Optika Metropole - Slikts serviss
2016.gada 20.jūnijā vēlējamies optikā metropole Ādažos t/c ''Apelsīns'' pasūtī brilles vecam cilvēkam, kuram speciāli no Rīgas braucām pakaļ uz Saulkrastiem. Ierodoties plkst.17.55 t/c ''Apelsīns'' optika Metropole sagaidīja ar nolaistu režģi un tukšām apgaismotām telpām, kurās 45 minūšu laikā neviens no apkalpojošā personāla tā arī neparādījās, kā arī nebija nekāda paziņojuma par prombūtni. T/c''Apelsīns'' apsardzes darbiniece pa rāciju ar kādu sazinoties apmulsusi spēja atbildēt, ka optikai vajadzētu strādāt. Paldies par sabojāto vakaru! Ir saprotams, ka personālam nepieciešams pusdienlaiks, kā arī tualetes apmeklējums, bet ne 45 minūtes un vai strādā tikai viens darbinieks.Žēl, ka mūsu iepazīšanās ar Jūsu ''kantori'' beidzās tik bēdīgi, bet otrreiz vairāk neiegriezīsimies.Ceru, ka vainīgie darbinieki tiks saukti pie disciplinārās atbildības, jo katrā profesijā par savu rīcību ir jāatbild. Aija.
Комментарии (1)
Labdien, Aija!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un paldies par ziņu, jo tikai pateicoties Jūsu atsauksmēm varam uzlabot mūsu klientu apkalpošanas servisa kvalitāti.
Labprāt sazinātos ar Jums privāti un izrunātu radušos situāciju, kā arī iespējams rastu risinājumu, kas Jūs apmierinātu.
Kontaktinformācija saziņai:
Jānis Ulmis
Optikas salonu "Metropole" reģionālais vadītājs
Mob.: 29268863, e-pasts: [slēpt]@optikametropole.lv