Latvijas Pasts - Slikts serviss

Neredzu jēgu Latvijas Pasta aplikācijai un virtuālajai rindai. Nepietiek ar to, ka aplikācija nestrādā pietiekami labi, rinda un kārtas numurs visu laiku mainās. Pienākot rindai, mans numurs neparādās, stāvēt var līdz bezgalībai. Pēksņi izskrien mistiska tante, kura gatava apkalpot visus, kuriem jāsaņem sīkpaka BEZ kārtas numura. Visi kā aitas saskrien, bet pati maģiskā tante nozūd. Ziepniekkalna Latvijas Pasta filiālē šis bardaks ir VIENMĒR. Visi strādā tik palēlināti, ka sajūta, ka laiks apstājas. Nepietiek ar to, ka cilvēki ir neskaitāmi daudz, telpās ir ārkārtīgi karsts un smird. Tā vietā, lai apkalpojošais personāls strādātu ar atdevi un apkalpotu visus, savā starpā vēl kaut ko paķiķina un neatbild uz cilvēku jautājumiem. Īpaši “uzteikt” gribas dāmu pie 2. numura lodziņa 2018. gada 10. decembra laika posmā no 14.00-14.30, kurai šķietami Latvijas Pastā kāds spiež strādāt. Savu paku tā arī nesaņēmu, jo stundu (30 minūtes virtuālajā rindā, 30 minūtes reālā rindā) gaidīt rindā ar mazu bērnu ir neprāts. Sakārtojiet vienreiz šo filiāli!

10.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (7)

donna b 10.12.2018

Ja ir rinda ar numuriniem, nem to kas ar berniem, parasti uzreiz apkalpo. Pati staveju ar bernu pec pakas 5 min, bet bez berna veselu stundu! Kad jau tika apkalpoti visi atnakosusi lidz un pec manis, pacelu balsi un izradijas ka ta ir sistemas izvele, kada kartiba apkalpo. Tad sanak janem kadi 3 numurini un gaida, kuru atrak apkalpos? Pipec vienk. Tas ir Ilguciemaa pastaa.

K Kristiāna Klabe 10.12.2018

Mans mazais bija ar vecmāmiņu ārā ratiņos, bet tāpat - tur nemaz ratus nevar iestumt, cik piebāzts ar cilvēkiem. Ja neviens nenāk man līdzi un ar mazo nepagaida ārā, es nemaz tur netieku.

Arkukušjans 10.12.2018

Mnauprāt Pasta nodaļās to bardaku rada paši klienti, klientu konsultantu tur ir tik cik ir.Cik cilvēks var izdarīt tik var. Kontingents tur nāk arī ne tas izcilākais, pārsvarā nocisājušies bomži pēc pensijām un tantuki maksāt rēķinus.
Gribas lētāk, cieties, gribas ar ekstru, pasūtiet ar kurjeru.

C Cipars 10.12.2018

Man labāk patīk, ka 1058 pastnieks pazūd ar visiem paziņojumiem, jo par paciņām saņemu tikai lapiņu uz kuras jau rakstīts “Atkārtots, steidzami!” Vairākkārt esmu pastā jautājusi, kur tad ir pārejie paziņojumi uz ko atbildes nav!

A Anonīms 20.06.2019

Pastā noliktavā jau vairāk kā mēnesi šķiro pasūtīto paciņu. Jā labi saprotami dienā ienāk daudz paciņu, bet ne jau mēnesi šķiro. Zvanam konsultantam, pasaka paciņa noliktavā, pēc nedēļas vajadzētu būt pasta filiālē. Pēc nedēļas zvanam sūtījums neesot nemaz noliktavā. (lai gan visur, kur var redzēt sūtījuma atrašanos norādīts ka ir Rīgā) Un tā jau mēnesi.
Manuprāt, viņiem vajadzētu sakārtot darba kārtību, jo šis bardaks nav normāls!

Andra Draugs 20.06.2019

Man liekas LP darba sistemas sen ir jamaina. Negrib teret naudu attistibai. Pašapkalpošanas kases deretu lai nosutitu vnk vestuli vai paciņu. Vienu darbinieku uz izsniegšanu. Automatu ar markam, aploksnem. Optimizet visu. Bet to jau vajag tikai apmekletajiem.

E Edgars lisovs 20.06.2019

Man situācija tāda- dzīvojam īrētā dzīvoklī, par el saimnieks iedeva līguma nr. pēc kura apmaksājam , tas ir jau piecus gadus, nevienā pasta nodaļā nav nekādu problēmu samaksai tikai LV1045 jau kuro reizi atsaka jo viņi tādu pakalpojumu nesniedzot pēc līg. nr. tā vien rādās ka šī pasta nodaļa ir ļoti pārslogota un nemāk vai negrib ievadīt datus kompjūterā, nu vieglāk ir noskanēt svītrkodu un neko nedarīt

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы