Interlux travel - slikts serviss un maldināšana
City life kuponos iegādājos nodrošināto ceļojumu (avio + viesnīca), un pēc tam papildus tieši no paša SIA "INTERLUX Travel" iegādājos papildus pakalpojumu - ekskursijas un tranporta paketi.
Pirms kuponu un papildus pakapojumu iegādes iepazinos ar atteikšanās iespējām no ceļojuma un papildus paketes. Gan City life kupona iegādes nosacījumi, gan linkā ievietotais tūrisma pakalpojumu līgums paredzēja, ka nauda noteiktajos apmēros tiek ieturēta tikai tajā gadījumā, ja no ceļojuma atsakās, sākot ar 29.dienu pirms ceļojuma. Tātad atsakoties ātrāk kā 29.dienas - būtu atpakaļ jāsaņem 100% apmērā.
Veselības dēļ no ceļojuma atteicos vairāk kā 29.dienas iepriekš.
Ar iesniegumu griezos pie Cherry Media SIA un SIA "INTERLUX Travel", lūdzot atgriezt samaksāto naudu 100% apmērā.
No Cherry Media SIA nākamajā darba dienā saņēmu apstiprinošu atbildi, bet SIA "INTERLUX Travel" saņēmu sekojošu atbildi:
"Sazinājāmies ar Cherry, Jums tiks atgriezta 100% apmaksa par kuponiem no viņu puses.
Sakarā ar to, ka biļetes šim ceļojumam Jums ir pasūtītas, varam Jums piedāvāt, aizvietot Jūs ar kādu citu ceļotāju, ja Jūs to varēsiet organizēt, tad piemaksa par personas maiņu ir 100Eur. Pretējā gadījumā iemaksātie 189 Eur tiks ieturēti."
Vērsu SIA "INTERLUX Travel" uzmanību uz viņu tūrisma pakalpojuma līguma nosacījumiem un to, ka SIA "Interlux Travel" nav nekādas tiesiskā pamata veikt ieturējumus no manis jau apmaksātajām naudas summām. Turklāt liguma nosacījumi neparedzēja arī papildus piemaksas personu maiņas gadījumā vairāk kā 5 dienas iepriekš.
Rezultātā naudu atguvu 100% apmērā, tomēr vēršu pārējo uzmanību rūpīgi iepazīties ar SIA "INTERLUX Travel" piedāvātā līguma nosacījumiem, un nepieciešamības gadījumā cīnīties par savām tiesībām, jo kompānija negodprātīgi cenšas izmantot cilvēku uzticēšanos.
Cienījamā Laima,
Paldies par Jūsu komentāru.
Mēs, savukārt, vēlamies sniegt komentāru sakarā ar radušo situāciju.
Sākotnēji sazinoties ar mums un paziņojot mums, ka sakarā ar Jūsu veselības problēmu, Jūs nevarat doties ceļojumā, kopīgi tika ierosināts atrast cilvēku, kas varētu Jūs aizvietot.
Pēc tam mēs uzrakstījām vēstuli Cherry.lv, lai Jums pilnībā tika atgriezta nauda, kas arī tika izdarīts.
No mūsu puses bija aizkavēšanās 2-3 dienas, jo tika lemts jautājums par ceļotāja aizvietošanu.
Līgumā ir punkts, ka no klienta tiek ieturēta samaksa par lidojumu, ja viņam jau tika iegādātas aviobiļetes.
No mūsu puses uz šodienu Jums ir izmaksāta pilnīgi visa summa.
Tapat gribam piebilst, ka vajag vienmēr ņemt vērā līguma nosacījumus.
Ar cieņu,
INTERLUX Travel
Добавить комментарий