Kafijas Draugs - Slikts serviss un attieksme
Mums ir kafijas automāts JURA E8, maksāja 1200 eiro, iegādāts 2020 gadā RD electronics.
Meklējot jaunu aparātu dāvanai, iegriezos šajā veikalā, kur man "konsultēja", ka kafijas aparātus ir regulāri jānes uz apkopi.
Esam izmantojoši visus dārgos materiālus un līdzi doto pamacību, tāpēc aparāts strādā perfekti visus 5 gadus.
Sekojot šo KAFIJAS DRAUGU "profesionāļu" ieteikumam tā arī izdarīju, un aiznesu pie viņiem uz to servisu.
Un tad sākās problēmas! Tieši pēc servisa - nākamajā dienā, kad vēlējāmies baudīt kafiju, tas nestrādāja- radās sūce. Nesām atpakaļ. Pretī maiņas aparātu nedabūjām - bet visādus aizbildinājumus un "dir*anu", ka tā var būt.
Absolūtas muļķības- aparāts darba kārtībā tika nodots servisā- pēc tā tas vairs nedarbojās.
Pēc otrās reizes saņēmām atpakaļ aparātu- tas vairs neputoja pienu kvalitatīvi, tam radās dīvainas skaņas 3 mēnešu laikā, bet 4 mēnesī arī kafiju vairs nespēja pagatavot.
RUNĀJOT TIEŠI- serviss aparātu ir sabojājis! Atbildību kompānija neuzņēmās, bet "dir*" un pūš pīlītes, ka tas ir normāli. Normāli, ka pēc ~ 50 kafijas tasītēm pēc servisa, aparāts nedarbojās?
Aiznesām aparātu uz īsto Jura servisu, Mūkusalas ielā 25. Dabūjām pretī maiņas aparātu. Konstatēts sabojāts kaut kāds bloks. Nomainīta piena sistēma. Viss perfekti.
Pārrunājām, ka "Kafijas Draugs" nemaz nedrīkst veikt oficiālo servisu, jo viņam nav atļaujas.
Tā tas arī ir. Sabojāja mums ideāli strādājošo aparātu.
Комментарии (2)
Tad jau drīzāk Kafijas Nedraugs..
pašlikvidējies tuvāka atejā, čmo