www.sudzibas.lv Tele2 attieksme pret klientu

Tele2 - attieksme pret klientu

Biju ZZ klients 5 gadus, pēc tam 2 gadus Patstāvīgā klienta statusā, tagad atkal ZZ. (viss uz viena Nummura)

Vai Tele2 uzskata ka mana lojalitāte ir mērāma Tele2 7 gadi?
Ne, 1 nedēļa, jo lai saņemtu atlaidi ZZ pakalpojumiem jāpaiet min 3 menešiem.

ļoti lojāli pret Tele2 pakalpojumu izmantotāju...

ģ

Комментарии (15)

Z Zigis 27.03.2008

Man LMT nummurs ir jau gadus 10, bet visu laiku tas skaitās uz firmas kurā es strādāju. 10 gadus runāju no šī nummura agrāk 50 - 70 Ls mēn tagad nemazāk kā 30 (tarifi mazāki palikuši) aizgāju no darba pārreģistrēju Nr. atpakaļ uz sava vārda - un atlaiddes = 0% itkā tikko būtu pieslēdzies. Rezultāts tāds, ka iešu uz "Bite" jo tur uz visiem tīkliem bez izņēmuma 0, 05Ls/min Tele2 mānās! Viņiem uz visiem tīkliem 0, 04Ls bet uz Biti tas neattiecās - sanak ka Tele2 melo.

A Anete 27.03.2008

Zigi, ja tu zinatu kada ir LMT, Tele2 un Bite politika, tad ari saprastu kapec Tev atlaides nesaglabajas. Lietotajs Tu biji uz firmu, bet ne ipasnieks. Atlaides skaitas uz personu uz kuru ir pieregistrets numurs, nevis uz lietotaju vai uz numuru, tapec Tev atlaides ir 0%.
Nevis Tele2 melo, bet izlasi velreiz noteikumus Tele2 majaslapa pie tarifiem.
http://www.tele2.lv/1343_LVI_HTML.html
Uz visiem tikliem ar Brivais 14 4 sant. ari uz Biti.
Ta ir ta dala cilveku, kas kko padzird pa ausu galam un tad sit klacu!!
Veikmi!!

Z Zigis 28.03.2008

Labi Anete!
1. T2 klusē par 14Ls minimālo summu. a pārējiem tarifiem ir atšķirīgas samaksas par vienu minūti...
2. Kāda starpība uz ko piereģistrēts telefons tāpat LMT zin kurš ir telefona nummura lietotājs
3. Tapat iešu uz Biti
4. Veiksmīgu dienu!

A Anete 28.03.2008

Neviens neko nekluse - tie kas grib info ir brivi pieejama.
Ja, ja, ja nu gan Tu laid pec ka tad vini zina kurs ir lietotas, ta runa it ka zinatu.
Es staradaju telekomunikaciju joma jau 5 gadus, nu galigas mulkibas runa. Kompaniju neminesu, lai nesaktos vel diskusijas.
Ej, ej uz Biti laimigu tacinu!!

R Ray 21.08.2008

Ne tikai attieksme pret klientu Tele2 ir zem kritikas bet pilnīgi viss pārējais . Vienīgais + Tele2 dotajā brīdī ir tarifi, bet tas ir tikai laika jautājums . Pieaugot knkurencei tarifi kritīsies visiem un tad šis pēdējais plusiņš arī pazudīs.

J Jānis 01.10.2008

Var jau skriet uz biti un tu bites lietotaj vareesi visiem zvanit pa paris sant minute bet nebrinies kad tavs telefons kluses. kurs gan tev zvanis par 15sant/min.
Padomajiet

J Janekaas 09.10.2008

LMT ari ir taa, ka, parejot no okartes uz piesleguma numuru, okartes lietosanas laiks tiek nemts vera, bet, ja parej no LMT piesleguma uz okarti, visas atlades zud un sakas no jauna! Iesaku vispar mest ara ZZ un nemt okarti. Tur atlaides ir atlaides, nevis kaa zz tiri simboliskas. Man patik taa Tele2 reklama, ka sms zz Tele2 tiklaa maksaa 1 santimu. kada jega sitai "akcijai", ja palietoju zz 3 menesus un man visu laiku bus sms T2 tikla par 1 santimu, jo izveleties atlaides sarunam zz tikla, par ilgo zz lietosanu, nav izdevigi!!!

S Sandra 21.10.2008

Es lietoju Tele2 pieslēgumu jau ilgus gadus un tiešām neko labu nevaru pateikt. Zona drausmīga, attieksme vienkārši dramatiska un savas kļūdas vēl nekad nav atzinuši. Vispār briesmīga attieksme. Arī lojalitātes atlaides ir tikai skaļi izklaigātas, bet īstenībā nedarbojas. Vispār ļoti bēdīgi.

K klients 21.10.2008

Ja, tikla parklajuma zinaa Bite, kurai pirms paris gadiem bija sliktaks parklajums, neka Tele2, ir panakusi to, ka vietma Bite ir kvalitativaks parklajums. Acimredzot, Tele2 neko nedara, lai uzlabotu parklajuma kvalitati, bet Bite investee savaa attistiba naudu. Tas, ka Tele2 ir 98% parklajums, var but ari nav meli. Runa ir par kvalitati, kuras nav.

K klients 21.10.2008

Vienigais, kas Tele2 un zz ir limenii, taa ir reklama. Interesanti tie klipini, interesantos pasakumos piedalas zz, bet nu ar to pasu sarunu nodrosinasanu ir ta kaa ir un reizem pat bijis, ka ne es, ne mani var sazvanit. Pat ar visu zonu ir bijis taa, ka mani nevar sazvanit. Te Tele2 jaskataas un jarikojas, jo, manuprat, citadak lielaka dal klientu bus pie Bite un LMT. Un, manuprat, kas atbaida cilvekus un personigi mani no zz lietosanas, ir tas fakts, ka nevar zinat, cik tev atnemsies par norunato laiku, nevar zinat, kad tu parbaudisi kredita atlikumu un izradisies, ka pedejo santimu vairak nav... Isak sakot, visie sitie "faktiskie" tarifi un nesameriba, perkot atjaunosanas kartes: perc pa 1.75, kredits 2.5 Ls. Tas vien jau liek uz to visu skatities taa, ka te kaut kas tiek slepts. Nu, un protams, ka zvans uz Tele2 pieslegumu un ta sumaa - 27 santimi- kas atnemas... Nu, uz majas tiklu taa nevajadzetu but, kaa man shkiet!

K Krishs 21.10.2008

Lai arī info liksies vairumam cilveku neaktuāla un/vai nesaprotama, tomēr uzskatu to par nozīmīgu jums informēt.

Izskatas, ka Tele2 pirms dažiem mēnešiem kaut kāda iemesla pēc ir daļēji atslēdzis GSM CAVE sistemu, un jūsu sarunas, ar atbilstošu aparatūru, tagad var viegli noklausīties. Normāli "Cellular Autentification and Voice Encryption" kriptē balss sakarus ar sarežģītām, unikālām katrai sarunai atslēgām. Tad tās sarunas var noklausīties tikai konkrētais sakaru sniedzējs, vai arī ļoti īpašs un ļoti dārgs aprīkojums*.

Ir daži konkrētu firmu telefoni kas to uzrāda ar lietotāja instrukcijā neaprakstītām ikonam, vai arī servisa meņū.

* latvijā ir tikai viens ar to aprīkots busiņš, tas izmaksāja vairakus miljonus latu, un tas ir SAB rīcībā pašlaik, ja nemaldos.

Z zs 17.04.2009

Par TELE2 attieksmi pret klientiem, slēptajiem maksājumiem, gan par pārklājumu, gan piedāvātajiem pakalpojumiem, kas neiztur nekādu kritiku pilnīgi piekrītu visiem, kas apraksta savas nedienas ar TELE2.Sanāk, ka viņu reklāmas domātas tikai muļķiem. Labāk mācījušies noLMT!

A Anita 31.05.2009

Ar tele2 tālruni prakstiski nerunāju, nedz sūsu sms, nedz eju i-netā, bet bilances onfo manstele2.lv uzrāda, ka par satura pakalpojumiem novilkta summa! kas tie par satura pakalpojumiem?

zvanu uz tele2, operators saka, ka es laikam spēlītes kačāju. ārprāts!

nu nē, nav man vairs tie gadi un interese, nekur neko neesmu kačājis. Jāiet laikam pie jurista ar jautājumu.

Z zzzzzz 31.05.2009

Jurists šeit vairs nepalīdzēs, tikai patērētāju biedrība

L Ludmila 03.09.2010

Loti slikta attieksme pret saviem ilggadejiem klientiem!!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы