Salon Line

Адрес: Maskavas iela 14,
Spīķeru kvartāls
Rīga
Latvia - LV-1050
(Faktiskā adrese)
Телефон: +371 67204213
Время работы: 9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Красота  •  Салоны красоты
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

0%
Жалобы
11
Разрешенные
0
C ответами
0
Посмотреть статистику

Salon Line - Жалобы и отзывы

Salon Line - Noteikti atgriezīšos ciemos

Noteikti atgriezīšos ciemos Salons Line piedāvā izcilu klāstu ar augstas kvalitātes kopšanas līdzekļiem. Kā vīrietis biju patīkami pārsteigts par plašo piedāvājumu. Konsultanti sniedza lielisku palīdzību izvēloties tieši to, kas nepieciešams vīriešiem. Agrāk nemaz nebiju apzinājies, cik daudzvarīgu produktu var atrast šajā veikalā. Iesaku visiem, kuri vēlas ikdienā rūpēties par savu izskatu un justies labi.

Salon Line - Nelaipna attieksme

Nelaipna attieksme Godātā salon line vadība, lūdzu neturiet ar varu darbiniekus kuriem nav vēlmes un nekādas intereses strādāt jūsu izņēmumā! Šodien, 30, aprīlī ļoti nelaipns vīrietis - pārdevējs atbildēja uz manu telefona zvanu… ja godīgi, tad šī man ir pirmā reize kad sastopos ar šāda rupja darbinieka atbildi jūsu uzņēmumā. Noteikti ar šo darbinieku nekad vairs nekomunicēšu…

Salon Line - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti nepatīkama komunikācija ar puisi/vīrieti, kurš strādā par administratoru. Kādu laiku atpakaļ, mana kolēģe stāstīja, ka aizejot uz salon Line, pie administratora gribēja uzzināt, kā var iegūt atlaižu karti, kā persona, kura mācās skaistumkopšanas jomā, taču attieksme esot bijusi ļoti augstprātīga, iedomīga, un izturēšanās, kā pret kaut kādu noziedznieci, krāpnieci, kura tikai grib dabūt atlaides, sīkāk neizplūdīšu detaļās, bet garastāvoklis tika sabojāts uz visu dienu. Nu ok, gadās, puisim...

Salon Line - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, šodien biju iepirkties jūsu veikalā. Pie kāses samaksāju un paradīju meistara karti. Kasiere bez manas atļaujas paņema manu meistara karti lai iedot nākošai klientei atlaidi, sanāk ka mani personālie dati un adrese tiek svešam cilvēkam. Vispār ja ir tāda visatļautība priekš kam tad ir domātas meistara kartes.

Salon Line - Krāpšana,Slikts serviss

Krāpšana,Slikts serviss Veicot pasūtījumu šajā uzņemumā esiet ļoti uzmanīgi.Biju pasūtījusi preci no viņiem uz pamatīgo naudas summu,atsūtīja nepareizo preci...un mainīt kategoriski atteicās..kaut rakstīju pat iesniegumu...atbilde nē un viss.Uzņemums tā droši vien grib ātrāk atbrīvoties no nevajadzigām precēm...bet mēs kā pircēji cietam no tā.Pirmo reizi esmu saskārusies ar firmu kura nemaina preces...

Salon Line - Slikts serviss

Slikts serviss Pirms 8 mēnešiem iegādājos hidraulisko pedikīra krēslu, kura cena bija 400€. Esmu viņu lietojusi ļoti maz, tādēļ termins "nolietojums" šeit būs nevietā. Katrā ziņā krēsls sāka izdvest tādas tikšķošas skaņas. Sākumā nesapratu, kas ir pie vainas, līdz sapratu, ka skaņas paliek arvien biežākas un skaļākas. Beigās ievēroju, ka procedūras laikā krēsls pats ir nolaidies stingri zemāk, nekā viņš bija pacelts, respektīvi, krēsla augstums procedūras laikā bija pazeminājies. Kā arī tā skaņa bija...

Salon Line - Apkalpošana

Apkalpošana Šodien iegriezos izslavētā salon line veikalā,laim nopirktu nagiem vajadzīgo,piegāju pie kases man jautāja karti,man nebija tāda,tad ļoti rupji man atbildēja,ka nevarēšot nopirkt,prasīju vai kkā nevar,atcirta vēlreiz nēeeeee un tā skatījās ko gaidi ej projām nu attieksme bija vnk graujoša,ar blondi dzelteniem matiem.Zinu,ka,ja divas cenas stāv blakus,tad bez kartes var iegādāties,bet viņa pat neko nepaskaidroja,kur nu vēl par piedāvāšanu runājot vnk izdzina mani no veikala.Esmu ļoti vīlusies un neiešu vairs uz to veikalu,neiesaku arī citiem iet!!!!

Salon Line - Slikts personāls

Slikts personāls Esmu reģistrēta Salon Line sistēmā kā frizieru meistars. Protams izmantoju sev dotās atlaides arī ķermeņa kopšanā, gan nagu kopšanā. Gāju uz 2. stāvu pēc nagu primera. Iegāju iekšā un jautāju, kur es to varu atrast. Man teica, tur aiz stūra. ļoti nesmuki, ka man neatnāk un neparāda, kur tieši. Ejot aiz stūra dzirdēju kā otra kolēģe teica, lai aiziet un parāda. Tā lūk. Man tā ļoti vulgāri prasīja vai es esmu vispār meistars vai esmu reģistrēta. Kāda viņiem darīšana vai esmu meistars vai, nē. Ko...

Salon Line - serviss un attieksme

serviss un attieksme VELOS BRIDINĀT GAN ESOŠOS FRIZIERUS GAN TOPOŠOS...iegādājos MOSER matu mašīnīti KAS MAKSāJA 133.00 eiro...pēc meneša mašīnīte sāka neklvalitatīvi griezt,raut klientam ādu....aizvedu mašīnīti atpakaļ un man pasaka, ka man janodod mašīnīte uz DIVĀM nedēļam garantijas remontā,neskatoties uz to, ka man viņu vajag katru dienu ,lai veiktu kvalitativi savu darbu un pelnitu naudu....es šim lēmumam nepiekritu,jo uzskatu ja tiek veiktas tik ilgstošas garantijas, tad klients ir jānodrošina ar citu...

Salon Line - Darbs, attieksme pret darbiniekiem

Darbs, attieksme pret darbiniekiem Strādāt šajā iestādē iesaku tikai pilnīgas bezizejas un bezdarba gadījumā, to arī ļoti, ļoti veiksmīgi izmanto šī uzņēmuma bezatbildīgā vadība un aiz durvīm esošā strādātgribošo sieviešu rinda arī neveicina nekādas pozitīvas izmaiņas. Aizmirstiet par ģimenes dzīvi, ja Jums ir bērns visdrīzāk viņš piemirsīs kā Jūs izskataties. Pusdienas laiks max 30 min., darba grafikā protams stunda. Grafikā darba laiks no 9:30 līdz 18:30, bet pārsvarā darbā jāierodas 8:00 vai 8:45 un darbā pavadītais papildu...

Salon Line - VECI KRĒMI!!!!!

VECI KRĒMI!!!!! Es biju šokā! Nopērkot solārija krēmus, secināju, ka tiem nekaunīgā veidā ir pārlīmēti derīguma termiņi!!! Vienai uzlīmei pa virsu otra! Pirmajā derīguma termiņš 04.2010. pa virsu pārlīmētai līdz 2013. gadam!!! Jūs spējat iedomāties, ko jūs uzsmērēsiet sev virsū ???? Nez ar kādu atļauju šīs iestādes vadītāji atļaujas vecam krēmam piešķirt papildus 3 lietošanas gadus!!! Tas pats darās arī ar 2. stāvā pieejamiem pēc epilācijas krēmiem! Vecās uzlīmes līdz pusei norautas, un jaunajās pa virsu, nemaz nav minēts cik tad ilgi būs derīgs! Esat tiešām vērīgi! KAUNS!!!

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы