www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Nesavaldīgs un rupjš vadītājs.

Rīgas Satiksme - Nesavaldīgs un rupjš vadītājs.

Labdien!

Tā kā nevarēju atrast jūsu mājaslapā konkrētu vietu kur rakstīt sūdzības, tad nolēmu rakstīt uz šo e-pastu!
Tātad man šodien atgadījās visai nepatīkama situācija ar 48 autobusa šoferi pulkstens 9:15 pieturā Sudraba Edžus iela, autobusa nr. - 75652. Tā kā pieturā soliņš ir aiz pieturvietas zīmes tad autobus apstājās pirms manis, dodoties pie autobusa šoferis atvēra priekšējās durvis un es tās izmantoju kā īsāko iekāpšanas ceļu , lai nekavētu transportu. Būdams apzinīgs pasažieris es uzreiz gribēju nopīkstināt e-talonu, tuvākā vieta, ko ieraudzīju bija aparāts , kas atrodas pie šofera (ar kuru šoferiz pārdod biļetes), liekot klāt e-talonu es saņēmu spēcīgu sitienu pa roku (no tā pat e-talons izkrita no rokām) no šofera un daudzus necenzētus vārdus un apvainojumus no viņa puses. Viņš apgalvoja, ka esmu viens no tiem daudzajiem kaut kādiem tur (neatceros kādos rupjajos vārdos mani nosauca) pasažieriem, kas nevar aizvilkties tālāk nopīkstināt e-talonu, bet es laužot autobusu pikstinot tur. Protams visi pasažieri uzreiz pievērš uzmanību mums un ik pec laika skatās uz mani nicinošu skatienu itkā es būtu kāds noziedzinieks!
Autobusam pabraucot kādu gabalu uz priekšu, tas sāka niķoties un šoferis vairākas reizes apstājās, tad izslēdza un ieslēdza autobusu pavirināja durvis vairākas un katru reizi kad viņš tā darīja viņš skatoties spogulī pa visu autobusu bļāva, ka redz es tagad esmu dabūjis, ko es gribēju. Vienā no reizēm viņš izkāpa ārā no autobusa un nogāja gar autobusa malu kaut ko pētot, tā kā durvis buja vaļā un es sēdēju pie aizmugurējām durvīm, viņš ejot garām šīm durvīm veltīja vel pāris apvainojošus lamuvārdus un apvainojumus uz mani!
Dodoties tālāk varēja noprast, ka ar autobusu kaut kas nav kārtībā un šoferis pie veikala "Elkor plaza" (tas ir pie Brīvības ielas) pieņēma lēmumu tālāk ceļu neturpināt, jutos ļoti vainīgs par atgadijušos ķibeli, jo es nopīkstinu e-talonu un autobus salūzt, neizpalika arī tad pasažieru nicinošo skatienu, ka es pie visa esmu vainīgs!
Bet kā es to varēju zināt, ka pie tā aparāta nedrīkst pīkstināt? Varēja vismaz līmlapiņu pielīmēt, ka tas nedarbojās, nevis gaidīt kad kāds pie tā nopīkstina. Zinu, ja ne es to būtu izdarījis, tad to būtu iespējis arī kāds cits pasažieris!
Tātad jautājums ir sekojošs, pirmkārt - ja šoferis apzinās, ka autobus kāda nieka dēļ var saplīst, kapēc netika veikti pasākumi lai to novērstu? Piemeram, pielīmēta pie šī aparāta kāda lapiņa ar norādi, lai tur nepīkstina, kapēc laikus par to nedomāja un nenobloķēja priekšējās durvis lai novirzītu visus pasažierus uz autobusa vidu un beigām. Otrkārt - ar kadām tiesībām viņš kādam pasažierim var atļauties sist pa rokām un necenzēti nolamāt? Treškārt - Es uzskatu, ka neesmu vainīgs, ka autobus ar tehniskām ķibelem ir izbraucis maršrutā un riske ar to ka salūzīs, un piedevām vel tas, ka šoferis par to zinājis un nav darījis neko lai to novērstu. Un tad kad autobus salūzt, tad visu noveļ uz pasažieru, jo pasažieris izdarīja to e-talona pieskārienu.
Tāda tad nu ir šī nepatīkamā situācija.

R

Комментарии (9)

H haris9029 27.07.2012

autoram-vai tad tiešām tik grūti ir to e-talonu nopīkstināt salonā-tur ir veseli 3 lasītāji, pie šofera tas aparāts ir ļoti jūtīgs, ja tam kas nepatīk-piemēram blakus e-talonam ir vēl kāda karte, tad tā var uzkarināt visu autobusa'esošo validatoru iekārtu, tad arī ir tas autobuss vairākas reizes jāizslēdz un viss pa jaunu jāpārstartē, bet arī tas var nepalīdzēt, tāpēc nevajag lieki sanervozēt šoferi-ne visiem tie nervi ir tik spēcīgi.lūdzu e-talonus pīkstiniet salonā, bet ne pie šofera galvenā validatora. JURIS-arī autobusa šoferis

Sardele 27.07.2012

Kam ir jānotiek galvā, lai pīkstinātu etalonu pie tā verķa, kas ir šoferim blakus (no kura lien biļetes laukā)?
Tvaicenē atvērto durvju dienas vai kā?

V vējš 27.07.2012

Bet kāpēc abi komentāji domā, ka pasažierim būtu jāzīlē, kur var pīkstināt, kur nevar. Ja reiz ir salikti tie verķi, tad domāti pīkstināšanai. Ja nevar, tad jāuzliek zīmīte un neviens nepīkstinās. Esmu redzējis, ka daudzi tur pie vadītāja pīkstina un neviens šoferis neaizrāda, ka nedrīkst.
Un vispār dīvaini, ka no talona pīkstināšanas var salūst autobuss. Nebiju neko tādu dzirdējis, ka kautkas tāds vispār var notikt.
Un rupja lamāšanās vien norāda uz to, cik tomēr zems ir cilvēka attīstības līmenis.

K krometa 27.07.2012

Njā ..tiešām nekad neiedomātos e-talonu nopīkstināt pie šofera aparāta ...

R ReiniC 29.07.2012

haris9029 - e-talons bija izņemts no maka un pie aparāta likts viens pats bez kartēm! Tā kā nedomāju ka tur būtu kaut kam jāsalūzt no e-talona pīkstināšanas!

A agy 31.07.2012

Lohs kas lohs.Baigais pīkstinātājs:)))

M mja 31.07.2012

vienigais normalais komentars no shofera jura puses. parejie visi mazi, slimi latvietisi..

A apmeklētājs 02.08.2012

Nedomāju, ka pie konkrētā šofera attieksme un uzvedība ir droša pasažierim...

E ezu 24.08.2012

Murgs kautkads! Pie tiem aparatiem var likt e-talonu! Un nekas tur nevar notikt! Mazajos businos tacu tos izmanto ka prieksejo validatoru! Un tie kas saka ka ta nav, tie vienkarsi maldas!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы