www.sudzibas.lv Tele2 Cilvēku maldināšana!Neuzķeraties!

TELE2 tarifu plāni! - Cilvēku maldināšana!Neuzķeraties!

Sveiki, gribu vērsties ar sūdzību par TELE2 'nejauko' cilvēku maldināšanu par bezlimita sarunām populārakajos LV tīklos tarifu plānu programmās.
Piedzīvoju ļooooti nepatīkamu situāciju no sava operatora, pie kura esmu jau p-dsmit gadus.
Kad parādījās jaunie tarifu plāni...nr.3....nr.5, sapratu, ka man vispiemērotākais būs nr.3, jo i-netu mobilajā nelietoju, bet sazinos ar saviem radiņiem un draugiem dažādos tīklos( lmt, tele2, amigo, bite).Tad nu dažus mēnešus saņēmu šo pakalpojumu no nr.3 tarifa, BET.....Februāra sākumā pēkšņi saņēmu brīdinājuma vēstuli uz savu deklarēto adresi, ka pēkšņi esmu pārkāpusi kkādus LABTICĪBAS NOTEIKUMUS, kas paredz, ka veicu kko nelikumīgu vai kavēju tīkla darbību utt.Sakumā nemaz nesapratu, par ko iet runa!?Tad, uzšķirot, tele2 m-lapā šos te labticības noteikumus, sapratu, ka mani zvanīšanas paradumi LAIKAM ir savādi - nu, ja, nedrīkstot zvanīt bieži uz vieniem un tiem pašiem numuriem, nedrīkst būs ilgas sarunas...BET KUR TAD TAS PIE TARIFA PLĀNA MINĒTS?!TEIKS JA, KA VISS IR BEZLIMITA!!!
Bet man taču vecāki, radiņi, draugi taču nemainās - sanāk zvanīt uz vieniem un tiem pašiem numuriem!
Vēstulē bija brīdinājums, ja nemainīšu savus runāšanas paradumus, tad ar 17.martu man tiks pārtraukts šis pieslēgums, kuru nomainīs ' SAVĒJIE' (jeb runāšana tikai tele2 tīklā!!!)

Esmu Bērna kopšanas atvaļinājumā, kad mazais čuč laukā, uzzvanu māsai(kurai amigo), papļāpājam, bet ne stundām!!!!Vakarā uzzvanu mammai(kurai okarte), retāk uzzvanu vecmāmiņai(lmt) un vēl kādreiz sanāk kādai draudzenei uzzvanīt(pat nezinu, kas viņām par operatoru!).

Tad nu vienu mēnesi man uzrādījās, ka uz citiem tīkliem mēnesī esmu runājusi 19h, nu laikam diezgan, sapratu, ka laikam jāsamazina tas h skaits.Par februāri sanāca 14h, itkā ok.

Pienāca 17.marts - NEKĀDU ZIŅU!
Pēkšņi 18.marta pēcpusdienā, jeb šodien, saņemu TELE2 SMS uz mobilo - "Labdien!Jūsu pieslēguma numuram ir veikta tarifu plāna maiņa uz Savējie." Es šokā!Kā tā???!Ko es atkal esmu nepareizi izdarījusi???Sanāk, ka dienā runāju 20-30min ar savu mammu un māsu no CITIEM operatoriem un tas atkal ir krietni par daudz, lai man atslēgtu šo pieslēgumu!Biju pamatīgi vīlusies!

Un nepietiek - šo sms no tele2 saņemu pēcpusdienā, kad no rīta vēl kādas 10min biju runājusi ar māsu no cita operatora, kur, protams, naudiņa bija jau atskaitīta nebrīdinot, ka jau no rīta man bija pārslēgts šis cits tarifs!!!

Bēdīgi, ka tā, tik ļoti uzticējos šos gadus TELE2, tad tagad NEVIENAM NEIESAKU ŠOS ITKĀ BEZLIMITA TARIFUS!Ja negribam pēkšņi saņemt sava pastkastītē šādus nesaprotamus brīdinājumus, kur patiesībā šie citi ' draudzīgie' operatori nemaz tik draudzīgi nav!
Un galvenais, ka NEVIENS operators NEVAR izskaidrot, kur tieši es runāju nepareizi - par daudz, par biežu, par vienveidīgu???!!Visi tikai atkārto, ka kkas nav pieņemams sarunās!BET KAS???

Tad varbūt labāk noteikt konkrēti un nemaldināt cilvēkus ar savām pārsteidzošajām un vilinošajam reklāmām !!!- zinot - cik MIN mēnesī klients var runāties citos tīklos!cik bieži var zvanīt citiem operatoriem, kuriem? uttt...nevis reklamēt, cik viss ir BEZLIMITĒTS un kkur maziem burtiņiem citā lapas pusē minēt kkādus labticības noteikumus....COMMON,mēs taču esam cilvēki, vai tad normāla informācija, attieksme un ieteikumi būtu pārāk daudz prasīts???!

Z

Комментарии (15)

Ausainītis 18.03.2014

Tele-2 ir viens vienīgs apčakars!

V v789123 19.03.2014

Šaumas man ar Nr3 arī daudz runāju, bet paldies dievam man, kas tāds vel nav bijis un ceru, ka nebus :)

D Dailis Bezvārdis 19.03.2014

sen jau no tiem mērgļiem esmu pargājis uz Biti, maksāju ~ 4.00 euro mēnesī un runāju vidēji 15-20 stundas mēnesī un nekādi ierobežojumi

D didzis77 19.03.2014

Man bija tieši tāda pati situācija, tikai es netiku līdz pārslēgšanai.Biju spiests izmantot citādus saziņas veidus.Par cik tikko biju paņēmis jau nu tlf.no tele2, nevarēju aizskriet nekur.Kaut gan vēlme bija un ir liela.

T taisniba123 21.03.2014

Man identiska situācija un tele 2 menedžeri tā īsti nevar izskaidrot un nokaitinājuši līdz neprātam.Līdz pārslēgumam netiku jo "labojos"un tik daudz nerunāju bet jūtos aizvainots!Liku vadībai nodot lai ieliek tele2 mājas lapā rakstu un izskaidro cilvēkiem bet cik manīju nekas nemainās!
!Vai citi operātori LMT un Bite līdzīgi rīkojas?

N neinessa 21.03.2014

bitei nekorekta reklāmas stratēģija, tāpēc vien ar to negribās sieties. T2, lai ko vēlāk klienti par viņiem saka, atstāj labu iespaidu reklamējoties. Pati gan kvalitātes apsvērumu dēļ palieku pie lmt.

H happy 22.03.2014

Varbūt esi kādreiz dzirdējusi par tādu starpsavienojuma maksu? Attiecīgi tavi 'radiņi', lai arī kādreiz uzzvana tev, nevis tikai tu runā ar citiem operatoriem un priekš Tele2 esi ļoti neizdevīgs klients!!! Ja jau Bite ir tik ideāls operators - ko tad viņi pagājušgad izrīkojās tieši tāpat ar vairākiem tūkstošiem klientu? Neizdevīgos atsijā jebkurš operators.

Z zuze9 22.03.2014

Happy, tajā ziņā varbūt tev daļēja taisnība ir, jo tomēr ar bērnu esot, vairāk pati zvanīju, jo reti kad varētu pacelt mobilo, ērtāk bija pašai izvēlēties to laiku, kad mazais čuč un tad zvanīt!Bet attieksme tāpat briesmīga, par šo vsp neviena vārda...Ieteikumu nekādu...tukša runa...un tā nesmukā situācija ar pārslēgšanu, fui!

Nandia 23.03.2014

Nu vismaz mobilais operators rupejas par jusu veselibu un nelauj ilgas plapas pa telefonu. Piedodiet, bet katru dienu pa 30 min ar masu, mammu, draudzenem?? Cuk zinams tad ar bebuku tik daudz tykshu plapashanu nesanak, jo majas lietas tak japadara un par sevi japarupejas. Varbut tik tiesham megjini zvanit katru otro dienu. Piedod velreiz, bet man ar butu divaini, ja redzetu tavu zvanishanas stilu...

Z zuze9 23.03.2014

Nadia, varbūt vajag visu tekstu izlasīt? :) zvanu tad, kad staigāju ar mazo laukā, jo citādi nav iespējas...Un mājās man viss ir padarīts, par to gan nešaubieties :D ne es, ne man zināmie cilvēki arī nedomā, ka dienā 20-30min - tas ir DAUDZ :)))))Un vispār - Jūs laikam neizpratāt teksta būtību.

Z zuze9 23.03.2014

Meitene tak raksta kad veic sarunas!Es jau 2 gadus kā prom no Tele2 sakariem, un esmu laimīgs.Nepatika tas viss un apnika zvanīt viņiem un skaidroties!Man Lmt!

Nandia 23.03.2014

Zuze9 -
1) tekstu izlasīju un man viss pieleca pilnīgi un konkrēti :)))
2) ja arī jūs izlasītu manu komentāru neuzņemot to kā ' personīgo uzbrukumu', bet gan 'skatu no malas' par jūsu problēmu ar šīm sarunām, tad arī pilnīgi un konkrēti izprastu par ko jums tiek no Tele2 puses liktas aizdomas par 'sliktu' tarifa plāna lietošanu un par to, ko es minēju "Piedodiet, bet katru dienu pa 30 min ar masu, mammu, draudzenem??" !

Jūs klients - KATRU dienu! Kā jau jūs pati minējāt - KATRU DIENU! Katru dienu zvanat uz 2 - 3 vieniem un tiem pašiem numuriem ik pa 20-30 min! Un tā katru dienu viens un tas pats... Jums iespejams to ir grūti izprast, ja neesat saskārušies ar 'krāpniekiem', kas izmanto 'izdevīgos tarifus', bonusus, papildus sarunu minūtes utt., krāpniecības nolūkos.

Pēc saņemtā brīdinājuma jums tikai un vienīgi vajadzēja vairak piebremzēt ar KATRAS DIENAS ZVANĪŠANU un paziņot Tele2 par jūsu situāciju un izstāstīt ka zvanat KATRU dienu mammai, māsai, omei utt un pa 20-30 min, jo bez tā nevarat. Un vēl jo labāk būtu, ja arī viņi jums zvanītu, jo ja jums nezvana, bet tik jūs un KATRU dienu, tad nu sorry... tipiski to krāpnieķeļu stilā un tapēc jums jāpiedzīvo šī vilšanās.

P.S Ja gribas sevi 'attaisnot', vai pašam pateikt par sevi labu vārdu un atbalstīt sevi, tad vismaz rakstiet tāda tipa komentus no cita nika.. smieklīgi savādāk sanāk, ka te jūs un pēkšņi pārtopat par kādu citu :))

Nekādā gadījumā nevēlējos jūs aizskart, cerams, ka atkal nesāksies komentu jūra ar apbižotu nostāju un 'attaisnotāju' komentiem no pašas nika :) !

Starpcitu, vēl nav īsti zinams cik veselīgi ir katru dienu pa vairakām stundām turēt mobilo pie auss. Veselība tak svarīgāka:) un pasist klačiņu noteikti būtu daudz interesantāk ar vismaz dienas starpību - vairāk jaunu ziņu :) !

S smīkņa 24.03.2014

Nandia, kā tad tā telefoniskās krāpšanas shēma darbojās, par kuru Tele2 ir aizdomas?

Kaut arī pašai riebjas cilvēki, kuri visu laiku vārās pa telefonu, telekomunikāciju operatoriem tomēr nevajadzētu solīt vienu, bet rīkoties savādāk. Nav tā, ka viņi, pirms ieviest visus šos neierobežotos tarifu plānus, nezināja par cilvēku paradumiem un nevarēja prognozēt, ka vismaz daļa no tiem neko citu nedarīs, kā vien diennaktīm zvanīsies visiem apkārt.

p.s. ir gan zināms, ka mobilā telefona lietošana (kā arī wifi tīklu, atrašanās augstsrprieguma līniju tuvumā utt.) nav kaitīga cilvēka veselībai:
http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_hypersensitivity
http://www.sciencebasedmedicine.org/nonsense-about-the-health-effects-of-electromagnetic-radiation/
http://www.quackwatch.com/01QuackeryRelatedTopics/emf.html

I Ilze Rozīte 25.03.2014

Tak ej sūdzies uz PTAC un arī elektrosakaru inspekcijai.
Var sūdzēties augstākās iestādēs.

B bonuss 28.02.2016

man ar bija lidziga situacija kad gribeju uzskruvet bonusu savai bites kartinai zvaniju varakas stundas pa dienu ,kadas nedelas laika uzskruveju bitei kadus 20 ls un ari atnaca si bridinajumu vestule!:-D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы