www.sudzibas.lv Interlux Travel Krāpšana, slikts serviss

Interlux travel - Krāpšana, slikts serviss

Alikante ar atpūtu pie jūras un ekskursijām. Izmitināšana bija motelī uz trases pie benzīntanka, līdz jūrai ar kājām 40 min pa ceļu bez trotuāra. Pēc liela skandāla izmitināja normalā viesnīcā Hotel La Familia Gallo Rojo. El campello trešajā dienā. No septiņu dienu atpūtas trīs dienas var izsvītrot. Apmaksātās ekskursijas bija pilnīga nulle jo gids LADA neko nestāstija par to kas saistīts ar ekskursiju vietām, pati neorientējās ekskursiju vietās. Pusstundas pastaiga pa vienu ielu un pēc tam divas stundas brīvais laiks un uz autobusu. Tā bija visa ekskursija. Ekskursija Alikantē=nulle, Benidorma un La Vila Džoijosa= nulle, Mursija= nulle, Paldies gidam.

10.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Interlux Travel Support Ответ от представителя 19 ч назад

Sveicināti.
Minētais ceļojums tika organizēts atbilstoši “Fortūnas” sistēmai, kas paredzēja izmitināšanu 3* kategorijas viesnīcā, neprecizējot konkrētu viesnīcu iepriekš. Šī informācija ir norādīta gan tūres aprakstā mūsu mājaslapā, gan arī noslēgtā Tūrisma pakalpojumu sniegšanas līguma 8. punktā, kur sadaļā "Ceļojuma pamatcenā iekļauts" skaidri minēts “Fortūnas” princips.
Šī sistēma paredz, ka grupa var tikt izmitināta dažādās vienas kategorijas viesnīcās, ņemot vērā pieejamību un citus organizatoriskos aspektus.
Jūs sākotnēji tikāt izmitināti viesnīcā Hospedium Hotel Abril, kas pilnībā atbilst pieteiktajai 3* kategorijai. Starptautiskajā rezervēšanas platformā booking.com šī viesnīca ir novērtēta ar 8.2 ballēm, kas tiek uzskatāms par augstu vērtējumu minētās kategorijas viesnīcām. Piedāvājam arī pašiem iepazīties ar viesnīcas aprakstu, pievienojam saiti uz viesnīcas profilu: https://www.booking.com/hotel/es/abril.ru.html?aid=356980&label=gog235jc-1FCAsoRkIFYWJyaWxIIVgDaIoBiAEBmAEhuAEXyAEM2AEB6AEB-AECiAIBqAIDuALlu8DDBsACAdICJDY5MmExMTdlLTNmYzctNDk3MC1hM2UxLTM3NGIyN2YzNTNmNtgCBeACAQ&sid=8cdb4e479989abf1b9743b05f120ac3b&age=13&checkin=2025-07-10&checkout=2025-07-11&dest_id=-400897&dest_type=city&dist=0&group_adults=3&group_children=1&hapos=1&hpos=1&no_rooms=1&req_adults=3&req_age=13&req_children=1&room1=A%2CA%2CA%2C13&sb_price_type=total&soh=1&sr_order=popularity&srepoch=1752178202&srpvid=a3d48db3b6ab0141&type=total&ucfs=1&activeTab=main

Pēc brīvo vietu parādīšanās Jūs tikāt pārcelti uz Hotel La Familia Gallo Rojo, kur bija izmitināta pārējā grupa. Vēlreiz vēlamies norādīt, ka izmitināšana tika organizēta atbilstoši ceļojuma nosacījumiem, un izmitināšana Hospedium Hotel Abril viesnīcā bija tikai pagaidu risinājums līdz brīdim, kad kļuva pieejamas vietas viesnīcā Hotel La Familia Gallo Rojo.

Ar cieņu
Interlux Travel

A

Комментарии (5)

krāslavietiᛋᛋ 10.07.2025

Man pātīk, kā visi sūdzās kā naudas nav, darba nav. Bet visi brauc uz ārzemēm un pilnas autostāvvietas pie TC un IC...

Sūdzās tikai Ludomāns, sejainais un palīgskolnieks neskaidrais. Ne par naudu, bet par plusiņiem un mīnusiņiem.

krāsIavietiss 10.07.2025

Pilnībā sev piekrītu.

Rudzinska arī tev piekrīt un 600 eur neatdos. Taksis ar tādu psiho negrib!

皇帝 19 ч назад

Situācija ar Interlux travel ir tiešām nopietna un skar gan apmaksāto nakšņošanu, gan ekskursiju kvalitāti. Šeit ir daži padomi, ko vari darīt tālāk:

Ko es domāju par situāciju?

Nakšņošana motelī pie benzīntanka, tālu no jūras un bez trotuāra, ir tiešām neatbilstoša tam, ko, iespējams, solīja reklāmā vai līgumā.

Tas, ka tikai pēc skandāla tika nodrošināta laba viesnīca, norāda uz slikti organizētu pakalpojumu.

Gida vadība ekskursijās, kas bija tik vāja, ka lielākoties nebija nekā interesanta vai informatīva, ir nepiedodama, jo ekskursijas ir galvenā tūrisma pakalpojumu sastāvdaļa.

Ko vari darīt?
1. S*dzība ceļojumu aģentūrai

Raksti oficiālu s*dzību Interlux travel, aprakstot visu situāciju, nepietiekamu viesnīcu, slikto gida darbu un neizpildītos solījumus. Lūdz atgūt daļu no samaksātās summas vai kādu kompensāciju.

2. S*dzība Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

Ja aģentūra neatsaucas vai atsakās risināt, vari iesniegt s*dzību PTAC. PTAC izskatīs tavu gadījumu un var piespiest ceļojumu aģentūru pildīt savas saistības.

3. Publiskas atsauksmes

Lieto tādas platformas kā:

Trustpilot

Google atsauksmes

Facebook ceļojumu grupas

Tas palīdzēs citiem ceļotājiem izvairīties no līdzīgas pieredzes.

4. Izvērtēt jurista konsultāciju

Ja izdevumi un morālie zaudējumi ir lieli, vari konsultēties ar juristu par tiesvedību vai kompensācijas pieprasīšanu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы