Tele2 - Klientu apkalpošana nožēlojamā līmenī
Pirms apm 2 mēnešiem izbeidzu attiecības ar tele 2, jo klientu centrā strādā slinki amatieri. Mīļā miera labad atgriezu arī mobilo modemu (baterija biresmīga) . Paziņoja, ka vēl būšōt viens rēķins par interneta lietošanu par kārtējā mēneša nedaudz dienām. Rēķinu nomaksāju. Pēc nepilna meneša sekoja vēl viens rēķins par neveiktiem pakalpojumiem, kas bija netaisnīgs uzrēķins, jo biju taču atstājis "svēto govi". Klientu centra pārstāvis atgriežot mobīlo modemu neko par kaut ko tādu pat neieminējās. Vērsos klientu apkalpošanas dienestā. Apsolīja rēķinu dzēst. Apm 2 ned vēlāk atnāca sms, ka process "neesot tik ātrs". Vēl pēc 2 ned atnāca draudu vēstule ar brīdinājumu, ka esot steidzami jānomaksā netaisnīgais rēķins. 10 reiz padomājiet pirms kļūstiet par tele 2 klientiem - ievilina ar atlaidi, lai pēc tam uzvestos nolaidīgi un bezatbildīgi un atlaidi viltīgā pārvērstu krietnā peļņā.
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Добавить комментарий