www.sudzibas.lv Salon Line serviss un attieksme

Salon Line - serviss un attieksme

VELOS BRIDINĀT GAN ESOŠOS FRIZIERUS GAN TOPOŠOS...iegādājos MOSER matu mašīnīti KAS MAKSāJA 133.00 eiro...pēc meneša mašīnīte sāka neklvalitatīvi griezt,raut klientam ādu....aizvedu mašīnīti atpakaļ un man pasaka, ka man janodod mašīnīte uz DIVĀM nedēļam garantijas remontā,neskatoties uz to, ka man viņu vajag katru dienu ,lai veiktu kvalitativi savu darbu un pelnitu naudu....es šim lēmumam nepiekritu,jo uzskatu ja tiek veiktas tik ilgstošas garantijas, tad klients ir jānodrošina ar citu instrumentu lai var turpinat stradat un pelniit NAUDU....veikalam ir savi likumi un vinji ar šadu pakalpojumu nenodrosina..ok...tad piedāvāju atgriezt man naudu vai jaunu matu mašinīt...arī šis nav veikala likuma ierakstīts pakalpojiums,kamēr nav dabujuši slēdzienu no garantijas meistara....mēģināju pastāvēt uz savu ,(pateicu ka stāvēšu šeit kamēr man neizsniegs naudu vai jaunu matu mašinīti),bet gala rezultāta 5 min laika uzradās kurjers kas nogadāja masiniti meistaram un 2 stundu laika saņemu zvanu ka ar mašiniti viss ir kartiba,tikai biežāg jātīra....pastrādājot ar mašiniti divas nedēljas,(pec instrukcijas GAN TIRIJU GAN EĻĻOJU) jutu ka masinites galva sak loti sakarst un dedzinat klientiem kakla un galvas adu nenogriezot visu griezumu lidz galam...un baterija arii knapi iztur divus griezumus,,,,versos atkal uz veikalu, bet soreir telefoniski,lai dabutu meistara nr,un pati tiktu ar šo problemu gala....man pasaka ka vinjiem nav tiesibas izsniegt meistara nr,ka man ir atkal jādodās uz veikalu SALON LINE un jānodod masiniite remontaa,es tam nepiekritu un uzrakstiiju iesniegumu par manam pretenzijam pret masiniites kvalitaati un uzskaitiiju visas problemas ko man rada si masiniite....menedzere man solija ka pat taja pasa diena vinja man atzvaniis kad bus izskatiijusi manu iesniegumu ar vadiibu,,,,,,zvanu nesagaidiiju pat lidz sodienas ritam ,PAZVANIIJU 10.00 NO RITA ,MAN PATEICA KA IR PIEMIRST UN NEBIJA LAIKA šo iesniegumu izskatit....apsolija kartejo reizi ka tuvakaja laika dos man zinju,,,,zvanu lidz 16.00 nesagaidiju ,zvaniju atkal...menedzere ar mani vairs runat nevelejas,nododot visu informaciju caur citu personu,ka masinite tiks nogadata meistaram un varbuut rit man dos zinju.....Bet tas ka es divas dienas esmu panjemusi brivu lai veiktu visu ieprieks minetu un tiktu pie jaunas matu masiniites, vinjiem ir pilnigi vienalga...par mani kartejo reizi panjirgajaas un rit es varu stradaat ar ko gribu,jo šis veikals nav ieiintereseet sniegt pircejiem kvalitativu servisu....ESMU ĻOTI VĪLUSIES ŠI VEIKALA ATTIEKSMĒ...

G

Комментарии (4)

N nastjaaa 30.01.2015

и чем все закончилось? вам поменяли машинку или вернули деньги???

у меня такая же проблема с такой же машинкой.

K kapteinis 08.03.2015

Šobrīd taisni arī man ir tāds pats konflikts un Salon Laine sakarā ar nopirkto mašīnīti Mozer . Mašīnītes galvas sakarst, motors rūc kā traktors. Man tik ir jautajums vai tas maz ir vācu firmas ražojums. Mans nodoms ir nopietns...kā saukt pie atbildības negodīgos tirgotājus !!!

K kapteinis 31.03.2015

Gribētu atsaukt savu 8.marta sūdzību :
Ir ļoti patīkami, ka par konfliktu kurš man radās ar Salon Laine par nopirkto matu griežamo mašīnīti Mozer ir veiksmīgi atrisinājies, liels paldies veikala vadībai it īpaši Armandam par atsaucību un sapratni . Paldies par sadarbību !!!

A Aljona O. 14.04.2016

не беспокойтесь о тех, кто говорит за вашей спиной. Они за вами по причине... :-) Супер магазин!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы