AirBaltic - Nolaidïba, slikts serviss
Briesmigs personals. Bija reiss no rita 8.00. Ierados laikus 2h ieprieks, neviens no personala nebija! Visi guleja jo izvilkas samiegojuśies, noformejot somu neviens nenogadaja to lidmasina. Vnk sedeja un gaidija. Pie registracijas sausmiga sieviete pirsingos. Visa rezultata nokaveju reisu. Kad ludzu lai manu somu tak aizved uz lidmasinu vina atteica nav vinas darbs lai sezu gaidu to kam jaaizved. Tas cilveks taja laika neatbildeja uz zvana jo guleja! Beigas dzirdeju aizskarosus vardus par amerikanieti kas saskatijusies filmas... Gala rezultata versos savas valsts vestnieciba un tagad si iestade kas saucas airbaltic spiesta kompenset manus izdevumus. Bileti man nacas pirkt pa jaunam. Pieminesu, ka tadu cúcibu neesmu redzejusi neviena valsti, lai gan lidoju daudzus gadus un visur. Otrkart esmu dzimusi un augusi lv... Ka ari esmu asv pilsone. Kauns par savu dzimto vietu. Pirms pienemat darba cilvekus novertejat vinu profesionalitati un izskatu. Visadus transvestiitus nevar aiz kases sedinàt!
Комментарии (7)
pirmkārt, nesaprotami murgaina sūdzība. kas tad īsti (ne)notika? Tu biji vienīgā uz reisu un Tavu somu neaizveda uz lidmašīnu?
sieviete pīrsingos ir transvestīts? savos štatos Tu par šo tā varētu ielidot...
Tiešām ĀRPRĀTS !
Kaut kādas muļķības sarakstītas. Kāpēc jāpērk vēl viena biļete? Kas notika ar bagāžu? Pričom te pilsonība?...
Tātad cilvēka izskats ir būtisks faktors, kas ietekmē viņa/viņas profesionālitāti? Un kāda atšķirība, kad soma tiks nogādāta lidmašīna, ja tika apsolīts, ka tā tiks?
Jus visi stulbeni! Apkalpojosajam personalam jabut pazemigam ASV cieminu prieksa!
Pilnīgs ārprāts, cilvēks nav spējīgs noformulēt konkrētu domu, par ko neapmierināts. Izklausās pēc klasiskas nepamierinātas babenes, kas tendēta visus kritizēt un viss vienmēr viņai būs slikti.
AirBaltic good.
Orange man bad.