H&M

H & M Hennes & Mauritz SIA
Адрес: Kaļķu iela 15-9
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67 859 993
Информация: H & M veikali:

T.c. "Spice", Lielirbes iela 29
Rīga, LV-1046
Tel. +371 66188833

Brīvības gatve 372, TC "Alfa",
Rīga, LV-1006
Tel. +371 66188810

Audēju iela 16, Rīga, LV-1050
Tel. +371 66188800
Время работы: 10:00 - 23:00
10:00 - 23:00
10:00 - 23:00
10:00 - 23:00
10:00 - 23:00
11:00 - 20:00
11:00 - 19:00
Категория: Магазины / Торговля  •  Одежда

Рейтинг Надежности

4%
Жалобы
24
Разрешенные
1
C ответами
0
Посмотреть статистику

H&M - Жалобы и отзывы

H&M - Отвратное отношение к клиенту

Отвратное отношение к клиенту Pretīga attieksme pret klientu! Kamēr es biju ģērbtuvē pārģērbjoties, meitene, kas strādā pie Letes pie ģērbtuves ieejas, paskatījās uz mani, viņa atvēra man ekrānu un paskatījās, ko es daru, tas ir tikai murgs, šis ir pirmo reizi saskāros ar tādu rupjību.. Meitene ar blondiem matiem tikko sāka ķiķināt un devās ceļā otrai meitenei, kas strādā pie tās pašas Letes ģērbtuves priekšā pretīga uzvedība, es vairs negribu nākt uz šo veikalu, ja mans vīrs būtu tuvumā, viņš viņai parādītu pieklājība...

H&M - Neadekvāta apsardzes darbiniece H&M Spice

Neadekvāta apsardzes darbiniece H&M Spice Septembra beigās devos ar kolēģiem uz Spici, lai ieturētu pusdienas. Pasūtījām ēdienu “vairāk Saules”, kamēr tas bija jāgaida, lai ieekonomētu laiku, devos uz H&m veikalu apmainīt preci. Ejot iekšā veikalā nopīkstēja antenas, pretī steidzās apsardze sieviete un pilnā balsī sauca: ” šitā tu veikalā netiksi! ” es biju šokā, vienkārši pataisa par zagli nevainīgu cilvēku citu priekšā, ar kādam tiesībām? Paskaidroju, ka nāku apmainīt preci un varbūt tā pīkst, protams, tas šo kundzi nepārliecināja un...

H&M - Neadekvāta apsardzes darbiniece H&M Spice

Neadekvāta apsardzes darbiniece H&M Spice Septembra beigās devos ar kolēģiem uz Spici, lai ieturētu pusdienas. Pasūtījām ēdienu “Vairāk saules”, kamēr tas bija jāgaida, lai ieekonomētu laiku, devos uz H&M veikalu apmainīt preci. Ejot IEKŠĀ veikalā nopīkstēja antenas, pretī steidzās apsardze sieviete un pilnā balsī sauca:” Šitā Tu veikalā netiksi!” Es biju šokā, vienkārši pataisa par zagli nevainīgu cilvēku citu priekšā, ar kādam tiesībām? Paskaidroju, ka nāku apmainīt preci un varbūt tā pīkst, protams, tas šo kundzi nepārliecināja un...

H&M - Slikts serviss

Slikts serviss Atradāmies veikalā 5 minūtes (20: 55) pirms slēgšanas. Veikala darbiniece nolēma pabrīdināt par drīzu veikala slēgšanu rupjā veidā uzjautājot, vai taksi mēs viņai izsauksim. Kad mēs pieminējām, ka mums ir vēl 5 minūtes, viņa piedāvāja mums iemācīties skaitīt.

H&M - Slikts serviss

Slikts serviss No internetveikala H&m saņēmu nekvalitatīvu preci, džemperi ar caurumiem. Atgriezu pēc visiem noteikumiem, tomēr naudu man neatgrieza. Sacija, ka esot nauda atgriezta, lai vēršos bankā. Tomēr dokumentālu apstiprinājumu ar ko vērsties neatsūtīja. Kontā nauda tā arī "neienāca". Kad jautāju, lūdza visu skaidrot jau kuro reizi no jauna, izliekoties ka nezin par ko ir runa, kaut arī e-patā visa vēsture tiek sūtīta līdz. Un tā informāciju mala vairākus mēnešus, protams, līdz es noguru. Datum...

H&M - Nekādas pretimnākšanas un laipnības

Nekādas pretimnākšanas un laipnības Iepirkos 26. Maijā Rīga Plaza H&M veikalā, pirku divdaļīgo peldkostīmu. Pie kases pārdevēja apgalvoja, ka 24h laika at esot to atpakaļ ar visam cenu zīmem, man tiks piedavat a vismaz dāvanu karte, tādēļ droši sirdi iepirkos, jā nu kas varu atnest preci atpakaļ, vakar ierodoties veikala, lai atgrieztu peldkostīmu, jau bija citas pārdevējas, kuras noraidīja un nepiedāvāja nekādu pretimnākšanu, izstūrējas noraidosi un diezgan nicinoši, kautgan izskaidroju situāciju, un tiešam biju gatava vai mānai...

H&M - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Hm interneta veikals - serviss vienkārši nekāds, nosūtot iegādāto preci atpakaļ ar kurjeru, nevienu atbildi par preces saņemšanu un naudas atmaksu nesaņemam, komunikācija ļoti slikta (bez tam tikai angļu valodā!) nākās entās reizes par sevi ar e-pastiem atgādināt lai saņemtu samaksāto summu atpakaļ. Neiesaku iepirkties HM internet veikalā!

H&M - Maldināšana

Maldināšana 39.11.2019 iegdājos zeķītes, kurām skaidri un gaiši virsū rakstīts - knee high. Loģiski, ka zeķes iepakotas, un neko lakot nedrīkst, tādēļ 100% uzticējos tam, kas rakstīts uz iepakojuma. Pārbraucot mājās liela bija vilšanās, ka atpakojot jau redzams, ka tur ne tuvu nekāds knee high nav. Saudzīgi sapakoju atpakaļ, un nākamajā dienā devos atpakaļ uz t/c spice, lai preci atgrieztu. Pie kases man pasaka, ka zeķes, tāpat kā veļu, neņem atpakaļ. 1) pirkuma dienā pirku zeķes un apakšveļu, par veļu...

H&M - Darbs

Darbs Lūdzu neejiet strādāt uz H&M it sevišķi menedžments. Attieksme no vadības, graujoša. Sajūtā tāda, ka cilvēku izvaro morāli. Prasības nereālas, izpildīt nav iespējāms. Interese par darbiniekiem nulle. Nevienam neinteresē, kā darbinieki jūtas. Algas smieklīgas. Darba slodze, ļoti liela. Darbinieku rotācija, milzīga.

H&M - Šausmīga pārdevēju attieksme

Šausmīga pārdevēju attieksme Mols h&m veikalā pārdevēji nav pretimnākoši, nav profesionālas attieksmes, nezin, ka jāpiedāvā atlikt apavu alternatīva, kad notiek apavu maiņa. Rezultātā ir iztērēta nauda, prece nav saņemta. Rupja attieksme, aprunā klientu aiz muguras. Normālā veikalā attieksme ir pieklājīga un pretimnākoša. Esmu šokā par attieksmi pret klientiem un nevēlos atgriezties šajā veikalā.

H&M - Maldinoša informācija no dažādām kasierēm.

Maldinoša informācija no dažādām kasierēm. Tā nu ir sanācis, ka pēdējo pāris mēnešu laikā esmu cītīgi meklējusi laiviņas. Uzmērot veikalā, ne vienmēr var saprast, vai kurpes der (pietūkušas kājas, steiga & stress) . Tāpēc pirms pirkšanas, Dominas H&M jautāju, vai varu atgriest laiviņas, ja tām nav nesājuma pazīmes, ir čeks un cenu zīme. Kasiere vērsās pie vadības un saņēma atbildi - jā, kurpes ir iespējams apmainīt. To pēc pāris dienām arī izdarīju, jo laiviņas tiešām nederēja, kad uzmērīju tās mājās. Tātad - apmaiņa veiksmīga un nauda...

H&M - Slikts serviss un bojāta prece

Slikts serviss un bojāta prece Labdien! Šodien devos uz tirdzniecības centru Domina (09.06.2019.) ar izirušu kleitu pa vīli, ko bērns vienu reizi tikai uzvilka! Līdz biju paņēmusi čeku, kurā skaidri un gaiši ir uzrakstīts, ka preces var tikt atgrieztas 30 dienu laikā. Atnāca kaut kāda jauna meitene un uzreiz sāka man stāstīt, ka neko viņa nevarot samainīt, jo cenu zīme ir nogriezta un bērns būs to caurumu pats uztaisījis! Gribētu zināt, vai jūs h&m darbinieki 30 dienas staigājat ar cenu zīmēm pie apģērbiem?

