Salon Line - Slikts personāls
Esmu reģistrēta Salon Line sistēmā kā frizieru meistars. Protams izmantoju sev dotās atlaides arī ķermeņa kopšanā, gan nagu kopšanā. Gāju uz 2. stāvu pēc nagu primera. Iegāju iekšā un jautāju, kur es to varu atrast. Man teica, tur aiz stūra. ļoti nesmuki, ka man neatnāk un neparāda, kur tieši. Ejot aiz stūra dzirdēju kā otra kolēģe teica, lai aiziet un parāda. Tā lūk. Man tā ļoti vulgāri prasīja vai es esmu vispār meistars vai esmu reģistrēta. Kāda viņiem darīšana vai esmu meistars vai, nē. Ko gribu to pērku. Labi, tālāk- sāk mani izjautāt ar kādiem gēliem strādāju. Es saku,ka man vajag vienalga kādu primeri un viss , bet viņa atļaujas smieties. Saku,ka savus komplektu esmu pasūtījusi no Ķīnas. Kā var atļauties par to smieties ? Viņas vispār zin, kādam nolūkam esmu to sūtījusi ? Katrā ziņā ne jau ,lai sev nagus liktu katru dienu, bet savu reizi patrenējos pirms eju uz kursiem. Necieņu un pazemojumu nācās pārciest. Attieksme bija nievājoša un neviens tā arī man to nagu primeri neiedeva. Līdz ar to nogāju līdz administrācijai pēc sūdzību grāmatas, kura izrādās tur nav, diemžēl administratorei nācās klausīties visu, kas man sakāms. Beigās aizgāju atpakaļ un teicu, ka man vajag. Prasīju bez skābes, kad gāju pie kases lasu, ka ar skābi. Speciāli vai kā ??
Комментарии (2)
Алиса,
Хороший человек видит только хорошие признаки.
На самом деле! Хороший человек требует от себя добра и верит в добро. Когда у него проблемы, он не вынит других, но пытается понять. Даже в самых сложных ситуаций, он может найти что-то положительное.
Буть позетивнее!! И люди k тебе потянутся с улыбкой! И жизнь станет светлее!
Labdien, cien. A. Barkauska!
Vēlamies atvainoties veikala komandas vārdā par pārdevējas slikto attieksmi un zemo apkalpošanas un komunikācijas kultūru. Šāda rīcība nav pieņemama un konkrētās pārdevējas rīcībai nav attaisnojošu argumentu. Taču mēs nevaram visas pārdevējas un veikalu nomelnot atsevišķu pārdevēju dēļ. Meitenes tiešām ir ļoti atsaucīgas, vienmēr cenšas, ir laipnas un ļoti pārdzīvo, ja kāda no kolēģēm nav ieinteresēta savā darbā un ir ar paviršu attieksmi pret klientiem.
Paldies par mūsu telefonsarunu, kam pateicoties varējām noskaidrot apstākļus un iesaistīto pārdevēju, attiecīgi varēsim izrunāt šo situāciju komandā, lai turpmāk izvairītos no šādiem starpgadījumiem.
Pēc mūsu telefona sarunas priecājamies, ka šis starpgadījums nebūs Jums šķērslis, lai turpmāk iegrieztos mūsu veikalā un tas nemazinās Jums iepirkšanās prieku!