Xnet - Pateicība
Veicu pasūtījumu (turpmāk pasūtījums 1) xnet.lv un kļūdījos ar piegādes adresi (norādīju nekorektu saņemšanas vietu), tādēļ veicu atkārtotu pasūtījuma noformēšanu (turpmāk pasūtījums 2). Nākamajā dienā veicu pasūtījuma "2" apmaksu 100% apmērā. Pēc dienas (trešā diena kopš pasūtījuma noformēšanas) saņēmu no xnet.lv, e-pasta vēstuli ar aicinājumu apmaksāt pasūtījumu "1". Tā kā biju apmaksājusi pasūtījumu "2", nepievērsu šai vēstulei uzmanību.
Vēlāk sazinoties ar xnet.lv saņēmu atbildi ka pasūtījums "2" ir anulēts un pasūtījums "1" nav apmaksāts, līdz ar to pasūtītā prece netiek apstrādāta.
Saņemot šādu ziņu, nosūtīju xnet.lv bankas maksājuma orderi kas apliecina ka pasūtījums "2" ir apmaksāts pirms tas tika no xnet.lv puses anulēts un lūdzu atgriezt samaksātos naudas līdzekļus.
Atkārtoti sazinoties ar xnet.lv pārstāvjiem saņēmu apliecinājumu ka anulētais pasūtījums "2" ir atjaunots un iegādāta prece nodota piegādei, kā arī samaksa par piegādi tiek atgriezta uz manu norēķinu kontu, piegādes izmaksas uzņēmās xnet.lv.
Vēlos izteikt pateicību xnet.lv par situācijas atrisināšanu un iegādātās preces piegādi.
Paldies par pozitīvo atsauksmi. :)
Priecāsimies, ja to atzīmēsiet kā atrisinātu. Paldies!
Добавить комментарий