Tele2 - Apkalpošana
Drausmīga apkalpošana!
Man jautājums vadībai.
Vai tagad jums ir norma pieņemt darbā pie trubas-operatores, kuras nesaprot latviski, bet atbild lauzītā mēlē?
Līdz ar ko, klientam jāklausās pretīgā izloksnē tjipa latviski. 2) operatore, kura loģiski nesniedz nekādu atbildi uz jautājumu.
3) priekš kam jūs sarunas ierakstiet, ja kvalitāte apkalpošanas līmenim pa trubu=minus 10000.
.
Pie tam. Tas, ka ar klientu jārunā laipni, nevis agresīvi, ""mat peremat" bez maz vai stilā, vulgāri, uzbraucot klientam, to ari jūsu operatori nav dzirdējuši ever!
Tele2-nolaidīga attieksme pret klientu, pieņemot darbā agresivas!
Комментарии (1)
Hmm... Vai tiešām esi pārliecināts, ka trubā bija Tele2 operatore? Cik ir zvanīts uz Tele2, sarunas vienmēr ir bijušas korektas.
"Tele2-nolaidīga attieksme pret klientu, pieņemot darbā agresivas!" - bet man varbūt ir veicies, uz agresivām nekad neesmu uzrāvies.