Адрес: |
Brīvības iela 293 A - 3 Rīga Latvia - LV 1006 (Biroja adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67651234 |
Факс: | +371 67892278 |
Информация: | Xnet.lv bija Latvijas attālinātās mazumtirdzniecības veikals. Tas tika izveidots 2003. gadā. Interneta veikals pārtrauca savu darbību 2021. gada septembrī, pievienojoties īpašnieku citai platformai 220.lv. |
Время работы: |
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 9:00 - 18:00 |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
Xnet - Жалобы и отзывы
Xnet - Slikts serviss
Vienkārši nenormāls serviss. Internetā veicot pasūtījumu un maksājot par piegādi, Sola piegādāt 2 nedēļu laikā. Pasūtījums 1. Jan, piegādi "ap 15. Jan". Tagad pagarina piegādes laiku uz vēl vienu nedēļu - "ap 21. Jan" turklāt vēl pa Vidām izrādās, ka kāda no precēm viņiem nemaz nav. Kāpēc uzreiz nesaka godīgi - nezinām, kas mums reāli ir pārdodams un tas, kas reāli ir - nezinām, kad jūs dabūsiet! Krāpniecība. Varbūt vispār tikai pēc gada pusi no pasūtījuma piegādās. Esmu ļoti dusmīga un nelaimīga
Xnet - Nepatiesas cenas
Noskatīju preci. Maksā 638 eiro, bet ar piemēroto atlaidi sanāca 498 eiro. Vēlāk pagāja laiks izdomāju nopirkt un pēkšņi skatos prece maksā 950 eiro un piešķirta 33 procentu atlaide un galasumma 638. Sanāk iepriekš bez atlaide maksāja 638 bet tagad ar atlaidi maksa 638
Xnet - Neatgriež naudu par preci, kas netika piegādāta laicīgi, tika mainīts piegādes datums.
Iegādājos šajā veikalā 14.12. preci, kurai bija norādīts, ka atrodas noliktavā un ka tiek garantēta piegāde līdz Ziemassvētkiem. 18.12. Xnet raksta ka pasūtījums iespējams netiks piegadās laikā un kā atvainošanos iedod 10€ kuponu. 20.12. Xnet raksta ka pasūtījums noteikti netiks piegādāts līdz Ziemassvētkiem, jaunais piegādes datums ir 29.12. 21.12. Es atsakos no preces un lūdzu atgriezt naudu. Tajā pašā dienā dienā atnāk arī e-pasts no Xnet, ka prece esot nosūtīta piegādātājam - Omniva. Xnet...
Xnet - Piegādes termiņa krāpšana
Lai nedrūzmētos veikalos klātienē, izmantoju izdevību 15. Decembrī pasūtīt 3 gadīgam bērnam apsolīto un tik ļoti gaidītu ziemassvētku dāvanu ar piegādi 21. Decembrī. Šodien ir 22. Decembris, taču prece neesot saņemta pat vēl no piegādātāja. Paldies Xnet, ka 3 gadīgam bērnam zem Eglītes nekas nebūs, jo arī nopirkt to vairs nekur nav iespējams! Šo veikalu neiesaku nevienam, jo par saņemšanu neviens negarantē, viss, ko var atbildēt klientu apkalpošanas tālrunis, ir "mums ļoti žēl, mēs saprotam"...
Xnet - Pateicība
Veicu pasūtījumu (turpmāk pasūtījums 1) xnet.lv un kļūdījos ar piegādes adresi (norādīju nekorektu saņemšanas vietu), tādēļ veicu atkārtotu pasūtījuma noformēšanu (turpmāk pasūtījums 2). Nākamajā dienā veicu pasūtījuma "2" apmaksu 100% apmērā. Pēc dienas (trešā diena kopš pasūtījuma noformēšanas) saņēmu no xnet.lv, e-pasta vēstuli ar aicinājumu apmaksāt pasūtījumu "1". Tā kā biju apmaksājusi pasūtījumu "2", nepievērsu šai vēstulei uzmanību. Vēlāk sazinoties ar xnet.lv saņēmu atbildi ka...
Xnet - Instrukcija valsts valoda
Gribēju sievai uzdāvināt kafijas automātu ar iebūvētam dzirnaviņām. Sūtījumu pasūtīju ar saņemšanu pasta nodaļa ar pēcapmaksu. Atverot iepakojumu instrukcija bija kādas sešas valodas tikai ne latviešu vai krievu, sazinājos ar veikalu solija izsūtīt uz e-pastu. Pagajusas5dienas instrukcijas nav pārdevu sievas dāvanu par puscenu. Nesaprotu ka vispār var pārdot preci bez instrukcijas valsts valoda.