H&M - Klientu maldināšana

Klientu maldināšana Cena kas bija norādīta uz cenrāža atšķiras no cenas kas bija kasierei. Uz ko meitene atbildēja ka vienalga kas rakstīts uz cenrāža, viņa orientējas pēc svītru koda. Jutos maldināts.

РешеноH&M - Slikts serviss

Slikts serviss 01.02.2019. ap pulksten 17.20 tirdzniecības centrā "Alfa" es un vēl 2 meitenes apmeklējām veikalu H&M. Šajā veikalā viena no meitenēm izvēlējās džemperi un devās to uzmērīt ģērbšanās kabīnē. Es un otra meitene devāmies līdzi. Pēc tam pirmā meitene izvēlējās nopirkt šo džemperi. Pēc pirkuma mēs devāmies uz citu veikalu. Šajā veikalā es stāvēju rindā, lai norēķinātos par savu izvēlēto preci, kad pie mums pienāca apsargs un teica, ka mēs no veikala H&M esam iespējams nozagušas kosmētiku un zeķe...

H&M Riga Plaza - Nedod ICO kuponus..

Nedod ICO kuponus.. Šodien gribēju nodot veco apģērbu H&M Rīga Plaza.. Parasti par katru maisu dot atlaižu kuponu, man par diviem maisiem iedeva tikai vienu kuponu, kad prasīju kāpēc pārdevēja uzpūtīga balsi saka skaidrot un radit ka redz iepriekšējais klients atnesis lielāku maisu! Visos H&M par katru maisu dot vienu kuponu neatkarīgi cik daudz drebēs tur iekša! Plaza nez kāpēc tā nenotiek..

H&M - Krāpšana

Krāpšana Iepērkoties ar ISEC karti netiek piemērota atlaide, jo pircējs bija pusaudzis. Izrādās, ka vajagot pašam prasīt atlaidi pārdevējai. Līdz šim, iepērkoties kopā, nekas tāds nebija noticis. Izmanto naivus bērnus, lai celtu veikala apgrozījumu. Nu tad lai aizrijas ar tiem 5 euro.

H&M - Pardevejas izskats

Pardevejas izskats Ienakot H&M veikala biju izbrinita par pardevejas izskatu - topins lidz nabai pusplika ar trenninbiksem kajas! Neuzskatu ka sada paskata drikst apkalpot klientus ! Milie veikala vaditaji apgerbiet savas pardevejas !! Paskats vienkarsi kriminals !!

H&M - Klienti morāli pazemo pārdevējus

Klienti morāli pazemo pārdevējus Nevienā vietā nav redzēta tik slikta klientu attieksme pret pārdevējiem, kā h&m. Stāvot pie kases rindā, smaidoša pārdevēja raujas kā traka, lai perfekti apkalpotu katru klientu, pienāk klients, meitene sasveicina klientu, klientam nepatīk , ka meitene neprot krievu valodu, meitene tiek nosaukta par šļuru, nacionālisti, tiks rakstīta sūdzība... Nav vārdu, kauns par jums cilvēkiem un veikala vadību, darbinieki raujas kā traki par kapeikām un tiek morāli pazemoti, kur ir cilvēktiesības ?

H&M - Atlase

Atlase H&M it ka zināma kompānija bet nu Alfas vadītāja galīgi garām ar savu kandidātu atlasi! Sāksim ar to ka melš vnk kkādu sviestu! Esmu kā patstāvīgais klients tur regulāri....ziniet neviens man nenāca klāt un neprasīja kā var palīdzēt ..nemaz nerunājot par to kā kaut ko sakomplektēt. Coomoon,mosties , vadītāja .....paskaties kas tev notiek tirdzniecības zālē...pārdevējās konsultantes staigā un ar degunu mākoņus stumda,pircējiem ceļu negriezdamas! Domāju ka šis ir jāpaceļ jaunakamajā līmenī vai vadītāja ir tiešām vadītāja!

H&M - Bojātas preces atgriešana veikalā

Bojātas preces atgriešana veikalā 12.06. atgriezu veikalā kleitu, kas bija pirkta dienu iepriekš, jo pirmo reizi mazājot kleitu (to neuzvelkot un nenēsājot) bija izirusi lencīte. Kleitu pieņēma, pieņēma arī ieniegumu, teica 10 dienu laikā atzvanīs un atgriezīs naudu. nu jau rit 15 diena (izņemot visus svētkus un brīvdienas) un nav nekādas atbildes. Kas tas bļ.... par servisu.... Dziļi neapmierināta... Tas, ka tur tirgo ķīniešu sūdus ar 10 kārtēju uzcenojumu jau sen skaidrs....

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы