Latvijas Pasts

VAS Latvijas Pasts
Адрес: Ziemeļu iela 10
Rīga, Mārupes nov.
Latvia - LV-1000
(Lidosta Rīga)
Телефон: +371 27008001
Время работы: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги  •  Почта и курьерские услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
562
Разрешенные
14
C ответами
0
Посмотреть статистику

Latvijas Pasts - Жалобы и отзывы

Latvijas Pasts - Sliktas serviss

Sliktas serviss Ļoti ilgi ir jāgaida sūtījums! Dienā, kad būtu jāatnāk sūtījumam saņēmu īsziņu, ka kurjers piegādās to. Ne laiks ne tel. Nr. Nebija norādīts... Cikos būs, nav zināms, gaidi, cik gribi. Tad šajā vakarā zvana kurjers un Saka, ka otra sūtījuma daļa atnāks rīt un cits kurjers atvedīs nākamajā dienā! Un tad nākamajā dienā nekā! Ne īsziņas, neko... Piezvanot uz galveno centru saņēmu info, ka kurjers nav atstājis nekādu info par sarunu ar mani utt. Jā nebūtu piezvanījusi, tad vēl nedēļu gaidītu sūtījumu! Šausmīgs serviss!

Latvijas Pasts - Sūtījuma nozaudēšana

Sūtījuma nozaudēšana Agrāk sūtot pasūtījumus no ārzemēm šķita, ka paciņas tiek nozaudētas jau ārpus Latvijas. Gribējās domāt, ka Latvijā sistēma ir kaut cik godīga attiecībā pret sūtījumiem. Nesen sāku izmantot Latvijas pasts mobilo aplikāciju, kurā var izsekot savus sūtījumus. Sapriecājos, ka beidzot varēšu sekot līdzi saviem sūtījumiem, un uzreiz pamanīt, ja kāds, kaut kur ir noklīdis. Kā izrādās lielākā daļa sūtījumu tiek nozaudēti {varbūt nozagti} tepat Latvijā, šķirošanas centrā. Nogaidot vairāk nekā mēnesi...

Latvijas Pasts - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Man ir instalēta aplikācija pasts. Agrāk ziņa, ka pienācis sūtījums. Tūliņ aplikācijā pierakstos uz saņemšanu. Rāda kārtas ner.005 un, ka esot 7 man priekšā. Lecu mašīnā. Aizbraucu - tur uz ielas vismaz cilvēku 20! Ieeju zālē, pieeju pie 4. Lodziņ un jautāju, vai 005 numuram nav Rinda pagājusi. Atbilde: stāviet un gaidiet savu rindu. Saku, ka esmu aplikācijā pierakstījusies un ziņoja, ka tobda tuvu. Atbilde: stāviet un gaidiet! A tur uz ielas pūlis un vēl putina sniegs. Braucu mājās. Pārbraucu...

Latvijas Pasts - Muitas nodokļi

Muitas nodokļi Https://youtu.Be/uim_gyif9oo - попробуйте получить! Посылка месяц пролежала на таможне. Почему оператор, когда регистрирует посылку, не вводит код для растоможки, для платёжного терминала на почте? ! Ведь вся информация у него есть! Я получатель! Я должен: предъявить документы, заплатить, и получить! Вы меня конечно - извините, но я пенсионер, и не готов платить каким - то "брокерам" за придуманную услугу! И не обязан ходить на компьютерные курсы. Тем-более, что у пожилых людей и интернета нету. Если будут нужны ещё какие-то подробности: [slēpt]@inbox.lv

Latvijas Pasts - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Ļoti slikta apkalpošanas kvalitāte, tiek pārkāpti klienta apkalpošanas standarti, darbinieces Ineses Tiltiņas attieksme nav pieļaujama. Smējās klientam sejā, ar mājienu, tur durvis. Nav kompetenta pakalpojuma apkalpošanas sniegšana! Savs darbs nepatīk, tad lai dod iespēju strādāt kādam citam, adekvātas cilvēkam. Pandēmijas laikā klientu notur pasta nodaļa 50 minūtes, un pakalpojums nav saņemts!

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Rīgas 2. Pasta nodaļā ir atslēgta iespēja izņemt numuriņu attālināti, jāstāv visiem dzīvā Rindā, kas šajā situācijā ir nedroši. Latvijas pasts nodarbojas ar kaitniecību! Pamatojums - pensionāri neprot lietot aplikāciju, it kā stāvot visiem kopā Rinda ritētu ātrāk:) protams, televizoru pielikt pie loga nevar jau kopš rudens.

