties. Pēc tam, kad uzrakstījāt atlūgumu, mēs darījām visu, lai laicīgi izmaksātu jūsu algu un atvaļinājuma kompensāciju. Kā arī mēs arī izpildījām jūsu lūguma atgriezt OVP karti. Žēl, ka mūsu sadarbība ir atstājusi negatīvu nospiedumu. Mēs neredzam pārkāpumus no mūsu puses un lūdzam jūs atzīmēt sūdzības statusu kā atrisinātu.

T

Комментарии (6)

C Chestnij 03.03.2021

За несколько лет работы тут ни разу не было проблемы с выходными, с отгулами, если надо.
Что ж Вы раньше не ушли, раз вас на столько всё не устраивало.
От куда директор Диана могла знать одобрит ли наше государство пособия для фирмы. Она для этого сделала всё, чтобы мы что-то получили (спасибо большое, получили хорошо). Это как кредит, вы когда подаёте в банке запрос на кредит, работник же вам не скажет, дадут или нет.
Она не обязана вам ни чем. Поставьте себя на место директора. Легко позаботиться о 50+ сотрудниках в такой ситуации? Всем сейчас тяжело, у всех проблемы. Диана сделала всё возможное. Пишите жалобу не на фирму, а на государство Латвийской Республики, на их законы и никому ненужные «логичные» ограничения.

C Chestnij 03.03.2021

Опечатка: не государство, а правитльство*

K Katrinaaa 09.09.2021

kak menja besjat takie otzivi…
chestno vse mi bili v odnoj lodke direktor Diana nikomu ne mogla skazatj budet pabalsts ili net , ona kak i mi bila bez ponjatija , kak uznala informaciju srazu vsem napisala ..Nado bilo zhdatj .. konechno ona nichego Vam ne mogla obeshatj esli ona sama ne znaet ….Pro vihodnie vsegda dajut i nikogda v nix ne trevozhat esli zaranee ix vzjali .. a dikstave eto ne otpuskt , skazali otkrivaemsja znachit rabotaem ..gluposti kakie to !

G Gulbenietis 09.09.2021

Cik interesanti, ka vairāki profili raksta vienā stilā. Diana, laikam, 2 eur pasolīja :D

J Jekaterina Jekaterina 09.09.2021

Man ir laba Direktore Diana , beidz rakstit stulbumus . Es pati strādaju veikala un man viss ir labi nekadas problemas nekad nav bijusi ! Gan jau cilveki dalas uz divam kategorijam ;) tapec ari izskatas lidzigi ;;)))))))))))

G Gulbenietis 09.09.2021

Man ir laba direktore Anna ņihera Ņipaņemanovna. Beidz rakstīt dumības :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы