Pērkot dārgas preces, jūs sagaidāt atbilstošu servisu, bet Rīgas stockmann veikalā tas diemžēl netiek ievērots.
Ipaši neiesaku pirkt tiešsaistes veikalā, jo naudas atgriešana būs problemātiska. Esmu jau trīs reizes pieteicies naudas atmaksai, un man Sola samaksāt, bet tas nenotiek. Pēdējo reizi, kad zvanīju uz veikalu, man solīja atsūtīt email. Joprojam gaidu. Kas vispār notiek ar stockmann?
Nekad agrāk man nebija ar stockmann nekādu problēmu.
Продавщица в мясном отделе отказалась обслуживать туристов из литвы, которые с ней пытались говорить на русском языке, литовский она не понимает и говорит на латышском. Старая злобная тетка, ей надо уже на скамейке коротать старость, а ее держат как продавщицу. Ну какой турист к вам поедет в вашу безлюдную и нелюдимую ригу. Напишём во все соцсети.
Stockmann ir mana iecienītākā iepirkšanās vieta, kur vienmēr atrodu to, kas man aktuāli. Šeit ir patiešām plaša produktu izvēle, kas atbilst manām vajadzībām un gaumei. Esmu īpaši priecīgs par biežajām akcijām un pastāvīgo klientu piedāvājumiem, kas padara iepirkšanos vēl izdevīgāku. Turklāt tagad stockmann piedāvā arī lielu vegānās pārtikas sortimentu, kas ir fantastiska pievienotā vērtība. Iepirkšanās šeit ir patiesi patīkama pieredze.
Stockman veikals ir ļoti noderīgs, īpaši, ja meklē dāvanu. Mekleju davanu mammai un ļoti bija grūti izvēlēties, bet jaukā konsultante ieteica īpašu komplektu no ritual
un tas viņai ļoti patika un man sanāca viņu iepriecināt. Paldies Stockman par palīdzību un lielisko izvēli.
Briesmīga klientu apkalpošana. Es paņēmu preci otrajā stāvā un meklēju kasieri, kur es varētu samaksāt par preci. Es pamanīju pārdevēju un gāju pie viņas. Kad es biju tuvu, pārdevēja pateica "boss", rādot ar pirksti uz zīmola nosaukumu. Viņa neteica labvakar" vai kaut ko tamlīdzīgu, tikai ar augstprātīgu rupju seju un pirksts rādīja zīmola nosaukumu. Cik es saprotu, viņa negribēja apkalpot, neskatoties uz to, ka nodaļa nebija neviena cilvēka, neviena cilvēka nebija pat tuvi. Tas ir neticami, kā pakalpojumu līmenis var būt tik zems un veikalā strādā tik nelaipni rūpji darbinieki.
Šobrīd Stockmann reklamē pērļu rotas - reklāmas plakāts pa visu veikala sienu. Uz plakāta divas gejs jeb lesbietes pielaiko pērļu rotas, viena vecākā lezbe kniebj vaidziņā tēviņam līdzīgai sievietei. Nekad nebiju domājusi, ka manis cienījams veikals noliegs tradicionālās vērtības un līdz ar to kritīs tik zemu. Zinu, ka vairs nekad neiešu uz šo veikalu arī tāpēc, ka, vadoties pēc reklāmas, tas ir domāts lezbēm un gejiem. Lai veicas!
Neatbilstošs marķējums lv valodā uz produkta (cukura daudzums, produkta sastāvs) - atšķiras no informācijas en un lt valodās.
Produkts - žāvētu mango šķēlītes, kuru izplata sia "baltic rock" elvi veikalos, stockmann, top veikalos un citās tirdzniecības vietās. Marķējuma foto ir pievienotas/
Pēc iepirkšanās Stockmann pārtikas nodaļā 24. Decembrī konstatēju, ka esmu pārmaksāJusi ap 10 eiro. Čekā bija pat ne viena, bet divas kļūdas: viens no maniem pirkumiem bija pieskaitīts divreiz, un štovētie kāposti bija pārtapuši par cūkas ribiņām, kas maksā krietni dārgāk. Diemžēl pamaniju problēmas tikai vakarā, kad taisīju vaļā trauciņu ar kāpostiem, un ieraudzīju ka tie tagad saucas par ribiņām un maksā gandrīz 9 eiro. Iepirkos rīta pusē, kad cilvēku vēl nebija īpaši daudz, tā ka steiga...
Neiesaku nevienam izvēlēties šo darba vietu, jo darba vide neatbilst cilvēku standartam, es strādāju tur 2 mēnešus bet grafiku man neviens netaisīja, visu laiku bija jāzvana un jājautā kas jādara, aiz katra izdarītā darba tevi pārbauda, man tas likās ļoti stūlbi jo es vēl nebiju izdarījusi līdz galam kad jau sāka par kautko piekasīties, brigadiere sākumā liekas jauka, bet aiz muguras pazemo un aprunā citus, pārsvarā man bija tā ka citas neko nepaspēja izdarīt un man bija jādara viņu darbi, jo...
Tikai un vienīgi veikals kā Stockmann var atļauties izsniegt Krievijas pilsoņiem kaut kādus tūrista atlaižu kuponus, tādā laikā kādā mēs dzīvojam - pretīgi! Un pat nekaunas no tā, jo šie kuponi ir skaidri krievu valodā. Bet nu šie ir stockmann standarti un mērķauditoria, kā arī pieņemt darbiniekus kas latviski Knapi kaut ko saprot. Baigais krutais veikals, ne? Vienkārši - 🤢🤮
Atnācu veikala nodot depozīta taru, pēc nodošanas gribēju nopirkt lasi aizgāju uz veikalu, man nogrieza gabaliņu iesaiņoja viss super bet kad es gribēju samaksāt ar depozītā čeku man pateica sistēma šodien nestrāda naudas man līdz ne bija ļoti pazemojuša situācija izskatijas ka es tipa lūdzos to lasa gabalu vienkārši vaks.
Ļoti nepieklājīga attieksme no pārdēvēju puses. Akcijā pērkot smaržas tiek piedāvāta dāvana. Pārdevējas atbild rupji, dāvana neesot paredzēta. Labi, kad garam gāja vadītāja, lieta tika atrisināta. Bet par attieksmi vairs šajā veikalā nevēlos iepirkties, kaut gan katru mēnesi līdz šim esmu iepirkusies regulāri.
Здравствуйте представители Стокмана, спешу сообщить, что являюсь вашим частым клиентом и работники уже знают меня в лицо. По качеству вещей, ничего плохого не скажу, но! Персонал является полностью непрофессиональным. В отделе мужской одежды Хуго работает девушка, которая мало того, что не знает русского язык, на латышском языке не может нормально объяснить назначение фирменных туфлей. Пытался подобрать обувь под официально-деловой костюм, а она говорит по подошву и цены... Непрофессионально...
Vakar iepirkos stokman pārtikas nodaļā, gadījās ļoooti rupja kasiere vārdā signe, korpulenta Dāma ap 45, blondiem, gariem matiem. Uz mudinājumu, ka varētu strādāt mazliet ātrāk, rupji man uzkliedza kā es pati strādāju, nezinot man darba vietu, ko es atļaujos un kas es vispār esmu, par sūdzības iesniegšanu arī par mani smējās, kad jautāju kā viņu sauc, jo vārds nebija piesprasts, gan nekā negribēja atklāt, pēkšņi apklusa. Fuj stokmanam un signei!
Labdien!
Vakar iepirkos Stockmanī pārstrādātās gaļas nodaļā palūdzu sagriezto gaļu šķēlītes, pie sevis nodomāju, ka neieliks man to apkaltušo pirmo šķēlīti, mājā apskatu un protams ielikta, kas sabojāja gan apetīti gan pārējo gaļu.
Viena šķēlīte var sabojāt garastāvokli visai manai ģimenei, bet veikalam zaudējumi varēja būt tikai centi.
Labdien! Sūdzību rakstu pirmo reizi. Esmu neizsakāmi vīlusies. Vakar, 16. Augustā, veikala Stockmann, pārtikas nodaļā iegādājos vistas šķiņķus-atkaulotus. Jau tad kad pārdevēja sāka likt trauciņā vistas šķiņķus, likās, ka uzvēdī vecas gaļas smaka. Domāju, ka manas iedomas, jo esmu pastāvīga veikala Stockmann pārtikas nodaļas apmeklētāja un līdz šim domāju, ka šis veikala zīmols nozīmē kvalitāti. Tāpēc vēl jo vairāk, šodien izņemot gaļu no ledusskapja, lai pagatavotu, liels bija mans sašutum...
21.07.19 vēlējos iepirkties stockmann pārtikas nodaļā. Pirms iepirkšanās bija nepieciešamība apmeklēt tualeti. Tāda stockmann veikalā ir 2. Stāvā - maksas 0.20 eur. Tā kā man nebija šāda nomināla monētas, es nolēmu pagaidīt kad nāks vēl kāda sieviete. Atnāca vēl 2 kundzes, abas izmeklējās savos makos un arī neatrada 0.20 eur nomināla monētu. Vēl vīrietis arī netika labierīcībās tā paša iemesla dēļ. Visi 4 cilvēki devāmies prom nenokārtojuši savas dabiskās vajadzības. Stockmann - kā nav neērti...
Iegādājos Stockmann Superdry jaku. Pēc divu dienu uzvilkšanas jakai rokas un citas vietas sapūkojās, izskatās briesmīgi (bildes pievienotas) Stockamann, Pārdevējs personā, atteicās mainīt, pamatojot to ar materiāla īpatnībām. It kā normāls veikals, bet attieksme drausmīga pret klientiem.
Являюсь лояльным и многолетним покупателем магазина стокманн. Вчера купила козий сыр, такого сюрприза не ожидала. Я разочарована, такое продавать можно, а тем более есть? Смотрите фото, жалко еще запах не могу передать. К сожалению чек не сохранился, так как только сегодня обнаружила, что продукт непригоден. Испорчено настроение, впечатление о магазине и денег жалко.
Низкий уровень обслуживания
Непрофессионализм. Хамство.
2.этаж Швея. Кривые швы, неаккуратно выполненная работа, грубые швы. Так и было изначально говорят, в оригинале. А швы кривые так все довольны и носят такие швы кривые. Руки тоже разные, вот и швы тоже разные. Люди вещи за 600 евро покупают с кривыми швами у нас и довольны!
Да и вообще, у меня зрение единица, я ничего не вижу. Другая швея ей вторит, а я вообще в окулярах и тоже ничего не вижу!
Хамство.Непрофессионализм. Низкий уровень...