www.sudzibas.lv Xnet Pateicība

Xnet - Pateicība

Veicu pasūtījumu (turpmāk pasūtījums 1) xnet.lv un kļūdījos ar piegādes adresi (norādīju nekorektu saņemšanas vietu), tādēļ veicu atkārtotu pasūtījuma noformēšanu (turpmāk pasūtījums 2). Nākamajā dienā veicu pasūtījuma "2" apmaksu 100% apmērā. Pēc dienas (trešā diena kopš pasūtījuma noformēšanas) saņēmu no xnet.lv, e-pasta vēstuli ar aicinājumu apmaksāt pasūtījumu "1". Tā kā biju apmaksājusi pasūtījumu "2", nepievērsu šai vēstulei uzmanību.
Vēlāk sazinoties ar xnet.lv saņēmu atbildi ka pasūtījums "2" ir anulēts un pasūtījums "1" nav apmaksāts, līdz ar to pasūtītā prece netiek apstrādāta.
Saņemot šādu ziņu, nosūtīju xnet.lv bankas maksājuma orderi kas apliecina ka pasūtījums "2" ir apmaksāts pirms tas tika no xnet.lv puses anulēts un lūdzu atgriezt samaksātos naudas līdzekļus.
Atkārtoti sazinoties ar xnet.lv pārstāvjiem saņēmu apliecinājumu ka anulētais pasūtījums "2" ir atjaunots un iegādāta prece nodota piegādei, kā arī samaksa par piegādi tiek atgriezta uz manu norēķinu kontu, piegādes izmaksas uzņēmās xnet.lv.

Vēlos izteikt pateicību xnet.lv par situācijas atrisināšanu un iegādātās preces piegādi.

22.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Xnet interneta veikals Ответ от представителя 23.12.2020

Paldies par pozitīvo atsauksmi. :)

Priecāsimies, ja to atzīmēsiet kā atrisinātu. Paldies!

L

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы