Xnet - Slikts serviss un komunikācija
Interneta lapā izvietotas vienādas preces, tikai vienai precei nāk dāvana klāt, otrai nenāk. Veicot pasūtījumu operators piedāvā ar dāvanu, redzot arī preces kodu, kuru tad var izmantot pasūtījum noformēšanai, bet no klienta arī prasa kodu. Tā kā sākotnēji redzēja preci bez dāvanas, tad arī nosauca šo kodu, lai vismaz precizētu, kas tieši par preci. Bet operatoram tika pateikts, ka ņems to, kas nāk ar dāvanu, vai arī komplektā ar papildus aksesuāru par to pašu cenu. Tiek formēts līzingā, piedāvājot vienu līzinga devēju, beigās noformē uz otra sadarbības partnera, jo tas sniedzis atbildi ātrāk. Nepaskaidrojot cik konkrēti ir komisija par līzinga noformēšanu un cik kopā nāksies samaksāt ar visiem procentiem, tikai pasaka mēneša maksājumu, kas telefonsarunā uzreiz nav izprotams, cik tad kopējā summa ir.
Atnākot precei, tika konstatēts, ka solītā papildus aksesuāra nav. Jo redz operators nav līdz galam sapratis vairākkārt atkārtoto, ka vajag ar aksesuāru. Pirmais klientu konsultants pasaka, ja grib aksesuāru, tad saņemtā prece jāsūta atpakaļ, pašam klientam apmaksājot arī pasta izdevumus uz xneta noliktavu, un lai saņemtu atpakaļ pareizo, atkal jāmaksā. Kamēr vēl nedēļu precizē informāciju, prece tiek sākta lietot, jo 10x maksāt piegādi nav izdevīgi, tad lai patur sev to aksesuāru. Bet pēdējais konsultants jau pasaka, ka ja nebūtu prece lietota, tad visu segtu xnets, atpakaļ sūtīšanu un pareizā nosūtīšanu. Protams, izdevīgāk xnetam jau pēc tam labos notēlot un izlikties, ka nekas savādāks nav teikts - atkal kārtējā nesarašanās. Bet rast risinājumu un labot savu kļūdu jau saknē, to gan nevar izdomāt. Pat vairs nav vēlme vairāk ar tādiem sazināties un sadarboties, lai veicas ar tādu klientu servisu un operatoru darbu!
Комментарии (2)
Nabaga Xnetam kirdik, jau otro dienu oekartas par vinu sudzas
Tieši gaidu sūtījumu, pagaidām viss gludi 8)