Viasat

ĀKF Viasat AS Latvia filiāle
Адрес: Rīga, Dzelzavas iela 120g
Rīga
Latvia
(1. stāvs, starp ieeju A2 un C)
Телефон: 80 205 379
Факс: +371 67 479 299
Время работы: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Телевидение / Радио
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
192
Разрешенные
1
C ответами
4
Посмотреть статистику

Viasat - Жалобы и отзывы

Viasat jeb TvplayHome - Slikts serviss - Nožēlojams serviss

Nožēlojams serviss Sūdzība ir par TVPlay Home. Šis TV pakal. sniedzējs ar intresantu pieeju pret klientiem. TVPlay Home sniegtajiem pakalpojumiem tiek veikti modernizācijas darbi. Tādēļ tiek mainīts TV signāla pārraidīšanas veids, kas nozīmē, ka turpmāk TV varēs redzēt tikai ar jaunajiem dekodera iestatījumiem. Nevaru veikt iestatījumus, jo jāmaina dekoders (tā sacīja Viasat pāstāve). Zvanu un neviens neatbild dienām ilgi. Kad izdevās sazvanīt, teica, ka atbraukt tehniskais serviss pārbaudīt, bet nu jau ilgu laiku esmu bez TV. Bet rēķins jāmaksā 100% apmērā.

Viasat - Slikts serviss.

Slikts serviss. Telekanālus jau nedēļu nerāda. Sazvanīt konsultantus nevar. Atstājot ziņu, un gaidot zvanu, kad pazvanis, bezcerīgi. Tātad sanāk ka naudu iekasē, bet pakalpojumus nesniedz. Un uz kontaktu nenāk. Krāpnieki. Krāpnieki. Krāpnieki. Jāatsakās no tādiem blēžiem un iesaku to arī citiem viņu klientiem to darīt. Nav vienīgie pakalpojuma sniedzēji. Ja nemak strādāt un nevēlas, tad nav ko strādāt.

Viasat jeb TvplayHome - Slikts serviss

Slikts serviss Mainoties īpašniekiem , klientiem pašiem bija jātiek galā ar pakalpojuma trūkumiem. Tas nav pieļaujami , zinot cik lielas ir pakalpojuma abonēšanas izmaksas. Klientiem vispār nevajadzēja just , ka uzņēmumam ir kaut kas jāpārveido iestatījumos vai tehniskajā nodrošinājumā. Nevis pats klients palika atbildīgs par to, ka saņem sliktu pakalpojumu vai pat dažas dienas vispār to nesaņem . Te jāpiemin arī ļoti slikta un neprasmīga klientu apkalpošana - tikpat ka nav iespējams sazinaties ar servisa...

Viasat SIA - Slikts serviss

Slikts serviss Viasat (sevisu) mums pārtrauca no vakardienas, 22.11.2018 dēļ veciem iestatījumiem. Jauni iestatījumi vēl nav izstrādāti, lai signāls būtu pieejams ārzemēs, un kā sazinājāmies, tad plāno salabot tikai uz Janvāri. Kā tas nāk, ka ārzemēs dzīvojošiem klientiem nevar modernizācijas problēmu atrsināt daudz ātrāk, jo Latvijā dzīvojošiem klientiem sola jaunos iestatījumus trīs dienu laikā. Nerādīs 1,5 mēnešus un par to piedāvā maksāt par 30% mazāku rēķinu. Ar tādu attieksmi VIASAT zaudēs daudz...

Viasat - Atslēgti pakalpojumi

Atslēgti  pakalpojumi Kāda velna pēc ir atslēgti visi kanāli un nemaz sazvanīt operatorus nevar ka tas ir iespējams? ? Jūs labojat visu priekš sevis nevis priekš klientiem. Kā tas varbūt kaatslēdz visus kanālus un saka ka nav labs dekoderis jūs paši devāt to dekoderi jums pašiem ir jazin labs vai ne un tagad par to ka iedeva sliktu dekoderi ir jāatbild mums kā tā...

Viasat - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Jau kopš jūnija sākuma ir problēmas ar Viasat kompaniju. Atslēdz man pakalpojumu bez iemesla, visi rēķini samaksāti. Atstāj mani bez televīzijas divus mēnešus un ignorē ar mani komunikāciju. Visu laiku bija ierajstu funkcija jau trīs mēnešus so funkciju nespēju izpildīt uz ko viņi man atbild līgumā tas nav noteikts. Šobrīd atkal sēžu bez televīzijas. Ļoti slikta komunikacija. Ļoti neprofesionāli un rupji darbinieki. Esmu Giasat kliente jau 9 gadus un pirmo reizi saskāros ar sāda veida problēmām. Sāku domāt vai nevajadzētu lauzt līgumu jo viņi nesniedz līguma noslēgtos pakalpojumus

Viasat - bojājums

bojājums Esmu "viasat" TV klients- 85 g.v. Dzīvoju Valkas novada Vijciemā. Nav nekādas info par to ka ir iespēja kaut kadā veidā sazināties ar viņiem... Esmu zvanījusi, operātors liek man darīt sekojošas manipulācijas dekoderī..., no kā es vispār neko nesaprotu. Vēlos lai meistars saskaņo ar mani laiku, kad viņš var ierasties un pats likvidēt bojājumus, taču viņi sola ka būs, bet nekādu ziņu. 2 mēnešus jau maksāju veltīgi par pakalpojumu ko neesmu izmantojusi jo nekas nestrādā un skaidrības nekādas. Mans tel.nr.29794790, e-pasts- [slēpt]@inbox.lv

Viasat - tulkojums

tulkojums neprecīzs tulkojums pirmajā baltijas kanālā.vai var noņemt tulku,gribam oriģinālvalodā. tulks brīžiem pazūd brīžiem runā ar nokavēšanos.tulka runa parādījās pēc dekodera pārstartēšanas.ja var noņemt,kā to izdarīt,jūs nevar sazvanīt.dodiet ziņu...

Viasat - Tulkojums

Tulkojums Šis ir vairāk kā ierosinājums, ne sūdzība. Pašam Viasatam nav atsauksmju lapa, tāpēc rakstu šeit. Lūdzu, ja vēlaties tulkot PBK kanālu latviski, atrodiet normālu tulku. Sieviete, kas šobrīd tulko ir reti briesmīga. It kā tulko latviski, bet saprast nevar, brīžiem iztulko nesakarīgi. Ausis vīst! Šobrīd šo kanālu vairs neskatos tikai dēļ briesmīgā tulkojuma.

Viasat - krāpšana

krāpšana Viasat pārstāja nodrošināt TV pārraidi 11.09.2018. Pazvanīja pārstāvis, kas mani informēja, ka man jāiegādājas jauns dekoderis un jāmaina kartes. To varēja izdarīt tikai pie Viasat pārstāvjiem, noslēdzot līgumu uz diviem gadiem. Piekritu līgumu slēgt uz 1 gadu, bet Viasat tas neapmierināja. Līgu daļu Viasat nav iespējams sazvanīt, jo tai ir tikai izejošie zvani. Nav iespējams sazināties arī elektroniski. Ņemot vērā, ka dzīvoju laukos, 12.10. devos uz Rīgu, lai atrisinātu savu problēmu, atdevu...

Viasat - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien!Iet runa par pakalpojumu,kuru neesu saņēmusi,bet pieprasa samaksāt par septembri un oktobra mēnesi,lai gan signāls tika atslēgts,sakarā ar rekonstrukcijām.Intensīvi cenšos sazvanīt-bez rezultātiem.Kad viņi paši atzvanija,nevarēju runāt,jo bērnam sākās smakšanas lēkme.Caur mājas lapu,čata versijā rakstiju,ka negrasos maksāt par pakalpojumu,kuru neesu saņēmusi.Atbildēja,ka aģents atzvanīs,lai vienotos par šo jautājumu.Tākā zvans vēl nav pienācis,tad zvaniju pati-gaidiju stundu savienojumu,bet bez rezultātiem.Viasat karte ir viņiem nosūtīta atpakaļ uz viņu norādīto adresi.

Viasat - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Ja vēlaties sazināties ar kādu no speciālistiem, rakstiet uzreiz viņiem čatā, jo, zvanot un visiem 3 norādītajiem telefoniem 3 dienu garumā, neviens neceļ, visi esot aizņemti. Tad man rodas jautājums-vai speciālisti ir tikai divi, kas sēž pie telefoniem? Ja ir norādīts tel.nummurs,tad viņam jābūt pieejamām!

Viasat - Отвратительное обслуживание клиентов

Отвратительное обслуживание клиентов Предлагаю всем, кто поверит обещаниям TV Play Home очень сильно задуматься перед тем, как заключить договор на получение услуги. Эта компания лгунов. Услуги не будет, а вот счет будет выставляться каждый месяц, даже при отсутствии услуги. Связаться с ними невозможно, на всех телефонах автоответчик. Перезванивать вам не будут, хоть и по обещают.

Viasat - Sadarbības izbeigšana

Sadarbības izbeigšana Vai tiešām lai atteiktu sadarbību ir tik uzstājīgi jāuzspiež klausīties piedāvajumi, ko nevēlos dzirdēt vairāk? Uz manis uzdotajiem jautājumiem atbildes netiek sniegtas jo redzieties es neuzklausu viasat izdevīgos piedavājumus. Pirmā firma manā pieredzē, kas tik neadekvati izturas pret klientiem. Nekad un nevienam neieteikšu šo televīziju.

Viasat - Vilcināšanās ar signāla padevi jaunajam dekoderam.

Vilcināšanās ar signāla padevi jaunajam dekoderam. 17.09.2018 saņēmu jauno dekoderu,kuru jau piekto dienu, ar tik grūti sazvanāmo,Viasat speciālistu palïdzïbu, nav izdevies aktivizēt. Katra mūsu saruna beidzas ar solïjumu,ka info nodos speciālistiem,kas manu problēmu atrisinās. Kad jautāju,cik ilgi vēl jāgaida,seko atbilde ... diemžēl nevaram pateikt. Viņi pieklājïgi pasakās par manu sapratni...bet...CIK ILGI? Kāpēc nevar konkrēti atbildêt...signāls būs pēc tik un tik dienām? Kā mērït solïjumu...ÏSLAICÏGI? Manā gadïjumā ..jau piecas dienas.

Viasat - Slikts serviss

Slikts serviss Sūdzības iemesls-viasat neatbild uz @pastiem un nerisina dekodera nomaiņu. Jūnija sākumā viasat nomainīja iepriekšējo dekoderu pret jaunu tvplay dekoderu. Taču tas darbojas nekvalitatīvi: bieži neizslēdzas ar pulti un ja tv tiek ilgi skatīts tas neieslēdzas ar pulti. Tad atvienojam to no elektrotīkla un no jauna ieslēdzot tas kādu laiku rāda, ka notiek uzlāde. Uzskatām, ka dekoders ir bojāts vai nekvalitatīvs. Jau mēnesi sūtu viasatam @pastus. Bija viena atbilde, kurā lūdza precizēt klienta...

Viasat - Drakoniski slikts serviss

Drakoniski slikts serviss Vēlamies izbeigt līgumu, jo esošajā adresē vairs nedzīvojam, īpašumam ir jauni saimnieki. Jau gandrīz mēnesi cenšos ar Viasat dažādos veidos - telefoniski, caur Mans Viasat - sazināties un pārtraukt līgumu, esmu ar mieru samaksāt samērīgu sodu utt., bet visu laiku viņi atbild, ka jautājums ir nodots līgumu daļai, ka līgumu daļa ar mums sazināsies, bet neviens neatbild! Nekad - NEKAD - mūžā vairs neizmantosim Viasat pakalpojumus, šāds servisa trūkums redzēts pirmo reizi. Dienā, ka līgums tiks izbeigts, atkorķēšu šampi un iedzeršu par to, lai Viasat pazaudē visus klientus!

Viasat - Slikts serviss

Slikts serviss Serviss briesmīgs, maina tv dekoderus pret jaunajiem viaplay, tantei sievietei cienījamā vecumā neizdodas līdz galam aktivizēt jauno tv dekoderi, sazvanīt klientu apkalpošanas dienestu nav iespējam, operatori vislaik aizņemti. Viasat mājas lapā čata sadaļā operators oskars - ignorēja lūgumu tantei uzzvanīt un sniegt palīdzību telefoniski, čatā mēģināja pagriezt tā itkā mēs atteiktos no palīdzibas un ignorēja jautājumu vai viņi vispār klientiem atzvana. Rezultātā sabojāts noskaņojums un tante bez televīzijas - super serviss!

Viasat - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss 1. Bez pilnīgi nekāda iemesla (iepriekšējais dekoders darbojās) un pamatojuma (neizskaidrojot, kāpēc) kurjers piegādāja un nometa uz galda jaunu dekoderu. 2. Lai arī tikko bija saņemta salkanā glaimu vēstule sakarā ar Direktīvu, no kuras izriet, ka klientes dati ( omitei ur 77 gadi) Viasat ir zināmi, nesekoja pat elementārākā palīdzība jaunā dekodera pieslēgšanā. Kaut nieka telefona zvans, lai painteresētos, vai izdevās pieslēgties, un palīdzētu attālināti. Protams, omite ar dekoderu galā...

РешеноViasat - Attieksme

Attieksme Man piezvanīja no Viasat un piedāvāja pakalpojumu - 4G internetu, ko nodrošina, sadarbībā ar "Biti". Par reāli labu cenu. Piekritu, jo pašreizējais pieslēgums man ļoti neapmierinošs. Saņēmu attiecīgo aparatūru (planšete+SIM karte) un pārliecinājos, ka zona pie manis ļoti slikta un par 4G faktiski nav runas. Man ir 14 dienu atteikuma tiesības, par ko arī sarunā man pieminēja - ja nu kas. Taču šīs atteikuma tiesības izmantot nav iespējams, jo operatore, kas man zvanīja, uz maniem zvaniem vienkārši nereaģē...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы