ECOLINES

Norma-A SIA
Адрес: Aleksandra Čaka ielā 45
Rīga
Latvia - LV-1011
Телефон: +371 67274444
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

0%
Жалобы
108
Разрешенные
0
C ответами
0
Посмотреть статистику

ECOLINES - Жалобы и отзывы

Ecolines - Šoferis runā paceltā balsī

Šoferis runā paceltā balsī Labdien, šodien 20.03.2023. Braucu ar autobusu Balvi - Rīga, līdz pieturai “kubuli” pulkst. 14.10. Ar šo reisu braucu ļoti bieži un ar citiem šoferiem nav bijušas nesaskaņas. Iekāpu pieturā “steķentava” un šoferis ar skaļu balsī man Saka, “ vai redzat, ka šis autobuss šajā pieturā nav ierakstīts? ” es mierīgā balsī atbildēju, ka redzu, šoferis Saka, “vajag pacelt roku nevis stāvēt un gaidīt kamēr es apstāšos, varēju par spīti, lai jūs pārmācītu pabraukt garām! ” es paliku šokā, jo iepriekš...

Norma-A - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, gribēju braukt ar reisu SIA Norma a reisa Ventspils Rīga 07.02.2023,17: 55, man bija līdz rokas bagāža kurā atbilst lidostas noteikumiem rokas bagāža 55*40*23, bet šoferis lika man samaksāt par bagāžu. Tad sanāk kad iekapt autobusa var ar tukšām rokām? Agrāk kad būs Ventspils reiss firmā, nekādus problēmus nebija! Es uzskatu ka vajag maksāt tikai par lielu bagāžu!

Ecolines - Lielākā daļa šoferu mutiski uzbrūk pasažieriem

Lielākā daļa šoferu mutiski uzbrūk pasažieriem Katru rītu un vakaru braucu ar ecoline autobusu maršrutā Rīga - Ezere. Lielākā daļa šoferi ir neapmierināti. Kašķīgi. Pazemo pasažierus un uzbrūk viņiem mutiski. Par to. Ka pasažieris vainīgs. Ka nedeva precīzu naudu. Bet 5€ un tagad viņa dēļ šoferim jākavē.. Par to ka par vēlu pasažieris pateica... Šoferīt pieturā lūdzu.. Stāvot jau pie durvīm.. Kaut gan līdz pieturai vēl bija apmēram 500 m.. Ar nepatīkamiem vārdiem uzrūcot.. Cits šoferis ar visiem runā tikai krieviski.. Cits neļauj stāvēt...

Ecolines - Потеря багажа

Потеря багажа 16.09.2022 года. Я ехала из Гамбурга до Белостока. Реис 8485. Была одна остановка в варшаве в 6:00. По прибытию в белосток чемодан мне не вернули, водители сказали, что они наверное оставили мой чемодан в варшаве. Водители при выдаче багажа не смот рят на номер на багажа. Пассажир говорит: "вот тот синенький мой" там были мои документы (розмысл Елена Чеславовна 4.12.1982г. Р.)

Ecolines - Slikts serviss/krāpšana

Slikts serviss/krāpšana Labdien! Ecolines pārstāvji darbojas neprofesionāli. 25.08.22 17: 00 reisā uz Sankt Pēterburgu notika negadījums. Pēc iekāpšanas un neilgā ceļ, uz robežas Igaunija-Krievija, pasažieri izsēdināja no autobusa (nebija pcr testa) , pēc kā pasažieris bija atstāts uz sevis un autobuss aizbrauca. Ecolines pārstāvji vai tas ir nopietni? Jūs tiešām uzskatāt ka tas ir normāls serviss? Kad cilvēku vienos naktī atstāj uz robežas. Pārdodot biļeti ar iekāpšanās brīdi jūs esat atbildīgi par šo cilvēku. Jū...

Ecolines - Сервис

Сервис Периодически пользуюсь автобусами данной фирмы, в общем все хорошо, но есть замечания. 1. Вайфай работает плохо, то есть то нет. 2. Проблемы с рассадкой, выбирая места за кофейником (по схеме на сайте) часто приходится пересаживаться т. К. Это места бортпроводника (почему нельзя это указать на схеме?) 3. Бортпроводник то есть то нет, функция её не совсем понятна. Проверяет документы, читает информацию в микрофон и просто присутствует. Вроде она должна предлагать еду и напитки, но напитки я...

Ecolines - Šofera rīcība.

Šofera rīcība. 26.07.2022 (vakar) gaidīju (Spāre) pieturā autobusu, lai tiktu uz mājām. (Talsiem) ar mazu nokavēšanos, autobuss parādās, bet ne gluži lai apstātos un savāktu mani. Šoferītis tieši spiež pedāli grīdā, un lepni pabrauca man garām. Skatīdamies vel sejā. Cik forši, vēlā vakara stundā. Dabūju zvanīt pazīstamam cilvēkam, lai aizved mani līdz Talsiem, jo mājās taču ir jātiek. Bezjēdzīgi, tika iztērēta naudiņa, savs un citu cilvēka laiks. Teikšu atklāti, nav pirmā reize. Pirmā reizē pat nebiju...

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Ecoline autobuss regulāri kavē. Manuprāt, cilvēki vienmēr grib nokļūt laikus galapunktā un tomēr rēķinās ar + / - 10 min kavēšanos, bet nu jau regulāri reiss kavējas un ne par 10 min, bet gan 30 min un tas man vairs nav pieņemami. Respektīvi, man pēc 20 min būtu jāiebrauc Gulbenes ao, bet priekšā ceļa ilgums vēl ir 45 min. Un tas tiešām notiek regulāri, arī Rīgā iebrauc ar kavēšanos un autobuss ir iekavējis jau tik daudz, bet remontu posms vēl pat nav sācies. Kā arī apstāšanās bērzkrogā. Vai tiešām nevar nestāties uz tām 10 min, ja ir jau tik daudz iekavēts?

Ecolines - neatgriež autobusā atstātas mantas

neatgriež autobusā atstātas mantas Aizmirsu autobusā Maskava-Rīga maisiņu ar zālēm un augļiem. Kaut šo faktu konstatēju ātri, neviens nebija ieinteresēts man šīs mantas atgriezt vai iedot šofera numuru - tiekot izmests atstātais. Kā tad! Nekādas ieinteresētības un cilvēcības no personāla puses. Droši vien patur sev paši. Kretīnu bars.

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss 15. Maijā man bija jāizbrauc no Jēkabpils uz Maskavu 21.20. Ap 21.00 pa sms pienāca ziņa, ka autobuss kavējas un Jēkabpilī būs 22: 50. Pieturā biju 22: 40, bet autobuss nepienāca, jo kā man paskaidroja pa telefonu persona, kas šo sms man nosūtīja, ka autobus jau ir aizgājis un var piedāvāt tikai uz nākošo dienu biļeti apmainīt. Acīmredzot šoferis necentās sagaidīt 22: 50 un nolēma turpināt ceļu bez manis vai arī operators man nosūtīja nepareizu laiku. Tā ir nolaidība un bezatbildīga rīcība...

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien autobuss Rīga - Ventspils no Rīgas sao 8: 40 kas iziet kavējas 25 minūtes kas nekam neder, ok varbūt korķi, bet tad nevajag stāvēt pūrē Virši a benzīntankā un protams ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, bet braukt ātri kur tas atļuts un iedzīt nokavēto, jo tad kam domāts autobusu saraksts, ja to nevar ievērot, ok 5 min nokavēt vēl pieņemami, bet 25 min tas nav pieļaujams, tāpēc ka cilvēki plāno laiku tālāk un ja noteiktā vietā un laikā cilvēks nevar tikt, tas izjauc gan cilvēka grafiku...

NORMA-A, Ecolines - Ņirgāšanās

Ņirgāšanās Ecolines, jeb norma-a šodien maršrutā Rīga - Ventspils no Rīgas Sao Ņirgājājās par latviešu valodu, itkā domāts labi rāda pieturas augšā, bet tajā pašā laikā pretīgi izskatās ka nerāda ar garumzīmēm un vispār arī tiem kuriem displejs krēslā arī tāpat, tāpēc ja nevar parādīt pieturu ar garumzīmēm un mīkstinājuma zīmēm, tad nevajag vispār rādīt un ņirgāties par latviešu vadu un aizvainot latviešus! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡...

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Autobusa šoferis kurš brauc 13.09.2021 autobuss Daugavpils-Rīga (ceļa posmā Jēkabpils-Pļaviņas. Plkst 14: 10 bija šajā ceļā posmā) apdraud citu drošību. Apdzen mašīnu (smago) , kanpi paspējam malā nobraukt. Nejau šoferis cietis ar savu lielo autobusu, bet tiktu nonesta mūsu mazā mašīna no ceļa. Tas tākā ir normāli? Šādus šoferus uz ceļa labāk nelaist. Pie tam ārā līst lietus un ceļš ir slidens.

Ecolines - Хамство

Хамство Ехала по маршрутку Польша-Латвия (Рига) .06.09.21-07.09.21 конкретная жалоба на грузчика, ужасно не воспитанный мужчина, не умеет общаться с людьми. Все началось с того, что был перевес сумки, он не начал нормально реагировать, а испытывал агрессию ко мне. Притензии к другому персоналу нет, обслуживание на высшем уровне, приятные и вежливые люди.

Ecolines - Stājas (nestājas) kur un kad grib.

Stājas (nestājas) kur un kad grib. Kopš 1.01.2021. Gulbenes novadā (un ne tikai) ar šīs firmas pārvadājumiem iet traki. Neavarēšu precīzi nosaukt visus datumus un laikus, jo tas atkārtojas ik pa laikam, bet īsumā tā - autobuss Balvi - Rīga (Gulbene atiešanas laiks 9: 40) no pilsētas izbrauc kur nu kurām šoferim ienāk prātā. Tie, kas gaida pieturā "Santa", paliek neuzņemti, ar Nordeku šādu starpgadījumu nebija. Gulbenē - bļaušana ielā pie veikala rimi virzienā uz Rīgu aizbrauc garām pieturai neapstājoties. Rīgā "teikā" nestāja...

Ecolines - Slikti informēti šoferi un līdz ar to slikts serviss

Slikti informēti šoferi un līdz ar to slikts serviss NORMA-A (Ecolines) maršrutā Rīga-Ventspils ir slikti informēti, jo Ventspilī pāri Ventai bija pacelts tilts, autobuss stāvēja un gaidīja kamēr tiltu nolaidīs, tajā vietā lai brauktu pa otru tiltu kā darītu Ventspils reiss, vai Nordeka, līd. z ar ko autobuss ienāca 7 minūtes vēlāk, kas nav pieļaujams, vajag šoferiem izskaidrot un parādīt kā var pa otru tiltu tikt ja gadās šāda situācija, jo tas būs ātrāk nekā gaidīt kad tilts nolaižas. Norma-A

Ecolines - Neapstājas, pieturā

Neapstājas, pieturā Sveicināti, lasu šeit, ka galvenā problēma ir ar neapstāšanos, līdz šim vienmēr tieši esmu izvēlējusies ecolines, jo bija tikai pozitīva pieredze. Te es pēc darba stāvu Salaspili pieturā, gaidu autobusu, kam jāpienāk 18: 30, nākamais transports pēc darba man ir pēc 3h, paziņu draugu pie kā laiku novilkt man nav.. Es pieturā biju tieši 6minūtes pirms, bet autobuss brauca 18: 37, viss ok satiksme bija liela, saprotu, ka kavē, par cik no šīs pieturas attiet daudz vietējo (Rīga-Ogre) autobusu...

Ecolines - Brauc garām pieturvietai!

Brauc garām pieturvietai! 30.11. Dodos ar autobusu ecoline, kurš atiet 11.05 no Aizkraukles autoostas! Zinu, ka šim autobusam viena no pieturvietām ir Klidziņa, bet ko dara autobusa šoferis? Viņš vienkārši brauc garām! Tur cilvēks atradās pieturā! Vai autobusa šoferis nolasa cilvēkam no muguras, ka viņš nedosies ar konkrēto autobusu!? Starp citu nau pirmo reizi! Uzskatu, ka šoferim ir jābrauc klāt pieturai, lai arī attālumā šoferim šķiet ka tur cilvēks neatrodas!

Ecolines - Klienta ignorēšana

Klienta ignorēšana Отослала 4 письма на [slēpt]@ecolines.lv (23марта,1,9 и 16 ноября 2020. Г.) о возвращении денежных средств за неиспользованную поездку, описала ситуацию. К сожалению перевозчик "ecolines" просто игнорирует письма обращения! Ответа так и не получила!

Ecolines - Vienaldzība pret pasažieru

Vienaldzība pret pasažieru Š. G. 13 martā tika atcelts reiss uz Oldenburgu Sakarā ar Covid - 19, jo slēdza robežas. Pie autobusa uz biļeti uzlika zīmogu "Open Date" un teica lai ejot uz Ecoline uzziņu centru. Nostāvējām gandrīz stundu rindā, jo cilvēku bija daudz kuri netika pāri robežai. Pateica lai braucam kur nu kurais, ka jaunas biļetes atsūtīs uz e pastu, kad būs vaļā robežas tad varēsim turpināt braucienu ar jaunajā m biļetēm. Tā nu sēdēju un gaidīju. Pēc kādas nedēļas mēģināju sazvanīt bet nekā, vēl pēc nedēļa...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы