Kafijas Draugs - ļoti slikts serviss
Pierunāja uz servisa remontu + pilno apkopi, tika samaksāta naudiņa, kafijas automātu saņēmām, bet pagatavojot trīs kafijas krūzītes automāts atkal nobeidzās, otreiz atdevām remontā, pēc remonta prieks atkal nebija ilgs, jo kafijas automāts nobeidzās pēc nepilnām piecām dienām, ļoti slikts remonta serviss neiesaku nevienam remontēties pie "Kafijas draugs"
Комментарии (2)
Sveicināti.
Mums žēl dzirdēt par šādu situāciju un servisa pieredzi.
Lai risinātu jūsu sūdzību, mums nepieciešams uzzināt precīzākus datus, lai to izskatītu.
Lūdzu uzrakstīt uz mūsu e-pasta adresi [slēpt]@kafijasdraugs.lv , minot servisa pieteikuma numuru.
Mēs esam ieinteresēti atrisināt savu klientu jautājumus, bet noteikti jāsaprot visas nianses, lai varētu jums atbildēt.
Iespējams veiktais servisa darbs nebija saistīts ar problēmu, kura skāra jūs pēcāk.
Daudzi klienti neveic kādus preventīvus darbus, kurus servisā iesaka diagnostikas laikā, akceptējot tikai kopšanas vai zemāko izmaksu, vai nepieciešamāko darbu izpildi. Mūsu darbība vērsta, lai izpildītu kvallitatīvu darbu, neveicot nevajadzīgu servisa ieteikumu, bet pamatojot visu nepieciešamo. Klientam vienmēr paliek pēdejais vārds, lai pieņemtu ieteikumus vai arī rīkoties, balstoties uz savu vēlmi un sapratni.
Gaidīsim jūsu ziņu un palīdzēsim atrisināt jūsu jautājumus.
Ar cieņu,
Kafijas Draugs
Tagad vari pielikt birku "atrisināts"