www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Dienu pēc preces iegādes atsaka to samainīt

Optimus Mēbeles - Dienu pēc preces iegādes atsaka to samainīt

Iegādājos matraci. Vakarā pirms veikala slēgšanās to jau piegādāja. Izpakojot to, konstatēju, ka tas, diemžēl, nepas mūsu nopirktajā gultas rāmī.
Nākamajā rītā zvanīju uz veikalu, lai lūgtu to samainīt, atbilde bija-mēs nemainam.
Samierinājos un tanī brīdī, lai cik muļķīgi tas arī nebūtu, pat neienāca prātā, ka man bija tiesības 14 dienu laikā preci atgriezt.. Un darbinieki man tā vienkārši nedrīkstēja atteikt.
Šobrīd matracis vēljoprojām stāv nelietots un iedziļinoties šinī visā, sākot pētīt mājaslapas preces attēlus un salīdzinot ar reālo izskatu, konstatēju, ka pat attēlotais matracis vizuāli neatbilst realitātei-atšķirīgas šuves, līnijas, un malas krāsa, kaut preces modeļa nosaukums ir tas pats... Uzskatu, ka veikals maldina pircējus šādā veidā, jo visu var arī uzreiz tā nepiefiksēt. Esmu iegādājusies vairākas lietas optimus veikalā, bet šāda slikta pieredze ir 1. Reizi. Vairs neiepirkšos šeit pavisam noteikti.

17.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (1)

not a Karen 17.01.2024

Matraci pirki uz vietas?
14 dienu atteikuma tiesības ir tikai internetā iegādātām precēm.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы