Tele2 - Ilgstoši Manstele2.lv nav iespējams atvērt rēķinu
Jau kopš decembra mēneša nav iespējams caur mans tele2 aplikāciju atvērt/apskatīt telefona rēķinu.
Griežoties uz vietas jebkurā tele2 apkalpošanas centrā, ir atrunas: "visam ir jāstrādā"/"iespējams "īsas" tehniskas problēmas". Nesniedz nekādu pretimnākšanu vaicājot pēc iespējas rēķinu izdrukāt.
Zinu savu tarifu plānu (3 numuriem) ikmēneša maksas, zinu savu ierīces ikmēneša maksu (nav piesaistīts konkrētam tarifam) , ir numuriem pieslēgta paaugstināto pakalpojumu bloķēšana, internets netiek pārtērēts (bez limita) , un katru mēnesi regulāri rēķins ir lielāks + / - 10€.
Tele2! Beidzot savediet kārtībā savu sistēmu, lai cilvēki var apskatīt savus rēķinus mājās, nevis izstāvot nebeidzamo rindu, kur tevi sagaida ļoti nogarlaikota seja, kas rezultātā tāpat nepalīdz.
Līdz šim man ar Tele2 nav bijušas praktiski nekādas problēmas, bet šis sāk jau patiesi apnikt.
Izsakām nožēlu par radušos situāciju un aicinājām lietotāju atsūtīt nepieciešamo informāciju situācijas risināšanai.
Комментарии (3)
Es tikko atveru savu rēķinu ka arī decembra. Jo izmantoju tikai mobilo versiju un viss ok. Tāpēc ja, tiešām interesanti..,
Sveiki!
Vakar Rimi Dobelē nopirku zz par 4,99 un ko Jūs domājat man kontā 0,01.
Nu tā nav cūcība, bet gan zādzība.
Jauku Jums dienu, dienaszagļi.
Esiet uzmanīgi.
Vakaros pēc 19:00 skatoties televizoru shortcut ar tet internetu, bet viņš raustās un interneta ātrums ir ļoti zems zem 4 migibaitiem, bet shortcut vajag virs 15 migibaitiem.
Tel. 20351201