Latvijas Pasts - Slikta serviss

Slikta serviss Lūdzu pabrīdināt savus klientus dienu pirms kad ierodīsaties pie viņiem mājās. Nevis 08: 00 no rīta.. Jūs domājat ka citi cilvēki vispār nestrādā? Un ja klients neatbild uz zvaniet. Un kurjera piegāde uz mājām nebija apmaksāta. Tad vajadzētu paciņu atstāt pilsētas pastā.

Latvijas Pasts - Плохой сервис, медленная работа

Плохой сервис, медленная работа Хочу пожаловаться на медлительную и не организованную работу Latvijas pasts! Rīgas 35. Pasta Nodaļa, Rumbulas Iela 16.02.2021 взял номерок на выдачу посылки из кетая, в результате прождал около 45 минут на морозе! Сам процесс выдачи посылки занял 2-3 минуты! Господа начальники данного учреждения наведите наконец порядок! Не позорьте почту!

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Nekādi nevaru saņemt sūtījumus. Katru dienu jau nedēļu stāvu 30-40 cilvēku Rindā Salā no 18.00-19.00. Vakar divas darbinieces stundas laikā apkalpoja 15 cilvēkus, trešā stāvēja un skatījās rokas kabatās sabāzusi. Elektroniski pieteikties nav iespējams. Tas ir atcelts. Kā lai saņēmu savas lietas? Tūliņ man liks maksāt par uzglabāšanu. Kādēļ? Ja jūs nespējat nodrošināt servisu? Varbūt tad šai nodaļai jāstrādā sestdienās, lai cilvēki kas strādā arī tiktu apkalpoti.

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Biju atnākusi uz pastu pēc paciņas. Paprasīju paskaidrot kāpēc tādas Rindas. Paprasīju izsaukt galveno un paskaidrot kas par lietu vispār notiek. Tajā laikā, galvenā vadītāja uz mani nobļāvās un gandrīz izdzena no pasta ar vārdiem: "ejiet jau prom no šejienes" nenormālā balsī.

Latvijas Pasts - Neapkalpo darba laikā

Neapkalpo darba laikā Šodien ierados pasta nodaļā Tallinas ielā 4, Rīgā un 18:38 paņēmu numuriņu. Tā kā bija jau rinda, tad nostājos ārpusē sagaidīt savu kārtu. 19:00 LP darbinieki vienkārši aiztaisīja durvis un vairs neapkalpoja atlikušos ~3 cilvēkus. Biju ieradies LP darba laikā ar 22min rezervi un man iesniedza numuriņu. Nav adekvāti, ka pēc 22min gaidīšanas, vienkārši aizslēdza durvis. Nodaļā bija 3 klientu speciālisti, no kuriem klientus pieņēma tikai 2 un apkopēja, kas vienkārši aizslēdza durvis. Velti...

Latvijas Pasts - nav piegādāta ierakstīta vēstule

nav piegādāta ierakstīta vēstule Labdien, mūsu ģimene ļoti ilgi gaidīja ģimene + atlaižu kartes, kas mums pienākas kā daudz bērnu ģimenei katru dienu tika pārbaudīta pastkastīte Rīgā, ābeļu ielā 45. Neesam saņēmuši uzaicinājumu ierasties pēc ierakstītas vēstules, pietam, katru dienu kāds no ģimenes bija mājās. Šodien saņēmu epastu - skat zemāk "esam saņēmuši atpakaļ atgrieztu ierakstītu pasta sūtījumu ar goda ģimenes 3+karti. Vēstule nosūtīta 2021. Gada 10. Februārī, sūtītājs sabiedrības integrācijas fonds. Lūdzu...

Latvijas Pasts - Zagšana lielos apmēros

Zagšana lielos apmēros Maiņu vad Artūrs, kopā ar Martinu no tranzīta ceha, plus vēl daži vadītāji, zog acīs skatīdamies. Alliexspress paciņas. Pat tās, kas iet uz utilizāciju. Izvadā pa mašīnām. Ja kāds radinieks tur ir oficiāli strādājis, kurš nezog, bet to redz, tad atreibās, ieliekot tava mugursoma pacinu. Un tad atlaiž pēc panta, jo tas nevainīgais to apstrīd. Cik zināmi vadītāji, no pasta fb tirgo paciņas, ar viltus profiliem. Ir pierādījumi, skrišots, bildes. Bet ja lpasta strādā no aģentūras biuro kāds cit...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Aizejot pēc pasta sūtījuma, darbinieks Saka, kad sūtījums ir izsniegts pirms divām dienām. Šajā laikā neatrados Rīgā. Jautājums. Latvijas pastā strādā darbinieki, kuri izsniedz sūtījumus bez personu apliecinošu dokumentu uzrādīšanas (neprofesionāļi) , vai arī starp darbiniekiem ir negodīgi cilvēki... Pielikumā pirkuma dokuments un Latvijas pasta atbilde.

Latvijas Pasts - Nepiegādā vēstules

Nepiegādā vēstules Vēstules neatnāk, dažreiz atradām vēstules cita adresē. Pastnieki atver vēstules no ārzemēm jo cer ka tur ir nauda un izmet, īpaši ziemassvētkos. Nesaprotu ka var sajaukt ielas tik maza pilsētā un kāpēc pasta valdība neko nedara. Tur laikam analfabēti strādā.

Latvijas Pasts - Nevienlīdzība attieksmē

Nevienlīdzība attieksmē Netiek nodrošināta vienāda iespēja izņemt numuriņu tiem cilvēkiem, kam nav telefona un pasta aplikācijas. Cilvēki stāv padsmit cilvēku garā Rindā, kamēr viņiem vienkārši bezkaunīgi pieiet priekšā tie, kas izņēmuši numuriņu telefonā. Aplikācijā izņemot Rindas faktiski nav, viņi izņem un uzreiz iet iekšā, bet pārējie stāv vismaz 30 min. Bet cilvēkiem dzīvajā Rindā nav iespējas ieiet un paņemt numuriņu. Darbiniece bļauj, ka nedrīkst ņemt numuriņus tiem, kas stāv ārā. Uz aicinājumu ārkārta...

Latvijas Pasts - Neprofesionalitāte

Neprofesionalitāte Mana mamma ieradās pasta nodaļā pēc sūtījuma un viņai pateica, ka sūtījums (mazas plastmasas figūriņas no Austrālijas) ir jāatmuito. Nepaskaidrojot kā jāveic atmutošanu, pasta vadītāja krievu valodā, skarbā tonī, vairākas reizes pasaka, lai no sūtījumā atsakās un lai sūta atpakaļ. Mammai ir jālūdzas un jāatbild uz jautājumiem, kas sūta? Vai pazīstams? Es uzskatu, ka tas nav profesionālī un pazemojoši. Kā arī, kādēļ manai mammai jārunā (jāattaisnojas) krievu valodā!

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Izņēmu elektroniski biļete lai saņemt pasūtījumu. Man 28 numurs, uz ekrāna tikai 20, labi - gaidu. Tas bija 18.45, nodaļa darba laiks līdz 19.00. 19.00 viņi vienkārši aiztaisa durvi un neviena vairs nepieņem. Numurs uz ekrāna 25, es un vēl 2 cilvēki nesaņem savus sūtījumus un pazūd savu laiku, tāpēc ka personāls ļoti lēni strādā.

Latvijas Pasts - Pastnieks jauc adreses

Pastnieks jauc adreses Latvijas pasta 21. Nodaļas pastnieks regulāri met sūtījumus nepareizajās pastkastēs. Dzīvoju salnas ielā un pie mums bieži met sūtījumus adresētus uz dravnieku ielu un otrādi. Pašai tā gadījās, palaimējās, ka cilvēks varēja ar mani sazināties, jo bija uzrādīts mans telefona numurs. Nepareizi adresētie sūtījumi tiek atstāti uz pastkastēm, taču pastnieki neliekas ne zinis, stāv dienām, pat vēstules no tiesas. Manuprāt, pastniekiem jābūt daudz atbildīgākiem pret savu darbu - vismaz pareizi izlasīt adresi, jo tas ir viņu pienākums nogādāt sūtījumu pie tā adresāta.

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Даугавпилс. Ригас 42а. Это издевательство? Поставлен стол на улице. Лежат какие-то бумажки похожие на туалетную бумагу куда нужно писать номер посылки. Бумажки эти летают от ветра. Возле стола толпится куча народу кто в маске кто без. Сотрудник открывает дверь, берёт две бумажки и пошла искать посылки. Кто знает про бумажки быстро суют ей в руки и получают посылки. А другим что делать? Сотрудницы ещё и орут. Работают в вдвоём. Люди час стоят под дождём. Разве тяжело поставить аппарат для...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы