Optika Metropole - slikta kvalitāte un serviss
Pēc gadu ilgas briļļu lietošanas fotohromētām lēcām sāka nākt nost lēcu pārklājums. Vispirms vienai lēcai, pēc pāris mēnešiem arī otrai. Ietvara kvalitāte arī ļoti slikta, krāsa sāka lobīties nost jau pēc pāris mēnešu lietošanas. Aiznesu brilles uz optiku un uzrakstīju iesniegumu. Saņēmu atbildi, ka lēcu pārklājums ir bojāts karstuma iedarbībā, tas esot sakusis.? Tā kā brilles krāsnī neesmu bāzusi un pirtī ar tām arī neesmu bijusi, mēģināju panākt godīgu risinājumu šai problēmai. Menedžeris Jānis telefonsarunā mēģināja mani pārliecināt, ka pati esmu lēcas sabeigusi, iespējams, stāvot pie grila, par slikto ietvara kvalitāti vispār netaisījās diskutēt, pati nolobījusi krāsu. Esmu patiešām vīlusies, jo lēcas nopirku dārgākās iespējamās, domāju, ka arī kvalitatīvākās. Salona pārdevēji arī diezgan nekompetenti, nemāk izskaidrot par lēcām gandrīz neko. Nav jēgas šajā salonā iegādāties dārgākās preces, jo salons neuzņemās nekādu atbildību par precēm, ko tirgo.
Комментарии (4)
Man arī brilles no Metropoles, un nepirku lēcas tās lētākās, bet atbilstošu nepieciešamās. Protams es nezinu cik fuflo no teholoģijām cik viss ok, bet paņēmu un neskaudu naudu. Trīs gadi un viss ok, ieskaitot grillus, ūdens, sālsūdens, kritieni, nejauša švīkāšana pa lēcu. Viss godam. Pie šāda jūsu aprakstītā scenārija, laikam jaunās brilles ja pirkšu pie viņiem, tad noteikšu jautāšu, karstuma drošus :) La ivismaz papīrā tas rakstīts.
Mūsu uzņēmums vienmēr ir bijis ļoti pretimnākošs, cenšoties iedziļināties īpaši detalizēti jebkurās neskaidrībās, ja tādas rodas. Tamdēļ skumīgi, ka esiet izvēlējusies šo atgadījumu kārtot sociālajos portālos nevis klātienē. Lai vai kā, centāmies ļoti skrupulozi iedziļināties, rast skaidrību, un parādīt kā patiesībā viss izskatās. Kā mēs zinām, briļļu ietvars un briļļu lēcas ir patiesi smalki priekšmeti. Tos lietojot ir jābūt vērīgiem, bet ikdienas steigā, protams var gadīties visādi. Tamdēļ arī mēs bijām gatavi nākt pretim un piedāvāt risinājumu, no kura Jūs diemžēl atteicāties.
Mēs vienmēr uzklausām klientus un esam īpaši labvēlīgi pretenziju risināšanā, tomēr šoreiz bija grūti izpildīt visas Jūsu prasības. Jūsu brilles pēc Jūsu vārdiem ir tikušas diendienā lietotas jau pusotru gadu. Lietošanas rezultātā uz ietvara ir redzamas vairākas skrāpējuma vietas, kas varētu rasties saskaroties ar citiem priekšmetiem vai kādu cietāku virsmu. Jūs minat, ka tā esot krāsa, kura nolobījusies nost, bet patiesībā tie ir mehāniski skrāpējumi, turklāt vairāki.
Līdzīgi ir arī ar ietvara vienu no "kājiņām". Diemžēl tā ir tikpat kā nolūzusi nost, kas noticis neuzmanīgas lietošanas rezultātā.
Savukārt, runājot par briļļu lēcām, var redzēt, ka tās patiesi ir bijušas karstuma ietekmē. Mēs neuzņemamies minēt, kādā veidā tas tieši Jūsu gadījumā varētu notikt, bet uz briļļu lēcām var manīt deformācijas vietas, par kurām mēs runājām. Neviens no minētajiem trūkumiem nekādā gadījumā nav ražošanas brāķis, tie visi ir bojājumi, kas radušies neatbilstošas lietošanas rezultātā.
Neskatoties uz visu šo, esam gatavi joprojām piedāvāt mūsu pretimnākšanu. Labprāt tiktos ar Jums klātienē, lai rastu skaidrību.
Uz sazināšanos!
Jūsu Optika Metropole
Sveiki, man ir lidzīga situācija, biju iegādājusies pie jums brilles ar dargākajām zeiss lēcām, pārklājums vienkārši nolobījies, vairāk nekā 10 gadus nesāju brilles un ar kaut ko tādu sastopos pirmo reizi. Kādu risinājumu jūs piedāvājāt sudzības autorei?
Diemžēl ir ļoti negatīva pieredze ar šo optiku. Uzņēmuma vadība nav gatava atzīt savu darbinieku (acu ārstu) kļūdas, tāpēc melo par problēmu rašanas iemeslu.