Tele2 - internets

TELE2 modema internets. Paniemu bezmaksas meginajumam,ta ka sis pakalpojums neatbilsta manam prasibam, pec nedelas atgriezu modemu atpakal klientu apkalposanas centra Mols.
Ta ka darbinieks neveica nepieciesamas izmainas sistema,ka modems ir atgriezts un turpmak so pakalpojumu es neizmantosu, pakalpojums pec nedelas automatiski tika pieslegts. Pec 5 menesiem sanemu rekinu no tele2 par neesosu pakalpojuma izmantosanu. Griezos divas reizas kontaktu centra un divas reizes klientu apkalposanas centros so problemu risinasanai. Darbinieku sniegta informacija ir atskiriga, rodas sajuta ka tie strada dazados uznemumos. Tomer Mola manu sudzibu piefikseja un solija izlabot situaciju.
Pec menesa atkal sanemu vel lielaku rekinu no tele2 . Atkal griezos kotaktu centra, kur man izstastija ka problema ir atrisinata un ir pienemts lemums naudas atgriesanai, tomer butu velams samaksat rekinu, lai vinu nenosutitu uz credit reform sia.
Man ir jautajums tele2 sia par darbinieku profesionalitati. Ja jau Jusu uznemums uzticeja siem darbiniekiem apkalpot klientus,tad Jus uzskatat ka tie tiesam ir atbilstosi un kvalificeti.
Mans vertejums par Jusu uznemumu ir: neprofesionals,neatsaucigs,bezatbildigs,bezkaunigs.
Gribetos lai Jus iesudza par to ka Jus bez jebkada juridiska pamata solat nodot zinas tiesai par neesoso lietu.
Ieteiktu Jums macities no Jusu konkurentiem.

Комментарии (1)

D Damir 28.03.2014

Arī man kas sakāms.
Mani meitene pirms došanās uz Lielbritāniju palūdza atgriezt mobilo testa modēmu Tele2, kuru bija paņēmusi (pēc mana ieteikuma) uz nedēļu, jo bija jau atteikusies no pastāvīgā interneta pieslēguma. Tīri, lai neeļu pirms došanās prom, lai nebūtu jāsēž bez interneta. Pēc viņas lūguma, nākamajā dienā devos uz apkalpošanas centru. Taču centra darbiniece atteicās pieņemt ierīci, aizbildinoties ka to esot jāatnes atpakaļ pašam ņēmējam. Iepriekš, kad bijām ņēmuši ar sievu, burtiski mēnesi atpakaļ, bijām paņēmuši uz sievas vārda un es personīgi biju atgriezis ierīci un nekādu problēmu nebija. Bet šajā reizē pateica ka tā... . Ierīci atgriežot nekādi dokumenti nav jāparaksta, nav jāraksta nekāds iesniegums, tātad juridiski nekādas manipulācijas nomniekam nav jāveic. Pašam darbiniekam ir jāuzliek uz nomnieka līguma eksemplāra paraksts un zīmogs ar datumu, ka ierīce ir atgriezta. Un tas ir viss. Taču šoreiz tika atteikts. Skaidroju vairākkārtīgi, ka cilvēks ir aizbraucis uz Lielbritāniju un nezin kad būs atpakaļ un vai vispār būs. Zvanīju arī uz biroju. Taču visi saliedēti atsaka. Tele2 tīši nevēlas pieņemt atpakaļ testa modēmu, lai vēlāk izraksītu rēķinus. Tīši manipulē ar cilvēkiem. Kaut gan juridiski līgumā nav tieši aprunāts, ka ierīci jaatgriež personīgi tam kurš ir formējis līgumu un ka to nevar izdarīt cita persona. Arī mana paziņa uzzinot notikušo bija šokā, jo ņemot ierīci bija jautājusi vai to var atgriezt kāds cits un bija saņēmusi pozitīvu atbildi. Viņa dzīvo diezgan patālu no Tele2 apkalpošanas centra tāpēc viņai personīgi bija neerti speciāli braukt, lai atgrieztu un arī nebija laika to darīt. Bet tagad iznāk, ka viņai jālido atpakaļ, lai atgrieztu sasodīto modēmu un vēl nomaksātu rēķinu par neatgriezšanu laikā.
Tele2 ir krāpnieki. Teicu visiem saviem draugiem, lai uzmanās.
Divi no tiem jau pārgājuši pie konkurentiem, bija arī savi iemesli.
Pilnīga bezkaunība no šīs kompānijas puses. Speciāli maldina klientus. Vai tagad būtu jāpārlasa katra rindiņa tajos līgumos ko mums dot parakstīt mūsu sakaru operatori? Un pat pārlasot, vai tad mums ir juridiskā izglītība, lai saprastu visas nianses?
Mēs tak jautājam par visām mums interesējošām lietām, bet par izteikto vārdos neviens atbildību nenes un visu noliedz.
Bezkauņas!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы