www.sudzibas.lv Tele2 Slikts serviss, brāķēta prece, nekompetenta attieksme

Tele2 - Slikts serviss, brāķēta prece, nekompetenta attieksme

Labdien,

Š. G. 18. Janvārī, Liepājā t/c ostmala iegādājos mobilo telefonu iphone se 2. Visu šo laiku viss bija kārtībā, līdz 12. Jūnijā pēkšņi izslēdzās. Mēģināju likt pie vairākiem lādētājiem, taču nekādas dzīvības pazīmes. Nākamajā dienā 13.06.2021 devos uz t/c ostamala tele2 centru, lai nodotu telefonu garantijā. Viss ok, noformējām garantijas dokumentu un tas tika nosūtīts uz remontu. 18.06 atnāca sms, ka ierīce pēc remonta ir atgriezta tele2 centrā un gatava saņemšanai. Tajā pašā dienā aizgāju un savācu. Kad jautāju, kas bija par problēmu, man atbildēja, ka viņa nezin un vienīgais, kas remonta aprakstā ir teikts - g497606190. Ok, telefons strādā, tas ir pats galvenais. Nepaiet ne pilnas divas dienas, kad 18.06 telefons atkal izslēdzas un nav iespējams ieslēgt. Dodos 21.06 uz tele2 centru un saku, ka atkal telefons ir izslēdzies. Un tagad sākas pats interesantākais. T. Menedžere mēģina mani nostādīt muļķa lomā. Attieksme vienkārši briesmīga, visu laiku mani pārtrauca, mēģināja uzspiest savu taisnību, jo kā viņa teica - es taču te strādāju... Lika man saprast, ka es neko no tā nejēdzu. Prasīja vai iphone ir uzstādīts officiālais icloud? Ko? Kāds tam sakars ar telefona darbību? Nu ok, ir uzstādīts. Tad prasīja vai ir atjauninājumi? Ko? Kāds tam sakars ar telefona darbību? Labi! Tas arī bija! Tad jau prasa, kāpēc telefons ir tik karsts? Laikam tāpēc, ka laukā ir +30 grādi! Tas bija tieši pirms jāņiem un viņa teica, ka nav jēgas tagad sūtīt uz garantiju, jo būs ilgi jāgaida? Ko nozīmē nav jēgas sūtīt? Kāda starpība tam visam? Fascinē tā neprofesionālā attieksme pret klientu. Kā jūt spriedzi, ka es tomēr šajās lietās kaut ko saprotu (esmu nostrādājis divus gadus datortehnikas veikalā, kā arī nodarbojies ar telefonu remontu un kaut no tā arī saprotu, kā arī to, kā darbojas mttc un autorizēties servisi) , tad mani sāk pārtraukt un nostādīt muļķa lomā! Es pieprasu rakstīt iesniegumu uz autorizēto servisu, nevis uz viņu mttc servisu ar mērķi samainīt pret citu mobilo tālruni, un no garantijas remonta es atsakos! Labi, viss izdarīts, gaidu ziņu. 30.06. Atnāk atkal ziņa, ka varu doties pēc telefona. Tā arī daru. Prasu, kas par problēmu? Neviens neko nezin un remonta apraksts - defekti netika konstatēti un ciparu Rinda g498992222, viņas nezin, ko tas nozīmē un liek man zvanīt uz mttc prasīt, ko tas nozīmē. Ok, biju tak rakstījis iesniegumu, ka no garantijas atsakos, kas bija pilnīgi ignorēts... Prasu, kāda ziņa ir no autorizētā servisa, viņas atbild to, ka viņš nemaz tur nebija nosūtīts. Priekš kam tad ir tas iesniegums? Bet tajā pašā laikā man Saka, ja nu atgadās atkal tāda pati problēma, rakstīsim vēlreiz iesniegumu. Ok savācu telefonu ar cerību, ka viss būs kārtībā!
Nākamajā rītā pamostos un atkal telefonu nevar ieslēgt. Telefons bija pilnībā uzlādējies.. Nekādas dzīvības pazīmes. Sazvanu tele2, izskaidroju situāciju, viņi Saka, lai raksta iesniegumu, parasti ja 2 reizes jau ir bijis garantijas servisā ar to pašu problēmu, tad nu samaina. Tagad ieeju tele2, un t. Menedžerei visu izstāstu, kas ar viņu ir noticis. Viņa Saka, ka jāsūta uz garantijas servisu.. Es viņai saku, ka es gribu atteikties no telefona un gribu rakstīt iesniegumu. Viņa man atbild to, ka no tā nav nekādas jēgas. Ka viņi tāpat neko nedarīs. Es saku, ka viņu kolēģe teica pavisam kaut ko citu... Viņai nekas neinteresē. Es viņai prasu - kas man tagad katru nedēļu ir jāsūta uz garantiju? Par telefonu tiek maksāta liela nauda, tajā atrodas visa man nepieciešamā darba informācija, telefons ir nepieciešams kā darbam, tā ikdienai. Uz ko viņa man atbild - jā, nesiet telefonu uz remontu kaut katru nedēļu. Tā ir tele2 profesionālā apkalpošana? Par ko es maksāju naudu? Lai telefons nepārtrauktu būtu remontā? Es zinu kādi ir klienti un kā viņi pārspīlē, bet nu ja jūs esat tik pat attīstīts uzņēmums kā lmt, tad jūsu centros jābūt iestrādātiem mikrafoniem, kur pa visam elementāri varat noklausīties mūsu sarunu... Saruna ar kristīni b. Notika 18.06. Plkst 13: 12.. Saruna ar ilzi i. Notika 30.06. (nav norādīts laiks, bet nu + / - pēc 17: 00) . Ok, sanāk, ka iesniegumu nav jēgas rakstīt, tāpēc rakstam vienkārši papīru uz garantijas servisu, jau trešo reizi! Pieminēju, lai viņa garantijas dokumentā ieraksta, ka es vēlos, lai serviss ar mani sazinās, kad telefonu ir saņēmis! Protams arī šis viss bija noignorēts, man neviens nepazvanīja... 09.06 atnāk izziņa, to, ka telefons ir gatavs saņemšanai. Braucu atkal, šoreiz pilnīgi cita menedžere sēž, es viņai skaidroju visu kas iepriekš ir noticis.. Viņa dod atkal man to pašu telefonu. Es saku, ka es no viņa atsakos, viņa Saka, ka tas ir mans un no viņa es atteikties nevaru. Nekas neinteresē. Piedāvāja man griezties patērētāju tiesību aizsardzības centrā, vai meklēt autorizētu servisu, kas konstatēs man problēmu. Tad es varēšu tikai pierādīt, ka tas ir brāķis. Viņas teica, ka tas ir maksas pakalpojums, bet nu tikai tā es kaut ko sasniegšot? Ko? Man vēl pa savu naudu kaut kas ir jādara? Nu tas jau vispār ir smieklīgi. Tad beigās dod man mttc numuru un lai es pats skaidrojoties. Ok mttc jau darba laiks ir beidzies, es savācu telefonu un ar pēdējo cerību ņemu to telefonu. Uztaisu jaunu icloud (nu ja nu tiešām mans baigi sūdīgs ir) nepagāja pat ne 24h, ka jau atkal izslēdzās telefons.. Atkal... Ceturto reizi. Es vairs nedošos uz tele2 centru. Vot no šī nav jēgas! Draugi, lūdzu iesakiet kā man pareizi rīkoties? Tele2 centrā man apgalvo, ka mttc servisā strādā profesionāļi, bet kāpēc telefons neizrāda nevienu dzīvības pazīmi? Kāpēc problēma vēl nav atrisināt? Un man par viņu jāmaksā vēl 1,5 gads.

Tā ir tele2 iekšējā politika, vai tomēr darbinieku nolaidība?
Es pilnībā ticu, to, ka tele2 vadībai rūp viņu reputācija un katrs klients. Jums vajag ne tikai sūtīt viņus uz pārdošanas kursiem, bet arī izvērtēt to vai viņiem ir vajadzīga psiholoģiska palīdzība. Citādāk dēļ viņu iekšējām problēmām cieš nevainīgi cilvēki!

Šis viss man ir prasījis ļoti daudz laika, nervus, enerģiju, naudu! Kas man visu to kompensēs? Mēneša laikā telefons ir bijis nosūtīts remontā 3 reizes! Un joprojām stāv plauktā neizmantojams! Kāpēc man būtu jāmaksā nauda par preci, kas nestrādā?

Bija patīkami būt tele2 klientam, biju godīgs klients, maksāju visu laicīgi. Bet kā mēs varam turpmāk sadarboties, ja netiek ņemtas vērā manas prasības? Pilnīgi visu, ko es prasīju tika ignorēts! Attieksmes dēļ esmu spiests beigt sadarbību ar šo kompāniju, kā arī turpmāk neieteikšu ne saviem draugiem, radiem un sadarbības partneriem..

Paldies.. G. 18. Janvārī, Liepājā t/c ostmala iegādājos mobilo telefonu iphone se 2. Visu šo laiku viss bija kārtībā, līdz 12. Jūnijā pēkšņi izslēdzās. Mēģināju likt pie vairākiem lādētājiem, taču nekādas dzīvības pazīmes. Nākamajā dienā 13.06.2021 devos uz t/c ostamala tele2 centru, lai nodotu telefonu garantijā. Viss ok, noformējām garantijas dokumentu un tas tika nosūtīts uz remontu. 18.06 atnāca sms, ka ierīce pēc remonta ir atgriezta tele2 centrā un gatava saņemšanai. Tajā pašā dienā aizgāju un savācu. Kad jautāju, kas bija par problēmu, man atbildēja, ka viņa nezin un vienīgais, kas remonta aprakstā ir teikts - g497606190. Ok, telefons strādā, tas ir pats galvenais. Nepaiet ne pilnas divas dienas, kad 18.06 telefons atkal izslēdzas un nav iespējams ieslēgt. Dodos 21.06 uz tele2 centru un saku, ka atkal telefons ir izslēdzies. Un tagad sākas pats interesantākais. T. Menedžere mēģina mani nostādīt muļķa lomā. Attieksme vienkārši briesmīga, visu laiku mani pārtrauca, mēģināja uzspiest savu taisnību, jo kā viņa teica - es taču te strādāju... Lika man saprast, ka es neko no tā nejēdzu. Prasīja vai iphone ir uzstādīts officiālais icloud? Ko? Kāds tam sakars ar telefona darbību? Nu ok, ir uzstādīts. Tad prasīja vai ir atjauninājumi? Ko? Kāds tam sakars ar telefona darbību? Labi! Tas arī bija! Tad jau prasa, kāpēc telefons ir tik karsts? Laikam tāpēc, ka laukā ir +30 grādi! Tas bija tieši pirms jāņiem un viņa teica, ka nav jēgas tagad sūtīt uz garantiju, jo būs ilgi jāgaida? Ko nozīmē nav jēgas sūtīt? Kāda starpība tam visam? Fascinē tā neprofesionālā attieksme pret klientu. Kā jūt spriedzi, ka es tomēr šajās lietās kaut ko saprotu (esmu nostrādājis divus gadus datortehnikas veikalā, kā arī nodarbojies ar telefonu remontu un kaut no tā arī saprotu, kā arī to, kā darbojas mttc un autorizēties servisi) , tad mani sāk pārtraukt un nostādīt muļķa lomā! Es pieprasu rakstīt iesniegumu uz autorizēto servisu, nevis uz viņu mttc servisu ar mērķi samainīt pret citu mobilo tālruni, un no garantijas remonta es atsakos! Labi, viss izdarīts, gaidu ziņu. 30.06. Atnāk atkal ziņa, ka varu doties pēc telefona. Tā arī daru. Prasu, kas par problēmu? Neviens neko nezin un remonta apraksts - defekti netika konstatēti un ciparu Rinda g498992222, viņas nezin, ko tas nozīmē un liek man zvanīt uz mttc prasīt, ko tas nozīmē. Ok, biju tak rakstījis iesniegumu, ka no garantijas atsakos, kas bija pilnīgi ignorēts... Prasu, kāda ziņa ir no autorizētā servisa, viņas atbild to, ka viņš nemaz tur nebija nosūtīts. Priekš kam tad ir tas iesniegums? Bet tajā pašā laikā man Saka, ja nu atgadās atkal tāda pati problēma, rakstīsim vēlreiz iesniegumu. Ok savācu telefonu ar cerību, ka viss būs kārtībā!
Nākamajā rītā pamostos un atkal telefonu nevar ieslēgt. Telefons bija pilnībā uzlādējies.. Nekādas dzīvības pazīmes. Sazvanu tele2, izskaidroju situāciju, viņi Saka, lai raksta iesniegumu, parasti ja 2 reizes jau ir bijis garantijas servisā ar to pašu problēmu, tad nu samaina. Tagad ieeju tele2, un t. Menedžerei visu izstāstu, kas ar viņu ir noticis. Viņa Saka, ka jāsūta uz garantijas servisu.. Es viņai saku, ka es gribu atteikties no telefona un gribu rakstīt iesniegumu. Viņa man atbild to, ka no tā nav nekādas jēgas. Ka viņi tāpat neko nedarīs. Es saku, ka viņu kolēģe teica pavisam kaut ko citu... Viņai nekas neinteresē. Es viņai prasu - kas man tagad katru nedēļu ir jāsūta uz garantiju? Par telefonu tiek maksāta liela nauda, tajā atrodas visa man nepieciešamā darba informācija, telefons ir nepieciešams kā darbam, tā ikdienai. Uz ko viņa man atbild - jā, nesiet telefonu uz remontu kaut katru nedēļu. Tā ir tele2 profesionālā apkalpošana? Par ko es maksāju naudu? Lai telefons nepārtrauktu būtu remontā? Es zinu kādi ir klienti un kā viņi pārspīlē, bet nu ja jūs esat tik pat attīstīts uzņēmums kā lmt, tad jūsu centros jābūt iestrādātiem mikrafoniem, kur pa visam elementāri varat noklausīties mūsu sarunu... Saruna ar kristīni b. Notika 18.06. Plkst 13: 12.. Saruna ar ilzi i. Notika 30.06. (nav norādīts laiks, bet nu + / - pēc 17: 00) . Ok, sanāk, ka iesniegumu nav jēgas rakstīt, tāpēc rakstam vienkārši papīru uz garantijas servisu, jau trešo reizi! Pieminēju, lai viņa garantijas dokumentā ieraksta, ka es vēlos, lai serviss ar mani sazinās, kad telefonu ir saņēmis! Protams arī šis viss bija noignorēts, man neviens nepazvanīja... 09.06 atnāk izziņa, to, ka telefons ir gatavs saņemšanai. Braucu atkal, šoreiz pilnīgi cita menedžere sēž, es viņai skaidroju visu kas iepriekš ir noticis.. Viņa dod atkal man to pašu telefonu. Es saku, ka es no viņa atsakos, viņa Saka, ka tas ir mans un no viņa es atteikties nevaru. Nekas neinteresē. Piedāvāja man griezties patērētāju tiesību aizsardzības centrā, vai meklēt autorizētu servisu, kas konstatēs man problēmu. Tad es varēšu tikai pierādīt, ka tas ir brāķis. Viņas teica, ka tas ir maksas pakalpojums, bet nu tikai tā es kaut ko sasniegšot? Ko? Man vēl pa savu naudu kaut kas ir jādara? Nu tas jau vispār ir smieklīgi. Tad beigās dod man mttc numuru un lai es pats skaidrojoties. Ok mttc jau darba laiks ir beidzies, es savācu telefonu un ar pēdējo cerību ņemu to telefonu. Uztaisu jaunu icloud (nu ja nu tiešām mans baigi sūdīgs ir) nepagāja pat ne 24h, ka jau atkal izslēdzās telefons.. Atkal... Ceturto reizi. Es vairs nedošos uz tele2 centru. Vot no šī nav jēgas! Draugi, lūdzu iesakiet kā man pareizi rīkoties? Tele2 centrā man apgalvo, ka mttc servisā strādā profesionāļi, bet kāpēc telefons neizrāda nevienu dzīvības pazīmi? Kāpēc problēma vēl nav atrisināt? Un man par viņu jāmaksā vēl 1,5 gads.

Tā ir tele2 iekšējā politika, vai tomēr darbinieku nolaidība?
Es pilnībā ticu, to, ka tele2 vadībai rūp viņu reputācija un katrs klients. Jums vajag ne tikai sūtīt viņus uz pārdošanas kursiem, bet arī izvērtēt to vai viņiem ir vajadzīga psiholoģiska palīdzība. Citādāk dēļ viņu iekšējām problēmām cieš nevainīgi cilvēki!

Šis viss man ir prasījis ļoti daudz laika, nervus, enerģiju, naudu! Kas man visu to kompensēs? Mēneša laikā telefons ir bijis nosūtīts remontā 3 reizes! Un joprojām stāv plauktā neizmantojams! Kāpēc man būtu jāmaksā nauda par preci, kas nestrādā?

Bija patīkami būt tele2 klientam, biju godīgs klients, maksāju visu laicīgi. Bet kā mēs varam turpmāk sadarboties, ja netiek ņemtas vērā manas prasības? Pilnīgi visu, ko es prasīju tika ignorēts! Attieksmes dēļ esmu spiests beigt sadarbību ar šo kompāniju, kā arī turpmāk neieteikšu ne saviem draugiem, radiem un sadarbības partneriem..

Paldies.

12.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы