Latvijas Pasts

VAS Latvijas Pasts
Адрес: Ziemeļu iela 10
Rīga, Mārupes nov.
Latvia - LV-1000
(Lidosta Rīga)
Телефон: +371 27008001
Время работы: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги  •  Почта и курьерские услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
562
Разрешенные
14
C ответами
0
Посмотреть статистику

Latvijas Pasts - Жалобы и отзывы

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Kurjers M.Šilders ir ļoti nelaipns un agresīvs cilvēks. Piegadā pasūtījumus itka tu būtu viņam parādā. Runā, kā ar mēslu. Paaugstinātos toņos. Ja kaut-ko prasa, atbild tā, itka naudu viņam prasi. Ļoti riebīgs cilvēks. Negribētu ar tādu indivīdu vēlreiz tikties.

Latvijas Pasts - Плохой сервис

Плохой сервис 22.11.2016 отправили посылку в Англию.Посылка до сих пор не дошла ,звонили на латвийскую почту там говорят что посылку отправили сказали ждать неделю пока они проверят.Через неделю позвонили сказали что посылку отправили. Получатель связался с английской почтой и ест официальное письмо что посылка не долетела.Мы еще раз позвонили на почту и там сказали что они будут ждать письма от английской компании и то займет до 3 месяцев!!! Абсурд письмо уже есть! По номеру отслеживания видно что посылка...

Latvijas Pasts - Nepiedieniga pastnieka uzvediba

Nepiedieniga pastnieka uzvediba Vaditajs-kurjers uzvarda Silders, ar auto GH5634, uzvedas neadekvati un nepiedienigi. Nemak solidi uzvesties. Braucot ieksa SEZ teritorija(muitas zona) atsakas uzradit personas apliecinosu dokumentu, nirgajas par apsardzes darbiniekiem, draud. Uzskatam, ka si uzvediba ir nepienemama, un boja visa Jusu uznemuma reputaciju

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Mēs valmierieši nevaram sagaidīt,kad beigsies bardaks Valmieras 1.pasta nodaļā.Kāpēc gadiem patstāvīgas rindas un akūts darbinieku trūkums. Kāpēc Vidzemes reģiona pilsētā ar 27000 iedzivotajiem, tikai vienā pasta nodaļā var izņemt pasta sūtījumus, Valletas pasta nodaļu pārvietoja uz Pārgauju un kāda tam jēga,ja Pārgaujas iedzīvotāji nevar izņemt pasta sūtījumus, jo redziet pasta nodaļai nav piemērotas telpas, kurā uzglabāt pasta sutijumus.Tikpat labi varējāt nodaļas izvietot pa...

РешеноLatvijas Pasts Talsi 1 - Slikts serviss

Slikts serviss Pienākot rindai apkalpošanas personāls slēdz kasi un neapkalpo pasakot, ka daudz darba. Nostāvēju ar 11 mēnešu vecu meitiņu uz rokām 20min rindā. Norāda, ka man jāstājas jaunajā rindā, kur jau daudz cilvēki priekšā, lai gan izstāvēju rindu, lai nosūtītu paciņu. Izturējās rupji un necienīgi, kuru rezultātā pa jaunu nestāvēju rindā, bet aizgāja. Mammas ar maziem bērniem saprot, cik tas ir sarežģīti un grūti stāvēt ilgstoši garās rindās ar mazu bērnu uz rokām. Un sagaidot savu kārtu, tev acu...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Uz mūsu uzņēmuma adresi, kopš sākusi darbu jauna pasta piegādātāja, pastāvīgi nāk citiem adresētas vēstules. Vienreiz devu atpakaļ pasta piegādātājai, bet man pasaka, ka - nu es tā nevaru viņas atpakaļ ņemt! - Bet man tak viņas vispār nav vajadzīgas, es mierīgi varu griezējā visas samest.

Latvijas Pasts - slikts serviss

slikts serviss Šodien (04/10/16) izmantoju Latvijas Pasta pakalpojumus Naujenes pagasta pasta nodaļā, Daugavpils novads, un saskāros ar ĻOTI lēnu un nepaipnu apkalpošanu. Es saprotu, ka tā ir 'lauku' pasta nodaļa, bet elementāro darba ētiku tur neviens vēl nav atcēlis. Ja Latvijas pastam ir tāda iespēja, lūdzu nosūtīt Naujenes pasta nodaļas darbinieci uz klientu apkalpošanas kursiem, jo viņai nav pat pamata saprašanas, kā jāstrādā ar klientiem un kā jārunā ar cilvēkiem. Ar cieņu, LP kliente.

Latvijas Pasts/ Pērnavas iela 43 - Atgriež sūtijumu nepamatoti un naudu neatgriež

Atgriež sūtijumu nepamatoti un naudu neatgriež Saskāros ar ļoti nepatīkamu attieksmi un apkalpošanu. Sāksim ar to ka 23.08.2016 izsūtiju paciņu māsai uz Vāciju. Pēc nedēļas māsa apskatījās izsekošana un tur uzrādīja ka paciņa jau ir galapunktā, bet aizejot uz savu pastu pasaka, ka nekādas paciņas nav. Aizeju uz savu pastu, tur man pasaka ka ir jāgaida, zrada ka ir jau galā, nekādus iesniegumus nevaru rakstīt, jo tad māsai jāiet un pašai tas jādara, Vācijai jāmeklē, protams tur atkal saka pretējo. Pēc nedēļas eju vēlreiz,atkal pasaka,ka...

Latvijas Pasts - Birokrātija, slikts serviss

Birokrātija, slikts serviss Sveiki, Man kā privātpersonai ir pienācis sūtījums pasta nodaļā un, lai par to paziņotu pastkastītē ir iemsta lapiņa, kurā laipni lūdz paciņu saņemt pasta nodaļā. Aizmirstot lapiņu paņemt līdzi, pasta nodaļas apkalpojošais personāls apgalvo, ka sūtījumu nav iespējams atrast un izsniegt, pat , ja tiek uzrādīts personas apliecinošs dokuments un nosaukta adrese. Vai tiešām tā ir mūsdienu realitāte, ka bez 'lapiņas' sistēmā nav iespējams ar personas koda palīdzību atrast sūtījumu??! Saprotu, ka...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Loti nelaipna un lēna apkalpošana,kaut gadiem strādā vieni un tie paši darbinieki.Ienākot,neatñem sveicienu,sajūta tāda,ka esat ieradies pie viñiem mājās-ko atkal te atvilkies.Un tā nav ne reizi vai divas,bet KATRU reizi!! Izvairos tur iet,kad vien iespējams,jo attieksme ir vienkārši briesmīga!! Ja vėlies iet uz Rojas pastu,uzliec smaidu un apbruñojies ar milzu pacietību un esi gatavs pazemojošai attieksmei.Par pretimnākšanu nemaz nerunājot..

Latvijas Pasts - sūtījumu piegāde

sūtījumu piegāde Labdien! Neesmu apmierināta ar pasta sūtījumu piegādi adresē Kaive,Sēmes pagasts,Tukuma novads. Šobrīd mūsu pastnieci aizvieto cits pastnieks,kuram,acīmredzot,ir vienalga kam un kad viņš nodod sūtījumu. Man šo sūtījumu nākas meklēt un citkārt pat braukt pēc tā pie pavisam cita adresāta. Ierakstītas vēstules bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem atstāj pie cita cilvēka,rodas jautājums,nez kurš tad parakstās? Esmu informējusi Tumes pasta nodaļas darbinieci,uz kādu laiku viss bija labi,bet...

Latvijas Pasts - Плохое обслуживание

Плохое обслуживание Пришла на почту в Плявнеках LV1021, касир за 4 кассой Гита Чипена не обслуживала клиентов, а в полном смысле огрызалась , хамила , фыркала , учила как правильно надо разговаривать , на всём протяжении её обслуживания . Хотя разжигала меж национальную ссору , отношение к людям другой национальности предвзятое и очень агрессивное . такие сотрудники не должны работать в сфере обслуживания клиентов они лицо корпорации , а она в своём поведении опускает престижность предприятия и страны . ПОЗОР ЛАТВИЯС ПОЧТЕ ЗА ОТБОР ТАКИХ СОТРУДНИКОВ . чек №0285250 19.07.2016 год 10.08.49.часов .

Latvijas Pasts - Slikta apkalpošanas kārtība

Slikta apkalpošanas kārtība Latvijas Pasta 84. nodaļa. Kā jau visiem zināms, lai veiktu jebkādu nepieciešamo lietu Latvijas Pastā jārēķinās, ka tas nenotiks tik ātri. Tas jau pierasti, bet, kad tuvojas Tavs kārtas nr. un tas vienkārši neparādās uz monitora (LP modernizācija), apkalpojošā persona pārslēdz un ir jau nākamais aiz manis. Pēc vecās sistēmas, ja būtu pēc kārtas visiem, tad to jau zina, ka būsi nākamais. Ieviešot kārtas numuru pēc nepieciešamās darbības, tas vairs nav tik vienkārši, 4 vai pat vairāk opcija...

Latvijas Pasts - SIT DARBINIEKUS

SIT DARBINIEKUS Labdien, sastapos ar (manu prat) nonsenu, ka vaditaja iesita savai padotai. Es nu gan iesniegtu tiesa, lai vismaz atlaiz, jo tas bija gan darbinieku, gan kolegu klatbutne. Kas ir vina, ka atlaujas palaist savas rokas? Patiniet vadiba kameras un paskatieties, ko vina sadarija. Ja nebus reakcijas no latvijas pasta, tad es so preiskurantu palaidisu vel talak!!! Tas viss notika 01. 07. 2016 latvijas pasta alfa!!!

Latvijas Pasts - Nevar saņemt sīkpaku

Nevar saņemt sīkpaku Pasta darbinieki pieprasa samaksu, un bankas izrakstu lai saņemtu sīkpaku, kaut arī tika piešķirts personas apliecinoš dokuments un var pārbaudīt adresi kur un kāds cilvēks ir reģistrēts jo tā ir deklarēta dzīves vieta. Sūtītājs ir kļūdijies un uzrakstijis tikai vārdu taču visu pārējo informāciju varēju sniegt uz vietas par ko pasta darbinieki atteicās izsniekt runājot par samaksu kas lapā netika uzrādīts. Un jāraksta mistisks iesniegums ko izskatīs tikai 3 dienu laikā. Es atsakos maksāt par...

Latvijas Pasts - Nekārtīgs klienta servis

Nekārtīgs klienta servis Labdien! Gribu sūdzēties par nekārtīgu klienta servisu Latvijas pastā Rīgas 55.pasta nodaļā, Cementa iela 12, LV-1055 un konkrētāk uz pastnieci Solvitu Siliņu, 55. pasta nodaļas vadītaju un operatori, diemžēl vārdu, uzvardu nezinu! Gaidīju uz uzņēmuma juridisko adresi: Baltā iela 1A ierakstītu vēstuli no VID kur bija ļoti svarīga informācija. VID darbinieki atsūtīja vestuli 01.06.16, 03.06.16 vēstule bija saņēmta 55. pastu nodaļā. Labi, pieņēmsim ka es nebiju uz vietas brīdi kad vēstule bija...

Latvijas Pasts - Ужасное общение

Ужасное общение Отвечая на телефонные звонки оператор Rēzeknes 1. Nodala pasts не соизволилась представиться, грубила и хамила как только могла и это уже не первый случай такой хамского общения. Не могу указать фамилии так как она и не соизволилась представиться и кинула трубку. Придя на почту у них никогда нет писем на месте, придя заведующая сразу и письмо нашлось, не хотят работать

Latvijas Pasts - briesmīga klientu apkalpošana vecākus ar bērniem

briesmīga klientu apkalpošana vecākus ar bērniem 04.06.2016 plkst. 10:00 atnācām uz Rīgas 21. pasta nodaļu pēc pasūtījuma. Gaidījām rindas kartību, pirms mums bija 19 cilvēki. Lai bērnam (3,5 gadi) nebija skumsti un viņš varēja nogaidīt kādu laiku, es iedevu telefonu skatīties multfilmas. Sieviete pirms mums iedeva savu numuriņu, lai mēs ātrāk varējām tikt pie operatora. Pienāca mūsu kārta, Lilita Solovjova paņēma manu dokumentu un atnesa pasūtījumu un pēc tam bez jeb kāda cēloņa ka nikns suns sāka krieviski uz mani kliegt: "Vai tas ir...

Latvijas Pasts - Sūtījumu iemešana nepareizo adrešu pastkastītēs

Sūtījumu iemešana nepareizo adrešu pastkastītēs Esmu no Lendžu pagasta (Rēzeknes novads). Lendžu ciemā pirms dažiem mēnešiem aizslēdza pasta nodaļu. Līdz ar to visi darījumi, kas jākārto caur pastu, notiek Rēzeknes pasta nodaļā. Līdz ko pastu mums piegādā Rēzeknes nodaļas pastnieki, mūsu pastkastītē regulāri nonāk svešas paciņas un vēstules. Mans sūtījums no aliexpress, kura atrašanās vietu mēs internetā redzam (un tur uzrāda, ka tas jau mēnesi ir Latvijā!), ir mīklaini pazudis. Visticamāk, pastnieks arī manu paciņu ir vienkārši iemeti...

Latvijas Pasts - Slikta apkalpošanas kārtība

Slikta apkalpošanas kārtība Latvijas pasta 84. nodaļa. Sūdzība konkrēti par šo nodaļu, jo citās neesmu bijis, nezinu kā tur tiek organizēta darba kārtība. Konkrētajā nodaļā, lai saņemtu paciņu, joka pēc ar hronometru uzņēmu laiku. Vidējais laiks no brīža kad pienāk klients pie kases un PN darbiniece atnes paciņu, paiet 30-50 sekundes. Taču, lai sagaidītu savu kārtu paciņas izņemšanai ir jāgaida teju 30 - 50 minūtes. Tas ir absurds!!! Šodien, (24.05), pulksten 10:05 PN izņemot talonu, priekšā bij 6 paciņu izņēmēji. Pie...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы