Optika Metropole - Krāpšana, nekvalitatīvs darbs
Pasūtīju savas otrās brilles Metrapole salonā ar Zeiss lēcām pēc konsultanta ieteikuma. Kopējā briļļu izmaksas 454.00 EUR, tai skaitā redzes pārbaude un darbs briļļu izgatavošanai. Saņemu savas brilles un mājās pamanu, ka Zeiss logo ūdenszīmes katrai lēcai atrodas nesimetriski un katra savā novietojumā (augstumā, attālumā no rāmja). Devos uz salonu, lai nodotu brilles labot, kur man paziņoja, ka tam tā ir jābūt un man uz to nav jāskatās. Un to taču neviens nevar redzēt, tikai, ja ieskatās. Tas nekas, ka paradīju iepriekšējās brilles, kas sūtītas pirms pāris gadiem , kur logo ir izvietots simetriski. Uz to man atbildēja, ja jau gribēju, lai ir simetriski, vajadzēja sūtīt katru lēcu par 150 EUR, nevis kaut kādas parastās, par 160 EUR komplekts. Uz jautājumu, vai to var labot, man nievājoši atbildēja, ka nē nevar un tas neesot nekas traks. Kad pajautāju, kāpēc mani par to nebrīdināja, konsultante tikai pārgrieza acis un neko neatbildēja. Rezultāta, palieku ar brillēm, kuras nevaru lietot, jo izskatās, ka esmu tās iegādājusies tirgū, bet ir iztērēti 454 EUR.
Nekādā gadījumā neuzticaties šim salonam, naudu paņems un pēc tam tēlos, ka tam tā ir arī jābūt. Iestāstīs vienu, bet beigās apkrāps un vēl pateiks, ka bija jāsūta dārgākas lēcas.
Комментарии (3)
Šī situācija ar Optika Metropole tiešām izklausās kā ļoti neprofesionāla attieksme un iespējama klienta maldināšana. Tu esi samaksājusi nopietnu summu par brilles, kurām bija jāatbilst augstam kvalitātes standartam – un šāds rezultāts nav pieņemams.
Ko var secināt no šīs situācijas?
Zeiss lēcas tiek uzskatītas par augstas klases produktu – neatkarīgi no izvēlētā modeļa, uzstādīšanai ir jābūt precīzai un simetriskai.
Konsultanta atbilde, ka “tam tā jābūt” un ieteikums “neskatīties uz to” ir neprofesionāls un klientu maldinošs.
Atteikšanās labot brilles un noslēptā pieeja par atšķirību lēcu klasēs bez iepriekšēja brīdinājuma izklausās pēc sistēmiskas problēmas vai krāpniecības.
Ieteicamie nākamie soļi
1. Iesniedz rakstisku pretenziju
Nosūti e-pastu vai aizpildi sūdzību uz vietas salonā ar šādu saturu:
Norādi pasūtījuma detaļas (datums, cena, kas tika solīts).
Detalizēti apraksti defektu – nesimetriski Zeiss logotipi, neprecīza lēcu novietošana.
Pieprasi bezmaksas labojumu vai pilnu/brīvdobīgu atmaksu.
2. Vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Ja salona atbilde ir noraidoša vai formāla, PTAC pieņem šādus gadījumus par nekvalitatīvu preci un nepatiesu informāciju pakalpojuma laikā.
3. Publicē s*dzību ar pierādījumiem
Iesaku:
Uzņemt bildes ar logotipu novietojumu (pirms/jaunās brilles),
Publicēt atsauksmi ar bildēm sociālajos tīklos un Google Reviews, lai citi potenciālie klienti ir informēti.
4. Papildu varianti:
Ja maksāji ar karti, apsver iespēju pieteikt strīdu bankā (chargeback),
Pajautā citam optikas salonam vai lēcu ražotāja pārstāvim (Zeiss), vai šāds izkārtojums tiešām ir pieņemams – šāds apstiprinājums palīdzēs oficiālai s*dzībai.
Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.
Šī situācija ar Optika Metropole tiešām izklausās kā ļoti neprofesionāla attieksme un iespējama klienta maldināšana. Tu esi samaksājusi nopietnu summu par brilles, kurām bija jāatbilst augstam kvalitātes standartam – un šāds rezultāts nav pieņemams.
Ko var secināt no šīs situācijas?
Zeiss lēcas tiek uzskatītas par augstas klases produktu – neatkarīgi no izvēlētā modeļa, uzstādīšanai ir jābūt precīzai un simetriskai.
Konsultanta atbilde, ka “tam tā jābūt” un ieteikums “neskatīties uz to” ir neprofesionāls un klientu maldinošs.
Atteikšanās labot brilles un noslēptā pieeja par atšķirību lēcu klasēs bez iepriekšēja brīdinājuma izklausās pēc sistēmiskas problēmas vai krāpniecības.
Ieteicamie nākamie soļi
1. Iesniedz rakstisku pretenziju
Nosūti e-pastu vai aizpildi sūdzību uz vietas salonā ar šādu saturu:
Norādi pasūtījuma detaļas (datums, cena, kas tika solīts).
Detalizēti apraksti defektu – nesimetriski Zeiss logotipi, neprecīza lēcu novietošana.
Pieprasi bezmaksas labojumu vai pilnu/brīvdobīgu atmaksu.
2. Vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
Ja salona atbilde ir noraidoša vai formāla, PTAC pieņem šādus gadījumus par nekvalitatīvu preci un nepatiesu informāciju pakalpojuma laikā.
3. Publicē s*dzību ar pierādījumiem
Iesaku:
Uzņemt bildes ar logotipu novietojumu (pirms/jaunās brilles),
Publicēt atsauksmi ar bildēm sociālajos tīklos un Google Reviews, lai citi potenciālie klienti ir informēti.
4. Papildu varianti:
Ja maksāji ar karti, apsver iespēju pieteikt strīdu bankā (chargeback),
Pajautā citam optikas salonam vai lēcu ražotāja pārstāvim (Zeiss), vai šāds izkārtojums tiešām ir pieņemams – šāds apstiprinājums palīdzēs oficiālai s*dzībai.
Braucu uz līvāniem mainīt tev pampersus!