Rīgas Satiksme - 21 autobusa šoferis
07/07/2012 iekāpu ar vidēja auguma suni 21 maršruta autobusā Imanta 5-Esplanāde, kurš pietur 15.09 Kleistu ielas pieturā ,devos pie vadītāja un lūdzu vienreizējo bagāžas biļeti, kas paredzēta suņa pārvadāšanai. Runāju skaidrā latviešu valodā,taču autobusa šoferis pat nepaskatījās uz mani. Nodomāju,ka apgrūtinu cilvēku braukšanas laikā lūdzot biļeti un gaidīju līdz vadītājs pieturēs pieturvietā. Tad mēģināju vēlreiz lūgt bagāžas biļeti, sniedzu naudu vadītājam, bet cilvēks tikai paskatās uz mani un turpina braukt. Divu pieturu garumā centos iegādāties biļeti,taču tiku pilnībā ignorēta. Ļoti lielā neizpratnē, pieprasīju,lai dod taču to bagāžas biļeti beidzot. Vadītājs ilgi klusē un tad nomurmina, ka viņam šādas biļetes neesot. Uz maniem jautājumiem kā tas iespējams,ka pie viņa nevaru iegādāties bagāžas biļeti un kā tad savādāk lai samaksāju par suņa pārvadāšanu autobusā, vadītājs mēmi klusē. Neuzskatu, ka es būtu traucējusi vadītāju ar nepamatotām sarunām. Braucu tālak un zvanīju uz Rīgas satiksmes bezmaksas diennakts informatīvo tālruni. Tur kundze atbildēja,ka tā nevarot būt un lai es eju un prasu biļeti vēlreiz. Kas par to, ka bagāžas biļete,kas skaitās tā pati vien dzīvnieku pārvadāšanas biļete, maksā tik pat,cik pasažieru biļete pērkot to pie vadītāja. Tā jebkurā gadījumā paliek bagāžas biļete un ar šādu apzīmējumu minēta Rīgas sabiedriskā transporta lietošanas noteikumos. Kadā sakarā tad es tādu nevaru iegādāties? Esmu ļoti lielā neizpratnē kādēļ šādi kurlmēmi cilvēki tiek pieņemti darbā,kas paredz arī saskarsmi ar cilvēkiem! Ja būtu iekāpusi kontrole viss varēja izvērsties arī pēc scenārija, ka vadītājs neko nezin, bet man jāmaksā sods.
Vēl viena lieta, kuru nācās ''izbaudīt'' bija šī paša vadītāja agresīvais braukšanas stils. Tas vedina domāt, ka vadītājs izbauda to,ka pasažieri,kuru vidū ir arī ļoti veci cilvēki un mazi bērni,kas nevar noturēties tik stipri, krīt un lido cauri visam autobusam. Es nebūtu nonākusi pie šāda secinājuma, ja vadītājs dažu metru attālumā pirms katras pietrvietas galigi nevajadzīgi neuzgāzētu,lai pēc tam tik pat strauji sabremzētos. Un galu galā arī dzīvniekam taču nav kur pieturēties.
Riebjas šī visatļautība.
Ilvija
Комментарии (1)
Rīgas Satiksmes "kundze atbildēja, ka tā nevarot būt "
- - - - - - - -
Mans ieteikums rakstīktājai:
Šādas sūdzības vajag iesniegt rakstiski. Runāti vārdi pazūd vējā, bet rakstīts dokuments paliek -- sevišķi ja kopijas sūta arī citiem atbildīgiem cilvēkiem. Uzdodiet laiku, autobusa numuru, reisu, šofera vārdu (ja iespējams). Ideāli būtu paņemt arī kada liecinieka vārdu, bet tas nav nepieciešams. Ja nav atbildes, sūtiet vēstules kopiju kādam augstāk stāvošam ierēdnim. Garantēju, ka Jūsu sūdzību ņems nopietnāk.