LV RU
www.sudzibas.lv Tele2 Mājas internets

Tele2 - Mājas internets

Kādas nedēļas divas - trīs viss var būt samērā labi (neskaitot pinga spaikus no 20 līdz 400 un biežu ātruma kritumu) , bet tad sākas - vai nu 4g atsakās strādāt vispār, vai nu internets pazūd vai vēl kaut kas. Vienmēr viņi atbild, ka viss ir ok no viņu puses.

Sliktākā pieredze, kas man ir bijusi ir tieši ar tele2...

26.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено NorbertsK 26.03.2021

- 1. -
Ļoti bieži rodas aizdomas, ka Tele2 griež nost ātrumu. Vakarā, cilvēkiem aktīvāk izmantojot internetu, krīt ātrums, kā tam arī vajadzētu būt, taču ap 23:30, kā pēc pirkstu klikšķa ātrums var būtiski palielināties.

Bieži rodas problēmas ar Tele2 internetu, tāpēc vairākkārt esmu gan rakstījis, gan zvanījis. Vairākas dienas var būt problēmas ar internetu, taču brīnumainā kārtā tas sāk normāli strādāt, no rīta pirms Tele2 atbalsta ziņas saņemšanas uz vēstuli, kuru nosūtu naktī, internets sāk strādāt tā, kā tas nav sen strādājis. Sagadīšanās?

- 2. -
Aptuveni gadu esmu cietis no tā, ka manam Bezlimita tarifam vienkārši atszlēdza internetu, jo ir "ļoti liels interneta patēriņš", bija jāiet uz dati.tele2.lv un jāakceptē katru reizi. Spēlē online spēli un tev pēkšņi atslēdz internetu, super!

Pēc kāda laika, kad esmu strīdējies ar atbalsta speciālistu pa telefonu, ka tas ir absurds, cik es saprotu, šo situāciju ir izlabojuši.

- 3. -
Atrodos ~700m tiešajā redzamībā no bāzes stacijas, taču ļoti, ļoti bieži rodas problēmas ar internetu. Esmu jau samierinājies ar to, ka pings bieži var būt virs 200 un interneta ātrums uz vairākām ierīcēm ap 17-20 mbps.

Tagad pirmo reizi sastapos ar to, ka pings dienas laikā ir 100+, bet ātrums 0.5 mbps. Manuprāt esmu izmēģinājis visu, taču nekas nemainās. Tele2 speciālists atbildēja, ka no viņu puses viss ir kārtībā un ieteica man nomainīt rūteri un sim karti, kaut gan telefonā ar šo sim karti ir tieši tas pats. Ja nemaldos, tad tas ir vai nu 2 vai nu jau 3 rūteris un sim karte no Tele2.

----
Man radās sajūta, ka Tele2 atbalsta speciālistiem ir teikts, lai viņi līdz pēdējam saka, ka no viņu puses ir viss kārtībā. Ja nemaldos, tad tikai vienreiz esmu dzirdējis no Tele2, ka viņiem tiešām ir problēmas ar bāzes staciju.

Mūsu līguma saistības ir pārvērtušas par savā ziņā karu. Katru reizi mēģinu atkarot tiesības uz normālu pakalpojuma kvalitāti.

Ответ от Tele2 Latvija Ответ от представителя 26.03.2021

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

N

Комментарии (1)

M mozilla34 31.03.2021

Varat negaidīt, ka Tele2 kautko atrisinās.
Pārgāju uz LMT (priekšapmaksas karti), tā lai nav nekādu pinķerīgu līgumu uz priekšdienām, nopirku arī rūteri - Mikrotik Chateau modeli (nav lēts, bet labs, parastajiem lietotājiem konfigurācija gan sagādās lielas galvassāpes), un internets strādā ideāli. Jāsecina, ka LMT nav šādu problēmu, ka "vakaros visi sēž internetā" un internets aiziet pa burbuli.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы