Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

3%
Жалобы
844
Разрешенные
5
C ответами
93
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Люди без чести

Люди без чести Гунтис Дауксте. Лилия Павлюха. Айна Шарко. - это лживые . подлые руководители 7 автобусного парка .Люди без чести. способные на обман и даже на подделку документов. ВСЕОБЩИЙ ПОЗОР ЭТИМ НЕГОДЯЕМ.

Rīgas Satiksme - šoferu braukšanas stils

šoferu braukšanas stils Kad beidzot bus iespejams uz darbu atbraukt, neriskejot ar savu veselibu??? Rigas Satiksmes pilsetas autobusu vaditaju darbs ir zem katras kritikas. Piemeram, sorit 21. marsruta no Smilga lidz Gertrudes ielam vaditajs izdarija neskaitami daudz kludu un ari CSN parkapumu: nepamatota gazeshana, strauja bremzesana (notureties var tikai ar abam rokam), durvis tiek atvertas pilniba neapstajoties, Brivibas un Elizabetes ielu krustojums tika skersots pie sarkanas gaismas (pilnigi noteikti, ne pie...

Rīgas Satiksme - e talons automats

e talons automats Люди имейте точные деньги для автомата Е талона !!!Хотел преобрести е талон за 2лв на 5 поездок при себе было только10 латов кюпюрой!поскольку время было 23.00 все киоски были закрыты воспользовался автоматом продажи билетов!в результате получил сдачу 3 лв, и 5 форентов валютой Венгрии пришлось купить еше е талоны на эти форенты!

Rīgas Satiksme - transporta kontrole e talons

transporta kontrole e talons Sveicinati! Negribu nevienu apvainot, bet biju shokaa. Izlasiju informaaciju, ka esot tads e talons, par kuru jasamaksaa Ls 1.50 un brauc 24 stundas no registreshanas briizha ar jebkuru sabiedriskaa transporta lidzekli. Diena bija saplanota un pie meitas atbrauca divas draudzenes. Ieplanojam ekskursiju visai dienai, un lai nebutu jatere liekaa nauda - nopirkaam 3 e talonus un saakaam savu ekskursiju Riigaa. Kur nu vien vareeja braukt, tur arri braucaam. Izbraukaadamies visu dienu, atbraucaam...

Rīgas Satiksme - e-taloni

e-taloni es straadaju apkalpojosajaa sfeeraa, kur diemzel arii tiek paardots e-talons!saakumaa viss bija ok, bet kad pienaca meenesa pirmais datums, tad tik saakaas...uzlaadeeju zilo e-talonu, klients iekapa trolebusaa, un vim uzradas, ka karte nav deriiga, atnaca atpakal, es paarbaudiiju, un jaa, tur paradas, ka ir uzlaadeets tramvajam, kaut gan uzladeju trolebusam!bet labaakais tas, ka klients iegaadajas to e- talonu, samaksaa naudu, un uzradas, ka dariijums nav veikts!meistari vispar saka, ka neko...

Rīgas Satiksme - Vadītāja attieksme

Vadītāja attieksme It kā jau nekas traks nav noticis, bet tajā pašā laikā nepatīkami. Parasti nevienam nesūdzos, bet šodien - piegriezās.. Respektīvi braucu mājās ar 18 trolejbusu. Tā kā man nav e-talona, aizgāju nopirkt biļeti pie vadītāja. Jau iepriekš biju sagatavojusi precīzu naudiņu, to nolieku naudas kastītē, un vēl ar acīm pārskaitu, vai tiešām pareizi. Un pēkšni trolejbusa vadītāja izmeta tādu tekstu: "Vai beidzot drīkstu to naudu saskaitīt, vai arī Jūs te ilgi vēl ošnāsieties". Ziniet - it kā neka...

Rīgas Satiksme - Pakalpojuma kvalitāte

Pakalpojuma kvalitāte Labdien! Ceļš uz darbu pēc atvalļinājuma beidzās samērā veiksmīgi pateicoties labai fiziskai sagatavotībai un jaunības faktors nostrādāja, jo nākamreiz kāpjot transportā ar M ( mācību ) vajadzētu būt papildus norādei vecāka gada gajuma cilvēkiem, invalīdiem vai bērniem brauciens nav ieteicams. Samaksājot par e-talonu 0.50 Ls, jo tik agri biļetītes nav iespējams iegādāties ( tādējādi Rīgas Satiksme varētu uzzināt konkrētu vadītāju plkst.7.24.59 iegādāts e-talons pie stacijas( 4. maršruta...

Rīgas Satiksme - Bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919 - NESTRĀDĀ!!!

Bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919 - NESTRĀDĀ!!! Šodien zvanīju 2 stunžu laikā apmēram no 12:00 līdz 14:00 uz Rīgas Satiksme, lai saņemtu informāciju par etalonu, konkrēti interesēja cenas, kuras nav minētas mājas lapā. Bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919 - NESTRĀDĀ!!! Visu laiku atbild autoatbildētājs. Tas gan ir serviss! No comments.

Rīgas Satiksme - E-talons

E-talons E-talons ir s***! ja agrāk braucu ar papīra mēnešbiļeti, man nebija problēmu, kad transports pārpildīts (tas ir vēl viens akmens satiksminieku dārzā). Tagad, kad ir viens "pīkstinamais"uz visu autobusu, man jāgrūžās visiem garām, lai atzīmētos. vai arī vēl labāk - savs jeeee-talons jāadod pa rokām. infekciju perēklis. un vispār - stulba tā sistēma, visiem sanāk grūstīties pa transportu. slikta cilvēku plūsmas organizācija, pareizāk - tādas nemaz nav. BARDAKS

Rīgas Satiksme - Mēnešbiļetes

Mēnešbiļetes Esmu students, braukāju ar sabiedrisko transportu, lietoju mēnešbiļeti vienam tramvaja maršrutam - 7, 80Ls, Tgd lietoju e-talonu. Ja pirms tam ar papīra mēnešbiļeti varēju braukt ar tramvajiem, kas brauc par tām pašām sliedēm ar ko mans =vienigais maršruts, tad tgd ja to gribu darīt, tad e-talonu uzrādot, man rādās ka nepareizs maršruts, un sanāk ka varu tikai ar to vienu braukt, kaut ari 70% no maršruta ir tas pats ka ''manam'' tramvajam. Kāds varbut zin, varbut kkā var brakt arī ar citiem?

Rīgas Satiksme - Trolejbusu lukturi nav noregulēti un spīd debesīs un apžilbina

Trolejbusu lukturi nav noregulēti un spīd debesīs un apžilbina Pirm kāda gada jau rakstīju sūdzību uz CSDD, bet tiem nebija laika ar to nodarboties un pārsūtīja manu pretenziju uz Rīgas domi, tā pārsūtīja uz Rīgas satiksmi, bet rezultāta, kā skatos atkal nav nekāda! Stāsts ir par to ka trolejbusu lukturi ir absolūti neadekvāti noregulēti un neatbilst nekādām normām un apžilbina pretimbraucošos vadītājus, tā apdraudot satiksmes drošību! Torei Rīgas satiksme man atsūtīja samērā tukšu un nesakar''igu atbildi, ka tipa visu novēršišot utt. bet izrādās tā visa...

Rīgas Satiksme - Neievēro kustības sarakstus

Neievēro kustības sarakstus Palasot šeit rakstītās sūdzības, varu secināt, ak neesmu vienīgā, kuru uztrauc tas, ka sabiedriskais transports bieži vien pilnīgi neievēro maršutu kustības sarakstus, precīzāk laikus! 41 autobuss. Ja no galapunkta Imantā, tas izbrauc vēl daudz maz laicīgi, tad gaidot to nākamajāspieturās pārņem sajūta, ka tas vienkārši pazūd laika tīmeklī. Vēl var saprast ja tā ir darba diena "pik" stundas, kad ir sastrēgumi, bet nē. Tas pats arī brīvdienās, un vakaros. Ja pusstundas laikā pēc saraksta...

Rīgas Satiksme - Biļešu kontrolieri

Biļešu kontrolieri Problēma ir tā, ka nav mehānisma, kā pasažieris var pamatot, ka reģistrējies. Citiem vārdiem sakot pasažieris ir beztiesīgs. Vakar braucu ar 14. trolejbusu. Apmēram pēc stundas atgriezos mājās. Iekārta nofiksēja atzīmēšanos (paziņoja, ka esmu atzīmējies, samazināja atlikušo braucienu skaitu), taču kontrole man apgalvoja, ka esmu braucis ar šo trolejbusu iepriekš, un tagad neesmu reģistrējies. Netaisos zīlēt kafijas biezumos: droši vien atkārtoti reģistrējoties zināmā laika intervālā netiek...

Rīgas Satiksme - neapstājas pieturā/15 trolejbuss

neapstājas pieturā/15 trolejbuss Sveiki!Es gribētu uzzināt vai 15 maršruta trolejbuss tagad ir jāapstādina tāpat kā mikroautobusi-stopējot?Man jau vienas nedēļas laikā vismaz kādas 3 reizes ir gadījies no rīta pie Centrālās stacijas apmēram plkst.6:10 trolejbuss pabrauc garām.Un brīvdienās viņi no rīta nemaz tik bieži nebrauc.Un tad jāgaida vismaz 15 minūtes nākamais.Ieņēmuši vidus joslu un mierīgi pabrauc garām.Pietura itkā skaitās pretī Mēness aptiekai, bet apstājas pie tuneļiem.Kur pēc būtības tam nevajadzētu apstāties.Un noteikti neesmu vienīgā kas ir saskārusies ar šo problēmu.

Rīgas Satiksme - Контроль

Контроль С введением Э-талонов, появилось много проблем. Я всегда пользуюсь 19 троллейбусом и всегда покупаю проездной. 06.05.09. я зашла в троллейбус на Элизабетес и активизировала Э-талон. На Вайнедес зашел контроль и попросил Э-талон. Оказалось что он не активизирован. Они долго проверяли и в конце концов попросили выйти и разобраться. На улице они сказали что надо платить штраф. То что у меня есть проездной и то что я его активизировала при входе, их это не интересовало. Штраф сейчас сотавляет 5...

Rīgas Satiksme - 3.trolejbuss

3.trolejbuss vai tiešām pēdējā laikā 3.trolejbuss no Sarkandaugavas uz centru kursēs tikai reizi pusstundā??? pēc tik ilgas gaidīšanas ir nokavēta skola, mazais trolejbuss (šajā maršrutā nekad nav braucis lielais) atbrauc piebāzts un iespraukties viņā ļoti reti kad ir iespējams, nākas gaidīt vēl vienu, kurš pēc pusstundas atkal atnāk piebāzts!!! Kāpēc no mājas ir jāiziet stundu iepriekš, lai pēc tam vēl stundu gaidītu transportu? Priekš kam Rīgas Satiksme ir izstrādājusi tos kustību maršrutus, ja viņu darbinieki tos nemaz neievēro???

Rīgas Satiksme - E talons

E talons Mana sūdzība ir par Rīgas satiksmi kura nav izsniegusi e talonus 13 skolenie no Rigas 49.vidusskola. Tai skaita ieskaitot mani. Man nav ka 5klases skolniecei e talons un nakas pirkt menesa biletes kasmaiksa dārgāk.. :(

Rīgas Satiksme - Neapmaksāts rēķins

Neapmaksāts rēķins Sia Satiksme брали у нас в аренду транспорт, в ноябре 2008, и не расплатились.Прошло почти 5 месяцев, но на мой звонки только одни обещания.До Надежди вообще не дозвониться.Больше работать с ними желания нет и не будет.БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ.

Rīgas Satiksme - Informācijas tālrunis 80001919 nedarbojas/neeksistē

Informācijas tālrunis 80001919 nedarbojas/neeksistē Mēģinu sazvanīt tik daudz izreklamēto bezmaksas informācijas tālruni 80001919, ar kuru vienkārši nesavieno, ne Tele2, ne Lattelecom. No citiem operatoriem neesmu mēģinājusi. Zvans vienkārši tiek atslēgts. Zvanot uz telefona numuru norādītu Rīgas satismes mājas lapā 67065400, meitene mani cītīgi mēģināja savienot ar šo neeksistējošo numuru, neklausoties manī, kad es teicu, ka šodien jau 23 reizes esmu mēģinājusi viņus sazvanīt, un tālrunis nedarbojas un norādot, ka vajagot ilgāk pagaidīt. Kaut gan es gaidīju līdz savienojumu atslēdza...

Rīgas Satiksme - Rīgas Satiksmes neizdarības

Rīgas Satiksmes neizdarības No 1 aprīļa autobusos tika ieviestas e-talonu sistēma. Bija visos preses izdevumos izreklamēts ka tās varēs iegādāties jau marta beigās. Varbūt centrā var iegādātiesб bet Ķengaragā tramvaja galapunktā biļešu kasē var dabūt tikai reklāmas bukletu. Saprastu ka paies laiks kamēr tiks noslēgti līgumi ar veikaliem un kioskiem par to pārdošanu, bet kas maisa laicīgi tos dzeltenos e-talonus nogādāt galapunkta kasē man nav saprotam. Tātad ja es vēlos braukt ar autobusu man jābrauc pa zaķi ja es negribu pārmaksā 10 santīmu pērkot biļeti pie vadītāja.

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы