Tele2 - Neprofesionalitāte apkalpošanā
Pirms gada atteicos no Tele2, jo viņi 2 (!!!) reizes nepamatoti atslēdza izejošos zvanus, lai gan rēķini bija apmaksāti, paskaidrot kāpēc nemācēja.
Tagad Tele2 bija akcija, ja iesaka draugu pārnākt no cita operatora: bm meneši gan ieteicēajam, gan jaunajam klientam.
Nolēmu dot Tele2 otru iepēju un sazinājos ar operatoru - mani informēja, ka šī akcija ir tikai ja ierodas klientu apkalpošanas centrā. Bet, nelaimīgā kārtā, esmu salauzusi kāju, kas neļauj normāli pārvietoties, kas, protams, viņus neinteresēja.
Nākamajā dienā man zvana Tele2 pārstāve Ilona no pārdošanas nodaļas un piedāvā pāriet uz Tele2 - izstāstu visu situāciju . Ilona apsolīja, ka tā kāir tāda situācija, protams, ka piešķirs šo akciju arī neejot pie viņiem. Vienojāmies par piegādi uz 18.07.2014. Iedevu draudzenes numuru, kurai piešķirt bm mēnešus par manis ieteikšanu.
Pēc 30 minūtēm Ilona zvana manai draudzenei un saka, ka nē - nevar pieslēgt viņai bm, jo es taču neesmu bijusi viņu centrā! Tad savieno manu draudzeni ar speciālisti. Viņa iesaka sūtīt viņiem e-pastu ar situācijas aprakstu.
Nosūtu e-pastu. Vakarā man zvana kaut kāds puisis un sāk visu no jauna, es viņām izstāstu jau tā garo stāstu - brīnās! Noskaidrošot un atzvanīšot, bet neatzvana.
Nākamajā dienā no rīta man zvana Ilona, prasa vai es (!!!) esmu kaut ko noskaidrojusi - it kā man tas būtu jādara! Apsolīja man vakarā uzzvanīt, lai uzzinātu vai ar mani kāds sazinājies. Piegāde palika spēkā.
Pēc tam man zvanīja speciāliste Olga un labvēlīgi akceptēja man izmantot šo akciju, neejot uz klientu apkalpošanas centru. Es palīdzu, lai nodod Ilonai, lai mani sazvana kā solījusi. Kā jūs domājat, vai mani sazvanīja? Nē!
18.07.2014 bijām vienojušies par piegādi līdz plkst 14:00, pēc iepriekšējās pieredzes, jau domāju: būs vai nebūs! Nebija. Vairs nezināju man smieties vai raudāt!
Jau principa pēc pati zvanīju uz Tele2 un atkal neviens neko nezināja un nācās visu augstākminēto vēlreiz skaidrot! Kārtējie solījumi visu noskaidrot. Pēc kāda laika atzvana, neko par iepriekšējo situāciju darbiniece nav noskaidrojusi (vārdu neatceros, jau jūk), piedāvā tagad visu sakārtot. Uz jautājumu kāpēc piegāde nenotika, atpildēja, ka piegāde nevaiksmīga, bet vispār līgums nav bijis sagatavots. Tad kāpēc teikt, ka piegāde neveiksmīga, ja jau nemaz nav līguma - kaut kādas atrunas. Bet tas vēl nav viss... Es pārjautāju - tad draudzenei arī būs bm mēneši? Un tad kā trumpis nāca aģenta jautājums - kādai draudzenei?! Un jau kuro reizi pēc kārtas man nācās visu izskaidrot. Vēlreiz jāmeklē draudzenes numurs, pie tam, kad prasīju, vai sakārtos to, ka draudzenei pieslēgs bm, atbildēja, ka nodos imformāciju, tikai interesanti gan kam, jo tā informācija visu laiku kaut kur pazūd.
Es nesaprotu, Tele2 ir liela kompānija, vai tiešām nevar savest kārtībā sistēmas ar komentāriem, apmācīt savus darbiniekus, lai klienti būtu apmierināti?
P.S. Pie manas draudzenes bija atnācis Tele2 pārstāvis uz mājām, solīja atzvanīt 16.07.2014, vēl šodien neviens nav zvanījis. Šo informāciju arī pateicu, bet, protam, ka nākamajā sarunā tā jau bija aizmirsta!
Izskatās, ka Tele2 nav vajadzīgi jauni klienti... Lai veicas!
Добавить комментарий