Optimus Mēbeles

SIA ALB
Адрес: Lenču iela 19C
Cēsis
Cēsu nov.
Latvia - LV-4101
(Faktiskā adrese)
Телефон: +371 67885252
+371 25655530
Время работы: 8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
9:00 - 17:00
9:00 - 15:00
Категория: Мебель/Интерьер
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

20%
Жалобы
236
Разрешенные
44
C ответами
39
Посмотреть статистику

Optimus Mēbeles - Жалобы и отзывы

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, bojātas preces

Slikts serviss, bojātas preces Очень не советую покупать у Otpimus Mebeles, - работают очень непрофессионально и безответственно. В результате попытки покупки комплекта мягкой мебели у них потерял 40 евро и еще пару месяцев времени. Покупал в интернет-магазине оптимус. Лв диваин и два кресла, на общую сумму около полуторатысячи евро - Т. Е. Не самый дешевый комплект (заказ номер iv-0000396) . Т. К. На месте не было товара, сказали ждать 2 недели. В итоге прождал более 1 месяца :/. Когда наконец дождался доставки, и...

Optimus mēbeles SIA ALB - Apmānīšana un blēdība!

Apmānīšana un blēdība! Interesants veikals ar interesantu mārketingu Liepājā! Zemnieku ielā 32. , “Optimus mēbeles”, Sia Alb. Iegādājāmies dīvānu par 425€ pluss 90€ atvešana un vecā dīvāna utilizācija. Pie pirkšanas mums stāstīja cik laba ir šī Polijā ražotā mēbele! Mājās saliekot visu kopā vismaz 3x vietās birka ražots Krievijā! Papildus vēl, vai nu veikalā vai vedot atlauzts daļēji vienā pusē roku atbalsts. Turējās jau arī uz tizlām skrūvēm. Šo defektu paši novērsām, nenesīs jau nu lejā no 5. Stāva…. Pirkšana...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Šausmīga apkalpošana! Pasūtīju virtuves galdu un krēslus, piegāda5-8 darba dienas ok! Pienāca piegādes diena rakstu ē-pastu lad plānota piegāde uz ko man atbild sazināties ar kurjeru, kurjers neceļ un nepārzvana, zvanu uz info Saka kurjeram mašīna saplīsa, nu labi domāju gadās! Pienāk nākošā nedēļa atkal zvanu - pēc papīrien galdsbir izsniegds kurjeram, bet pēc fakta nav! Nu labi ok. Gaidu! Pasūtījumus uz reģioniem ved tikai 4dienās 5dienās pasūtījumu veicu 11.07.22. Nu zvanu 28.07.22 kurjeram...

Optimus Mēbeles - Поломка, некачественный сервис

Поломка, некачественный сервис Мы беженцы из украины. Так как располагаемся в одной комнате, решили приобрести диван на всю нашу семью, 5 человек (3 маленьких ребенка) . Нашли такой в optimus, для нас было дорого, около 750 евро, но устали спать на полу, потратили все сбережения, которыми на тот момент располагали. Надеялись, что на год дивана pegaz уж точно хватит. Через 1,5 месяца часть дивана просто провалилась когда на него сели вдвоем (макс. Вес пользователей 75кг) . Оказалось, жесткость ножек дивана задавала стружечная...

Optimus Mēbeles - Darbinieks alkohola reibuma 2 reizi mana klātbūtne

Darbinieks alkohola reibuma 2 reizi mana klātbūtne Visiem sveiks 🫣 tā ir otra pieredze viena un tā paša veikala ka darbinieks esot alkohola reibuma (var just kilometru attāluma) tieši man gadījās tā otra reize pa 2 mēnešiem. Pirmo reizi rakstīju uz optimusa e-pastu. Visticamāk galvenai vadībai vienalga kādi cilvēki apkalpo pircējus viņa uzņēmuma. Pie tam tas ir viens tas pats cilvēks. Ja man tā gadījās 2 reizes. Cik tad to pieredzēja parēji cilvēki? Vai. Tad pēc likuma cilvēks drīkst atļauties strādāt alkohola reibuma? Vairs uz to veikalu...

Optimus Mēbeles - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Nevienam neiesakām iegādāties virtuves iekārtu šajā veikalā. Pēc virtuves salikšanas, ievērojam, ka 1/3 daļa no visiem skapjiem nebija pareizi pārdota. Nākas braukt dažas reizes mainīt skapjus. Atrodoties saulē vairākas dienas skapju virsma var sākt plaisāties un lipināties nost.

Optimus Mēbeles - bojāta prece

bojāta prece Februārī iegādāts dīvāns/gulta, pēc 3 mēnešiem sāka čīkstēt atsperes un visi mehānismi,gulēt neiespējami, rakstīju reklamāciju , atbilde noraidoša, esot gan ekspluatācijas gan mana vaina,nepareizi lietots un kā tik vēl saskādēts no manas puses,par cik strādāju ārvalstīs,to 3 mēn.laikā uz dīvāna gulēts tikai 6 nedēļas ! cena ap 550 eiro , + lai pats justos ērtāk dabūju pirkt virsmatraci jau jaunam dīvānam , iztērēti ap 700 eur , lietots īsu brīdi un teorētiski metams ārā,nav lietojams ! nezinu kā rīkoties ... esat uzmanīgi , kādus SŪ*** , mūsdienās tirgo !

Optimus Mēbeles - Slikts serviss - ražošana

Slikts serviss - ražošana Slikts kvalitātes no dīvāni priekšēja un aizmugurē laminētas plātnes neizturēs radīt problēma - defekti! Vajag ielikt masīvkoki dēli! Un arī, slikts kvalitāte mēbeļu ražošana - pieprasa ABS aplīmēšana kvalitāte - kosmētiska izskats , glancēta virsma - apdares kvalitāte, nevis mākslīgi plēves glancēti apdares! Novēl, jums var pasūtījumi oficiāli galdniecība, tur ir augstāka kvalitāte ražošana, nevis Optimus! P.S. Skaidri zināms, ka Optimus Mēbeles ražošana SIA "AIB", bet fakti SIA "AIB" neesi ražošana mēbeļu, pasūtījumi ārzemju valstis: Krievija, Ukraina, Ķīna un Lietuva.

Optimus Mēbeles - Bojāta prece

Bojāta prece 22.04.2022. Iegādājāmies Optimus veikalā apavu plauktu ar ādas mīksto plauktu. Kad atvedām uz māju, konstatējām ka āda vienā vietā pārgriezta. Izlēmām nākāmā dienā aizvest brāķēto preci atpakaļ uz veikalu. Veikalā pateica ka jāaizpilda pieteikumu par bojāto preci. Pārdevēja pati nofotografēja, aizpildīja un mēs tikai parakstījāmies. 11.05.2022. Atnāca atbilde, ka mēs nepierādījām to, ka mēs paši to neizdarījām. Tādu attieksmi pret pircējiem negaidījām. Liekās ka tas nav likumīgi.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Neiesaku iepirkties šajā veikalā. Attieksme no pārdevējas briesmīga. It kā mums būtu jālūdzas lai mums to preci pārdod. Aizbraucām uz veikalu, izpētījām kāroto preci, izdomājām ka ņemsim. Aizejot līdz pārdevējai sākam ka gribam nopirkt kumodi. Nopirkt nevar jo veikalā neesot. Prasām vai pasūtīt vajag un samaksāt. Ne nevajagot. Mašīna brauks nākamnedēļ tad būšot. Vajagot pa nedēļu aizbraukt un apskatīties vai ir atvesta. Nākamā nedēļa aizbraucām prasām vai ir atvesta. Ne nav, vajagot pasūtīt un...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Pus otru mēnesi atpakaļ veicām pasūtījumu - dīvāns, skapis, 3gab bāra krēsli. Ar mums sazinājās telefoniski, lika pārskatīt naudu. Dēļ krēsla dizaina mums teica, ka mēnesi var aizņemt piegāde, jo mēneša laikā ražotie krēsli tiks piegādāti veikalam un tad tālāk mums. Pēc vairāk kā mēneša atnāk e-pasts, ka bāra krēsli tomēr nebūs vairs pieejami, tādus vairāk neražos, lai izvēlamies citus. Izlēmām piezvanīt, lai saprastu, kas notiek. Zvanot un saucot pasūtījuma nr sieviete tikai runāja par...

Optimus Mēbeles - Slikti darba apstākļi

Slikti darba apstākļi Vēlos pabrīdināt cilvēkus kas ir apsvērusi domu uzsākt darba gaitas Optimus Mebelēs. Konkurēti par Talsu veikaliem. Optimus kolektīvā nostrādāju nepilnus divus mēnešus. Pirmā problēma sākās ar to ka veikala vaditāja ir pilnibā nekompetenta savam amatam. Sieviete ir iesprūdusi psrs laikos. Nemitīgi piesienas par tiešām muļķīgām neizdarībām. Piemēram bija situācija kad man bija jāizkrāmē prece divos veikalos un pēctam tā jāpieņem. Tas bija aptuveni 2-2,30h intensīvs un smags darbs. Kad veikala...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Strādā svētdienas dienā, bet drēbju skapi nevar nopirkt, nejauc arā, un pašiem arī neļauj izjaukt. Nafigam tad jūs vispār svētdienā strādājat? Par piegādi vispār nerunāsim, negrib vest, Saka lai dabūn mašīnu, un paši lai ved.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Divus mēnešus gaidījām kamēr tiks izgatavots pasūtītais dīvāns. Atvedot to, tas bija bojāts. Tika apstiprināts, ka tiks veikta dīvaina maiņa pret jaunu, tik jāgaida atkal divi Mēneši kamēr dīvāns atnāks no ražotāja. Pagāja vairāk kā divi Mēneši un pati zvanu, lai interesētos kad būs dīvāns. Sola noskaidrot un atzvanīt. Pēc laika saņemu ēpastu, ka menedžeris pateicis, ka maiņa nenotikšot. Interesanti kāpēc sākumā apstiprina, ka tiks veikta maiņa, bet pēc diviem mēnešiem kad divānam itkā būtu jau jābūt gatavam, atbild, ka nebūs.

Optimus Mēbeles - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Nu ko teikt, šeit populāra firma, katalogā nenorāda, ka prece nav pieejama izjauktā veidā, paņem naudu par piegādi, kuru neveic un saņemto naudu neatgriež. Beigās prece vel bojāta. Turpmāk tikai caur tiesu, jo jebkādas sarunas ar firmu ir bezjēdzīgas, serviss katastrofāls. Secinājums, neko un nekad nepasūtiet no Optimus mēbeles, iztērēta nauda un sabojāti nervi, neko vairāk jūs neiegūsiet. Cerams, ka tas krāpnieku kantoris, drīz nobankrotēs.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām skapi 19.10.21 tākā skapis nebija noliktavā, bija jāsūta no ražotāja solīja piegādi 49 dienu laikā skapis tika piegādāts veikalā 21.12.21. Tajā dienā atvedām mājās atpakojām kastes (lai sāktu uzstādīšanu) secinājām ka viena kaste nav pareizais iepakojums, ziņojām veikalam nogādājam atpakaļ veikalā nepareizo kasti, lai saņemtu savu īsto kasti, šodien ir jau 12.01.22 un savu paku vēljoprojām neesam saņēmuši un nezinam kad vel saņemsim, cik zvanam visi ir bezspēcīgi lai viņu ātrāk atrastu.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Я заказывала шкаф по интернету магазину пришел быстро. Но потом когда открыли упаковку там был брак у дверей шкафа разбито стекло. Ну пожаловалась в магазин что у нас брак нужно менять. Написала что было разбито прислала фото где брак. Они отправили на Reklamacijas dalu. Заказ у заказчика дверей они заказали 26.10 сказали ждать месяц и более до 40 дней. И тоже почему так долго ждать если в любом магазине меняют максимум за неделю деталь и но не за месяц когда тебе в квартире эту деталь некуда...

Optimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Sveiki, pirms pāris gadiem nopirku zīdaiņu gultiņu, atverot iepakojumu, sapratām ka prece nav tā ko nopirkām, kaut gan čekā bija viss. Tākā garantija beigusies tad paši vainīgi esam, ka nepaskatījamies ātrāk. Cilvēki pārbaudiet vai tiešām jums iedod tās preces kas rakstīts čekā un ko tiešām pērkat.

Optimus.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju internetveikalā vairākas preces. Tika solīta preču piegāde 5-7 darba dienu laikā ar bezmaksas piegādi uz mājām. Preces tika piegādātas tikai pēc 9 darba dienām. Vienu no saņemtajām precēm - neatvērtā orģinālajā iepakojumā vēlējos atgriezt. Sazinājos ar komersantu, lai informētu par preces atgriešanu, taču komersants paziņoja, ka, ja vēlos atgriezt preci, tad man būs jāmaksā par preces piegādi, kas sākotnēji bija bezmaksas. Sazinājos ar Ptac, lai mēģinātu šo situāciju atrisināt...

Optimus.lv /mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss 31.oktobrī veicu pasūtījumu internetveikalā un pasūtīju divas taburetes TKMB par 12, 50 euro. Apmaksāju pirkumu-25 euro. 1.novembrī menedžere man uzrakstīja, ja šīs preces nav un piedāvāja man TKC+MP tabureti par 20 euro. Es piekrītu un piemaksāju vēl 15 euro. Kopā 40 euro. 2.novembrī izņēmu preci no veikalā, man deva taburetes TKC+MP. Es uzticos gan interneta veikalam, gan veikalam un uzreiz pēc preces izņemšanas aizvedu to montāžai cilvēkam (dzīvoju viena, pati netiktu galā), kad atbraucu...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы