LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Neejošs telefons

Tele2 - Neejošs telefons

Iegādāts telefons par pilnu naudas summu Dobeles Tele2. Pēc dažām stundām atnākot mājās, slēdzam iekšā un ievadam visu nepieciešamo informāciju, bet mums par brīnumu telefons 4 reizes izslēdzas ārā, kamēr darbojamies ar viņu. Vienā brīdī paliek melns ekrāns un vairs neko nevar uzspiest. Tiek pieņemts lēmums iet uz veikalu atpakaļ un risināt situāciju, jo nauda ir samaksāta, bet telefons nav lietojams. Veikalā mums atbild, ka neko nevar darīt, ne naudu atgriezt, ne telefonu samainīt. Telefons jāsūta uz Rīgu, lai pārbaudītu vai tā ir ražošanas vaina. Cik ilgs šis process ir, neviens nezin. Tā mums atbildēja. Sanāk, ka cilvēks paliek gan bez naudas, gan bez telefona. Šo kantori neiesaku nevienam, esmu šokā par šo situāciju.

02.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Tele2 Latvija Ответ от представителя 03.10.2020

Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.

Комментарии (6)

Ka nevar atgriezt kaut kā jocīgi. Vai tad nav kaut kāds patērētāju aizsardzības likuma pants par preces atgriešanu te piemērojams?

"Neejošs telefons, esmu šokā..." - ar tādu intelektu, telefona vietā labāk lietot striķī sasietas papīra glāzītes. Vismaz, neko nesaspaidīsi, un ja uzkārsies, nebūs uz servisu jāved un arī daudz lētāk!

S Sanchooo 03.10.2020

Tas tiesa.Pie tele2 es ar neieteiktu pirkt.Brāķus tirgo.Man līdzīga situācija.Un telefona nav.Pat neremontē.

Pilnīgas muļķības! Regulāri telefonus iegādājos pie Tele2, nepilnu mēnesi atpakaļ paņēmu jaunu. Kopumā pie Tele2 esmu nopircis jau 14 telefonus un pa šo laiku tikai vienu telefonu ir nācies nest uz servisu, sataisīja 2 ned. laikā.

Dattebane 03.10.2020

huh? Tev tik slikta pieredze ar Tele2? es vienmēr tur pērku telefonus, visa mana ģimene tur pērk un nav nekādu problēmu. protams, brāķēti telefoni arī ir, bet tā jau nav Tele2 vaina īsti...

A Anita Rukmane-Bārbale 03.11.2020

Ko noīmē ''protams, brāķēti telefoni arī ir, bet tā jau nav Tele2 vaina īsti''? Jebkura sevi cienoša kompānija, ar uz klientu orientētu attieksmi zina, ka pirms tam kā preci pārdot, to ir JĀPĀRBAUDA. Jā, tie ir papildus izdevumi, bet šādā veidā var izslēgt situācijas, kad klietam tiek neejošs telefons. Papildus tam, labas kvalitātes un augsta servisa kompānijas nāk pretī, vainu atzīst, un ja telefons ir jāremontē, tad uz remonta laiku izsniedz citu, analogu variantu. Diemžēl, Tele2 novērojama slikta attieksme pret klientiem, no labas prakses principiem šeit nav ne vēsts.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы