Itella - Slikts serviss
Pasūtīju preces no bestsecret.
Tracking redzu, ka paciņa nodota piegādei. Gaidu, ka kāds zvanīs/savādāk sazināsies ar mani par piegādes laiku.
Dienas beigās tracking redzu, ka paciņa atgriezta atpakaļ kurjera punktā, jo nav bijusi iespējama piegāde (aizvērtas durvis) . Ja neskatītos tracking, nemaz neuzzinātu kā kurjers ir pārcenties.
Labrīt.. Gandrīz katrai daudzdzīvokļu mājas kāpņu telpai ir ciet durvis. Tādēļ arī ir norādīts saņēmēja tālrunis.
Redzu, ka par uzņēmumu jau ir vairākkārt šādas sūdzības bijušas. Atbildēs vienmēr ir tikai norādīta Itellas kontaktinformācija. Paldies, šādu atbildi man nevajag.
Iesaku rūpīgi izvērtēt, vai šī uzņēmuma pakalpojumus nepieciešama izmantot.
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Diemžēl interneta veikals Best Secret nenodod mums saņēmēju telefonu numurus, ja saņēmējs nav devis tam piekrišanu, tas ir saistīts ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu.
Lai Jūsu telefona numurs tiktu noradīts uz sūtījuma, Jums ir nepieciešams veikt izmaiņas savā Best Secret profilā, ieliekot ķeksi sadaļā - Password & Contact information ->Personal Settings - >Shipment tracking.
Lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Добавить комментарий