Latvijas Pasts - Slikts serviss, krāpšana
Maija brīvdienās, pēc mūsu lūguma, draugs Rīgā iegādājās preci veikalā un ievietoja to Latvijas Pasts pakomātā, lai nosūtītu mums uz Liepāju. Paka tika nofotogrāfēta ievietošanas brīdī pakomātā. tā kā paka bija ļoti gaidīta, priecājāmies saņemt ziņu, ka pēc 4 dienu gaidīšanas, ir iespējams saņemt paku pakomātā. Atverot pakomāta durvis, bijām šokā, jo tā nebija mūsu paku.
Sazinoties ar Latvijas pasta info centru, pirmā atbilde bija - ko jūs gribat, paku tak saņēmāt? Aizsūtot epastā viņiem mūsu bildes gan par paku, ko ievietoja, gan par paku, ko saņēmām, itkā tika uzsāktas darbības par mūsu pakas meklēšanu. Tajā pat laikā, Pasta kurjers atbrauca un savāca paky, ko mēs bijām kļūdainu saņēmuši. Nu mēs palikām bez jebkā... ne savas pakas, ne svešas pakas. Informācija par pakas meklēšanas gaitu netika sniegta. Uz zvaniem atbild, ka meklē. Nogaidot 1,5 nedēļu, kamēr meklē un meklē, bet info nav, pēc kārtējā mūsu zvana, Latvijas pasts izsūta sūtītājam veidlapu, lai varētu pieprasīt kompensāciju. Bet kā lai pieprasa kompensāciju, ja preces pirkuma čeks nav saglabāts, jo tas esot vienīgais preces vērtības pierādījums. To pašu kompensācijas apmēru viņiem esot tiesības izskatīt veselu mēnesi.
Atvainojos, bet tas ir murgs! Nekad dzīvē nedomāju, ka paka var pazust bez pēdām un pakalpojuma sniedzējs neuzņemas nekādu atbildību - operatora vārdi - paši vainīgi, ka čeku nesaglabājāt!
Kā tad notiek ar mājražotājiem utt., ja viņi sūta savu roku darbu (piem., mohēras džemperis, kura izmaksas ir ap 100 eiro), un viņam nav čeku par savu darbu un materiālu, tad piedodiet, bet mūsu darbiniekiem būs jauns bonuss un piemaksa pie algas.
NEKAD. NEKAD, NEKAD nesūtīšu pakas ar Latvijas Pasta pakomātu un nevienam nekad vairs to neieteikšu. Labāk, lai piemaksā kādu eiro un sūta ar atbildīgiem un uzticamiem konkurentiem!
Добавить комментарий