Swedbank - slikts serviss židi , krapnieki
Swedbank P&C Insurance AS Latvijas filiāles octas apdrošinašanas briesmigais apkalpošanas limenis .
Lieta tada ir noticis Octas gadijums kur vainiga apdrosinatais izradijas swedbank .
Velejos uzinat ka virzas octas atlidzibas lieta, bet saņemu rupju apkalposanu 1 operatore pateica ka neesmu swed klients un nolika klausuli.
Zvanu 2 reizi , nakama izstastot lietas butibu paludza viņai nosaukt swed vainiga klienta apdrošinašanas polises numuru, mani dati vai auto dati numurzimes nederot, pateicu meginasu sadabut .
3 zvans , zvanu atkal stastu savu problemu notiek parvienošanas savieno ar vajadzigo nodalu un seit vispar notiek brinumi , darbinieks paziņo ka labi ka jus zinat polises numuru bet man ir beidzies darba laiks zvaniet ritdien 9-17 un nomet klausuli .
Vnk briesmiga apkalpošana šaja židu kantori , neciena ne cietušo ne savus klientus , šaja banka saņemu ari algu ka algas kontu , pec šis situacijas laikam mainišu banku .
Esiet uzmanigi ar šo apdrošinataju ja notiek csn kur vainigajam polise ir swed jums megina s visadi pazemot , sarekinat mazas summas un apkalpošana bus neekada...
Комментарии (4)
Ok, saprotu sašutumu saistībā ar kompensācijas neizmaksāšanu, bet kāds sakars židiem ar zviedru banku?
@ Vladlat то естъ у тебя петуха
Nav jēgas šeit rakstīties, iesaku griezties pa taisno uz Apdrošinātāju licenzēšanas komisiju, kā arī vērsties pret Swedbank ar prasības pieteikumu tiesā, ņemot pašu dārgāko advokātu un tiesu lūgt apmaksāt tiesāšanas izdevumus pēc tiesas, kā arī ar advokātu vienoties ka pakalpojumus apmaksās Swedbanka, šādi no 500 EUR vai cik tur tā summa viņiem summa kāps vismaz līdz 10 000 EUR, jāpārmāca šādi kropļi. Kā arī lūgt tiesu maksātspējas procesa iesāgšanu bankai un apdrošināšanas licenzes anulēšanu. Uzreiz sāks kustēties.
Dumības. Šeit stāsts nav par nemaksāšanu, bet par to, ka cilvēks "no malas" kuram nav Swedbank OCTA vēlas kaut ko uzzināt. No sērija - "nu kā tur mans pieteikums?" Gaidiet!!! Ir izskatīšanas un izmaksas termiņi un nav ko zvanīties un uzdot stulbus jautājums no sērijas vai jūs jau šodien manu pieteikumu esat rokās ņēmuši.
Iedomājieties ja apdrošinātāji jums zvanītu katras divas stundas ar vārdiem, bet mēs vēlējāmies pārjautāt vai tā ir kā šeit fiksēts? Noteikti viedoklis būtu pretējais un tad neteiktu, ka tas ir augsts serviss vai rūpes par klientu, bet saukātu jau par nekompetentiem un uzbāzīgiem idiotiem.
Runājot par licenzes anulēšanu. Oj nevar nobeigšos no smiekliem cik tie latvieši tomēr ir naivi. Sekojot tavai loģikai latvijā vairs neviena apdrošinātāja nebūtu palicis, visiem jau sen licences būtu atņemtas.
Tieši šādi "gudrīši" piedirš tiesas ar 10.- EUR pieteikumiem.