Адрес: |
Ganību dambis 40A-34 Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 28003314 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Emoda.lv - Жалобы и отзывы
Emoda.lv-Akciju sabiedrība “Moda Kapitāls” - Rupjš un nekompetents personāls!
Labdien! Šī būs negatīva atsauksme par emoda.lv aizbraucu 17.06.2020 pēc pasūtītas preces Vaidavas 15a, sastapos ar neadekvātu šoferi, kurš iejaucās sarunā un sāka rupji macīt mani ko darīt - teica ka nedrīkst taisīt vaļā kasti lai apskatītu pirkumu, kā es nekādu naudu atpakaļ nedabūšu un manu "pretenziju" izskatīs 14 dienu laikā, (pretenzijas nebija, man tikai nederēja izmērs un gribēju vienkarši samainīt, gribu piebilst, ka sk. Naudu samaksāju uz vietas, bankas kartes nepieņem... Piezvanot...
Emoda.lv - Neadekvāti
Pasūtot emoda.lv esiet gatavi, ka jums zvanīs kāds neidentificējams cilvēs (kāda būtne?) , kurš tikai prasis jūsu vārdu krieviski un metīs klausuli, tiklīdz jūs prasīsiet "ķas zvana? " kad atzvanīsiet - jums tiks teikts, ka negribas ar jums runāt un atkal metīs klausuli. Ja atkal zvanīsiet, jums tiks teikts, ka esat slimi. Nekad nesaistities ar šo mērgļu kantori!
Emoda.lv - Slikta komunicēšana
Pasūtīju preci caur internet veikalu, kamēr gaidīju jau aizmirsu ka sūtīju kaut ko. Šodien kads zvanīja no nepazīstama numura, pastijos uz neatbildētiem zvaniem un ieraudzīju ka tas pats numurs zvanīja nedeļu atpakaļ, tāpēc mēģināju caur watsupp to numuru atpazist..ievadīju un parādīja ka ir lombards "moda". Saku zvanit lai uzzinat kada sakara vini man zvana un uz jautājumu kas ir kopīgs internetveikalam un lombardam sieviete saka blaut uz manim ka nesaku ka gribu atteikties no preces un uzdevu stulbu jautājumu. Tiešam nekad neko pie viniem vairāk nepirkšu, tāda attieksme pie klientiem.
Emoda.lv - Attieksme
Sveiki. Vēlos padalīties ar savu pieredzi, kā man izgāja saruna ar internet firmu emoda. Piezvanīju, lai uzzinātu vairāk par preces piegādi. Krievs (visnotaļ) lauzītā valodā informēja - ka viss ir rakstīts mājas lapā, un nolika telefonu. Paldies, par lielisko informāciju, izvēlējos citu internet veikalu. Pasveiciniet un pasakiet paldies šim darbiniekam.
Emoda.lv - Бракованный товар.
Защитное стекло на телефон отклеилось через две недели. Заменить или вернуть деньги отказались. По телефону сказали: - "что вы хотите получить за такие деньги? Конечно такое стекло не будет держаться долго. Я своей жене купил, так через месяц отклеилось. Я же не жалуюсь" вопрос... Зачем продавать заведомо бракованный товар? ! Также отвратительный сервис. Электронную почту просто игнорируют. Настоятельно не рекомендую данный магазин.
Emoda.lv - Drausmīgs serviss
No sirds neiesaku neko pirkt no šī "šaraškina" kantora, jo no visiem internetveikaliem šis tiešām ir vissliktākais. Divu nedēļu laikā pēc pavadzīmes apmaksas par precēm nebija ne ziņas. Kad pajautāju kāds ir pasūtījuma statuss, man atzvanīja nākamajā dienā un teica, ka vairākas pozīcijas no apmaksātajām nebūs! Teicu sūtīt kā ir un atgriezt naudu. Pirms svētkiem saņēmu zvanu no Jelgavas lombarda, ka prece atnāca un lai braucu pakaļ vienas stundas laikā, jo priekšā četras brīvdienas. Un tas tikai...
Emoda.lv - Slikta kvalitāte, slikts serviss
Pasūtīju telefona aizsargstikliņu, kurš nebūt nav pielīmējams. Saņēmu diezgan ātri, bet aizsargstikls neatbilst pasūtītajam telefona modelim, lai gan vajadzētu, jo skaidri un gaiši rakstīts, ka stikliņš paredzēts Samsung S10 plus telefonam. Nosūtīju uzņēmuma bildi ar to, kā izskatās viņu pārdotā prece, kas gar telefona sānu malām centimetra platumā nav pielīmējama ekrānam. Uz ko saņēmu ļoti sausu atbildi - nepareizi uzlīmēts. Pilnīgas muļķības, bet ko gan citu varēja gaidīt, ja nepiemīt elementārākā pieklājības ētika, lai sarunā iekļautu vārdus "labdien" vai "atvainojiet"!
Emoda.lv - Slikts serviss
Sveiki, tika pasūtīts telefona vāciņš un aizsargstikls, tika teikts ka divu nedēļu laikā tas man būs uz rokas, kā nekā iegādājos jaunu telefonu un gribējās vismaz kaut kā to pasargāt. Pēc nedēļas tika zvanīts un pateikts ka jau nakoš nedēļā pasūtījums būšot. Pazvanīju vēl pēc kā man pasaka ka vēl 2 nedēļas ir jāgaida. Visvairāk mulsināja vīrieša rupjā attieksme. Ja kas nepatīk atceliet sūtījumu. Šādus darbiniekus ir jālikvidē. Notika 15: 29 15 oktobrī 2019 gadā. Tika zvanīts uz 22003366
Emoda.lv - Nepaties preces statusa atspoguļojums
Labdien! Šī būs negatīva atsauksme par emoda.lv Stāsta morāle (tiem, kam negribās lasīt pilno tekstu) : ja jums kāda prece nepieciešama steidzami, neizvēlieties internetveikalu emoda.lv, jo nekāda komunikācija no jūsu puses netiks ņemta vērā. Veikala darbinieki rušināšasies savā nodabā un piegādās, kad jau nu sanāk. Ja piegādās - vēl jau neesmu saņēmusi. Situācija: pēc jauna mobilā tālruņa iegādes citā veikalā, veicu ekrāna aizsargstikla iegādi emoda.lv. Ar mani 18.09. Sazinājās par prece...
Emoda.lv - Slikts servis
Apkalpošana ļoti zemā līmenī. Runā pa telefonu nepieklājīgi, uzbrūkoši, lieto frāzes "kad mēs zvanīsim, tad arī brauksiet, jums taču vajag preci". Neatbild uz jautājumiem par lietu. Met nost klausuli. Ļoti nepatīkams serviss. Neko vairs neiegādāšos šajā veikalā, neieteikšu arī citiem!
Emoda.lv - Ļoti rupja atbilde.
Zvanīts tika operatoram. Jautāju kā atrast preču izdošanas vietu. Atbilde bija vai man neesot navigācijas un lai meklējot labāk. Kad pateicu ka nevaru atrast tad pēc diskusijas tiku pšūtits nahu. Un operators nolika klausuli. Tas bija 31.07.2019 plkst. 16: 40
Emoda.lv - Slikts serviss
Nožēlojams veikals. Pasūtīju preci. Otrā dienā saka, ka nākamo trešdien braucat pakaļ būs jau viss uz vietas. Pēc nedēļas, trešdienā, sameklēju transportu (jo uz turieni ar sabiedrisko tik vienkārši nevar aizbraukt) , izstāvu “korķus” un tieku līdz veikalam. Vīri ieslēgušies veikalā aiz aislēgtām durvīm, kas zina ko tur darija!? Jau gāju prom, kad kads vīrs ar smalku sievišķīgu balss toni atvēra durvis. Parakājoties datorā, saka, ka pasūtījums vēl nav atnācis, kad atnākšot tad zvanīšot...
Emoda.lv - Slikts serviss, maldinašana, nožēlojams marketings
Nožēlojams veikals. Pasūtīju preci. Otrā dienā saka, ka nākamo trešdien braucat pakaļ būs jau viss uz vietas. Pēc nedēļas, trešdienā, sameklēju transportu (jo uz turieni ar sabiedrisko tik vienkārši nevar aizbraukt) , izstāvu “korķus” un tieku līdz veikalam. Vīri ieslēgušies veikalā aiz aislēgtām durvīm, kas zina ko tur darija!? Jau gāju prom, kad kads vīrs ar smalku sievišķīgu balss toni atvēra durvis. Parakājoties datorā, saka, ka pasūtījums vēl nav atnācis, kad atnākšot tad zvanīšot...
Emoda.lv/ Winnie the pooh naktspods - Slikts serviss
Pasūtīju naktspodiņu "Winnie the pooh", pirmo reizi iepirkos šajā veikalā. Samaksāju par preci, apstiprināja un tad sākās! Rakstīts kad prece tiek nogādāta uz saldus " moda" filiāle 2-4 darba dienu laikā. Pagāja tās dienas, pat vairāk, rakstīju e-pastā kur ir prece, bēz atvainošanās, vēsi atbildēja " labdien! Prece būs 6.10.17. " proti pēc trim nedēļām. Labi, sagaidīju datumu, nāca plks.12: 00 aizsūtīju e-pastā "vai varu iet pakaļ savai precei? Kādēļ man jāgaida bija trīs nedēļas un nevien...