Xnet - Par savlaicīgi naudu atgriešanu
Labdien! Bija pasūtījums uz līzingu, pirmo iemaksu firma paņēma uzreiz, pēc diena bija atteikums no līzinga, pieprasīja naudu atpakaļ solija pēc divām dienām atgriezt (visa saruna pierakstīta telefona) naudu tā nesagaidīja, piezvanīja pēc 4 dienām sāka gaidīt vēl var būt 2 dienas var būt 4 dienas Rinda kārta. Kāda rīnda kad kad prece klients nesaņem, nav precizē datus tikai solījumi. Uzmanīgi klientiem kurie grib ņemt prece līzinga
Xnet - Slikts serviss, atsūtīta lietota prece
Pasūtīju xnetā bērnu virtuvīti, gaidīju vairāk kā 3 nedēļas (bija norādīts - piegāde 14 dienu laikā) , virtuvīte atnāca bojāta, lietota, netīra, saskrāpēta, salauzta! Naudas atgriešana ir ļoooooti grūts process no šī internetveikala! Nekad nekad nevienam neieteiktu neko pasūtīt! Ja būs problēmas, tad viss notiks ļoti lēni! Esmu ļoti neapmierināta!
Xnet - Slikts serviss, nolaidība, necieņa pret klientu
Esmu ļoti pārsteigta par xnet veikala bez personisko pieeju un noteikti publicēšu datus antireklāmas saitā. Veicot pasūtījumu 24. Novembrī, saņēmu epastu, ka preces piegāde plānota 30. Novembrī, šodien, telefoniski-zvanot pašai!, uzzināju, ka prece izpārdota! Viņi pat neuzskatīja par pienākumu man to paziņot! Pasūtījumu veicu nedēļu atpakaļ! Vai tiešām nebija neviens brīdis informēt klientu! Uzskatu, ka šādā veidā savu prestižu kompānijai nebūt neceļat. Šī interneta veikala pakalpojumus nemūžam...
Xnet - Neatgriež naudu par atgrieztu preci bez bojājumiem
Prece saņemta atpakaļ veikalā pirms 20 dienām, naudu neatgriež, tikai Saka, ka iesniegts grāmatvedībā. 14 dienu atgriešana nedarbojas. Gatavojos sniegt sūdzību ptac. Labi, ka līdzekļi ir, bet ja pēc didriksons jaku kā vienīgo ziemai tas ir šausmīgi. Šo veikalu vajadzētu slēgt. Nebija pievienota atgriešanas veidlapa.
Xnet.lv - Ļoti slikts serviss, Krāpšana
Neiesaistāties ar šito kantori. Ja gribat ko noskaidrot pa tel. Rēķināties vismaz 5 min. Klausīties mūziku. Nervi pagalam jūs nebūsiet izlasījis ar maziem burtiem rakstīts esot izpilde 2 nedēļu laikā. Kam man tāds i-veikals Latvijā. E-bais 2 nedēļu laikā no Eiropas pa taisno. Nost ar X - Net.
РешеноXnet - Savas vainas atzīšana
Tika veikts pasūtījums un viena no precēm (telts) atnāca ar saplēstām detaļām (melnie mietiņi ar ko veido telts konstrukciju). To konstatēju tikai sākot lietot telti, izpakojot to no iepakojumiem un telts somām. Sazinoties ar Xnet.lv veikalu un izstāstot radušos situāciju lūdza, lai nosūtu bildes ar bojātajiem mietiņiem uz ko saņēmu e-pastu pretī, ka tā kā telts ir lietota viņi var piedāvāt 10.00 EUR 'lielu' kompensāciju. Vēlos piebilst, ka telts cena ir 90.00 EUR. Sniedzu viņiem detalizētu...
Xnet.lv - Preces nav
Esmu pasūtījis xnet.lv veikalā sūtījumu jau 14. Jūlijā un joprojām nav saņemts sūtījums (21.07.2020) , zvanot klientu atbalstam neviens neko nezin, ne kur ir sūtījums, ne kad sūtījums būs. Apsola noskaidrot un atzvanīt, bet klusums. Jāzvana atkārtoti pašam un atkal neko nezin. Nauda samaksāta par preci 14.07.2020. Pilnīgs bardaks! Šausmīgs serviss un attieksme. Uzskatu, ka tā ir krāpšana, naudu paņem, preces nav.
Xnet - Krāpjas
15.06.2020. Pasūtīju portatīvo datoru, lielu naudu samaksāju. Šodien, 29. Jūnijā xnet paziņo, ka nav vairs. Tātad saviem paziņām vai draugiem pievākuši, bet man pēc tik Ilga laika atsaka. Negodīga komercprakse. Nekad šajā internetveikalā vairs neko nekad nepasūtīšu!
Xnet - Slikta darba kvalitāte/ētika-ļoti lēna piegāde.
Produktu pasūtīju 08.06.2020. 10.06. Atnāk paziņojums, ka prece atdota pārvadātāja kompānijai un no Igaunijas līdz manīm (lv) nonāks līdz 12.06. Tikai pēc tam, kad 12 tajā sāku zvanīties uz xnet ar jaut. , kur ir? , manu jautājumu solīja nodot menedžerim. Tikai pēc vairākkārtējas zvanīšanās un tikai 17.06. Saņēmu atbildi, ka viņiem kurjer-dienests atbildējis, ka paka esot par mazu, lai ielīstu paku skapī. Tiešām? ! Vai xnet.lv šādos gadījumos nav spējīgs komunicēt ar savu sadarbības partneri...
Xnet - Netiek atgriezta nauda
03.06.20 tika pasūtīts zālespļāvejs Hpg G51Shl - c. Tika atsūtīta informācija, ka dpd preci drīzumā piegādās. Preci protams nepiegādāja. Teica, ka prece nodota dpd un tā ir pazudusi dpd kurjer dienestā. Solīja noskaidrot un atzvanīt, protams, nekas netika noskaidrots. Pagājušā nedēļā ieprasīju naudu atpakaļ, solīja 2 dienu laikā atgriezt, protams, nekas joprojām nav atgriezts. Zvanīts un rakstīts tiek katru darbadienu, Sola tik noskaidrot situāciju, bet bez rezultātiem!
Xnet - Krāpsana
Nekad neiepērcieties šajā. Šis uzņēmums pasūta izmanto agresīvu reklāmu un melo. Divi gadījumi ar velosipēdu. Pirmajā gadījumā gaidīju 3 nedēļas preci. Atnāca, bet pavisam citā modifikācijā, nekā aprakstā: atgrieztas preces iemaksu bija jāgaida mēnesi, turklāt ar lielām grūtībām, draudot iesūdzē ptac. Nekad nemaksājiet xnetam naudu iepriekš. Otrā gadījuma pasūtīju preci vēlreiz ar 50% atlaidi. Gaidu 2 nedēļas, beigās man paziņo, ka preces nav noliktavā. Uzņēmums piedāvā veikt citu pasūtījumu...
Xnet - Slikts serviss un komunikācija
Interneta lapā izvietotas vienādas preces, tikai vienai precei nāk dāvana klāt, otrai nenāk. Veicot pasūtījumu operators piedāvā ar dāvanu, redzot arī preces kodu, kuru tad var izmantot pasūtījum noformēšanai, bet no klienta arī prasa kodu. Tā kā sākotnēji redzēja preci bez dāvanas, tad arī nosauca šo kodu, lai vismaz precizētu, kas tieši par preci. Bet operatoram tika pateikts, ka ņems to, kas nāk ar dāvanu, vai arī komplektā ar papildus aksesuāru par to pašu cenu. Tiek formēts līzingā...
Xnet - Ne preces ne naudas
13.05.2020 pasūtīju preci ar ilgo saņemšanas datumu 27.05.2020, labi pacietīgi gaidīju... 26.05.2020 saņēmu epasta ziņu ka pasūtītā prece kavēsies ar saņemšanas datumu sākot no 04.06.2020 protams atteicos un pieprasīju atgriezt naudu, atkal gaidu nauda kontā netiek atgriezta.. Telefoniski sazinoties atbild ka naudas atgriešana tika noformēta 25.06.2020 tas ir pirms es vispār atteicu pasūtījumu... Dīvaini bet naudu uz kontu nepārskaita... Neiesaku iepirkties xnet veikalā beigās ne preces ne...
РешеноXnet - Slikta pasūtījuma apstrāde
Pasūtīju 10.05.20 rampu traktoram, lai iebrauktu auto piekabe, xnet atsūtīja atbildi, kad piegāde plānojas 25.05.20 bet 22.05.20 uzrakstīja vēstuli, kad piegāde kavēsies līdz 02.06.20 sapratu, kad mans pasūtījums netika apstrādāts 24 h laika no pasūtīšanas briža, kaut gan naudu samaksāju uzreiz pie pasūtīšanas. Esmu loti, loti vilies xnet veikala.