H&M - Nekādas pretimnākšanas un laipnības
Iepirkos 26. Maijā Rīga Plaza H&M veikalā, pirku divdaļīgo peldkostīmu. Pie kases pārdevēja apgalvoja, ka 24h laika at esot to atpakaļ ar visam cenu zīmem, man tiks piedavat a vismaz dāvanu karte, tādēļ droši sirdi iepirkos, jā nu kas varu atnest preci atpakaļ, vakar ierodoties veikala, lai atgrieztu peldkostīmu, jau bija citas pārdevējas, kuras noraidīja un nepiedāvāja nekādu pretimnākšanu, izstūrējas noraidosi un diezgan nicinoši, kautgan izskaidroju situāciju, un tiešam biju gatava vai mānai vai dāvanu kartei, jutos maldināta un nenovērtēta ka pircējs, kur tikai naski izpārdod bet vārdu netur, esi nopircis solo tālāk, nekādas pretimnākšanas un laipnības, sājā veikala vairs iepirkties tiešam ne vēlos un neiesaku, jo klientu serviss ir ļoti slikts.
Комментарии (4)
Apaksveļu, peldkostīmus, zeķes, zeķbikses u.c atpakaļ neņem. Būs jums samānījusies tā pārdevēja.
Padomājot ar galvu, var arī bez pārdevējas atbildes noprast, kurš tad pieņems apakšveļu, kur bijis kontakts ar intīmorgāniem, kā rezultātā uz apakšveļas var palikt iespējamas infekcijas un sēnītes...
Es to saprotu, un nesudzetos, jo tapec ari parjautaju pardevejai, padomajiet ari cik cilvēki neizmēra veikalā apakšveļas, noliek atpakal, nenoperk, tur ari var but senite, domaju, ka peldkostima augsina varetu but ari iznemums, mans princips ir ka jabut godigai attieksmei, un pardevejai nav tadas mulkibas jasaka pircejiem, lai tikai pardotu preci, tas tomer liecina par klientu servisu un klientu maldināšanu.
Pardevējam ir jāuzņemas atbildība par saviem vārdiem, vai ja nezin jāpasauc menedžeris un jaizglītojas.