H&M - Slikts serviss
Atradāmies veikalā 5 minūtes (20: 55) pirms slēgšanas. Veikala darbiniece nolēma pabrīdināt par drīzu veikala slēgšanu rupjā veidā uzjautājot, vai taksi mēs viņai izsauksim. Kad mēs pieminējām, ka mums ir vēl 5 minūtes, viņa piedāvāja mums iemācīties skaitīt.
Комментарии (5)
Kad rakstāt atsauksmes, lūdzu tad arī uzrakstiet kurā tirdzniecības veikalā tāds pārpratums ir noticies, lai galvenais ofiss būtu lietas kursā lasot Jūsu atsauksmes!
Darbinieki arī grib iet uz mājām un visdrīzāk paspēt uz tuvāko transportu pēc 21:00, kad veikals tiek slēgs, ja jūs pabrīdināja 5min pirms slēgšanas , tad vajadzēja iet uz kasi,ja taisijāties kaut ko pirkt.savādāk tā ir pilna necieņa pret darbiniekiem
Mani vienmēr smīdina šādi pircēji - ko var paspēt pa 5 min? Visbiežāk viņi neko nepērk, bet tad arī pasakiet pārdevējam, ka neko nepirksiet, lai laicīgi var aizvērt veikalu. Bet nē, rodas sajūta, ka tā ir sava veida ieriebšana - vot es dirnēšu te speciāli, neko nenopirkšu, vēl arī ar pārdevēju salamāšos - parādīšu, kur ir viņas vieta! Manuprāt, ieiet jebkurā veikalā pat 10 min pirms slēgšanas - ir nepieklājīgi, nekulturāli un neētiski, lai arī kā pārdevējs sevi nevestu.
Par pārstrādāto laiku pēc slēgšanas nemaksā. Tāpēc parasti arī 3-5 minūtes līdz slēgšanai veikalu sakārto un tiek izņemta kase. Arī nesaprotu to apavu/drēbju veikalā skriešanu taisni pirms slēgšanas.
Ticamākais ka viņa vēlējās tikt mājās, nevis uzraudzīt kādus potenciālos zagļus{spriežot pēc sūdzības}