Tele2 - Briesmīga attieksme ilgtermiņa klientiem+Maldināšana
Šķiet, gadus 8 biju izmantojusi tikai un vienīgi tele2. Uzskatu, ka biju uzticams, labs un lojāls klients. Pagājušajā gadā uz nomaksu vēl paņēmu telefonu, viss ok, maksāju.
Ap rudeni sākās nelielas problēmas ar darbiem; zaudēju patstāvīgu darbu, īslaicīgi paliku ar salīdzinoši minimāliem ieņēmumiem, viss nedaudz sašķobījās, un līdz ar to sanāca kavēt rēķina apmaksu, kas rezultējās 2 nokavētos mēnešos.
Zvanīju šiem, stāstīju un skaidroju situāciju, bija ļoti saprotoši, - pateica, lai samaksāju par to 1 mēnesi, un 2. Pagarināšot, kas, protams, šķita tik pretimnākoši, jauki un cilvēcīgi, ka tūdaļ arī summu pārskaitīju, un zvanīju vēlreiz, lai apstiprinātu maksājumu.
Pats labākais sekoja, - sieviete, ar ko runāju otrajā reizē, nu jau apgalvoja, ka neko pagarināt gan nevarēšot, un, ja apmaksu neveicu arī par atlikušo daļu, tad viņi nevis vienkārši, piemēram, noslēgs kādus izejošos zvanus, (kas ir loģiski, manuprāt) bet sūtīs uz creditreform. Par 1 mēnesi, tiešām?
Es sievietei centos paskaidrot, ka man taču tikko jūsu darbinieks teica pilnīgi citu informāciju, attiecīgi sanāk, ka viņš mani apzināti maldināja? Protams, rezultāta nekāda. Par to es tiešām biju šokā; ir ierasts lasīt tādas sūdzības par dažādiem kaktu kantoriem, bet no tāda uzņēmuma kā tele2 to diemžēl nudien negaidīju.
Protams, nav jau pakalpojumu sniedzēju pienākumos sniegt pakalpojumus bez maksas vai kaut ko gaidīt, bet laikam fakts, ka tik būtiski bija tie 50 eur tobrīd tele2, lai sniegtu pieprasījumu creditreform un zaudētu klientu, ok. Pārsteidzoši.
Tūdaļ pat janvārī pārgāju uz lmt, un esmu apmierinātāka nekā jebkad! Attieksmi nevar salīdzināt, - ne tikai online komunikācijā, bet arī filiālēs; ar tele2 apkalpošanu tikai negatīva pieredze bijusi. Arī zona ir daudz labāka. :)
Atvainojos, precizējums: Izejošie zvani bija jau noslēgti. Domāts bija, ka varēja bloķēt ienākošos.
Комментарии (2)
Tā tākā būtu Tele2 vaina, ka tu nemaksā rēķinus?
Ja izlasīji līdz galam, tad lielākā problēma tomēr ir ar nepatiesas info sniegšanu klientiem.