Tele 2 - telefona remonts
Tele 2 sadarbībā ar AAS Balta piedāvā super pakalpojumu- telefona apdrošināšanu. Jauki! To arī izmantoju. Jaunais telefons neveiksmīgi nokrita un saplīsa displejs ( stikliņš). Nopriecājos, ka ir apdrošināts un nodevu tuvākajā tele 2 veikalā savu telefonu remontam. Viņu sadar'bibas partneri, cik noprotams, ir sevisa centrs MTTC, uz kurieni telefons aizceļoja. komunikācija zem katras kritikas. te zvana paši, kko strupi jautā, sagaida atbildi, neko nepaskaidro un nomet klausuli. kad jau beidzot ar apdrošināšanu visas neskaidrības tika atklātas un telefons pēc 2 nedēļu muļļāšanās tuvojās reālai saremontēšanai, viņi beidzot atcerējās, ka jāizsūta man rēķins ( pašrisks, kas man jāapmaksā), jo tikai tad var sākt remontēt kko. rēķinu neatsūtīja laikā, atsūta toties sms, ka ir kādas neskaidrības ar manu lietu, tāpēc lai zvanu uz tādu un tādu numuru!!!! nu kas tā par attieksmi??? kopā vairāk kā mēnesis pagāja zvanoties un sūtot visādas sms lai noskaidrotu reālus sīkumus. tgd telefons tiek mētāts no viena servisa uz citu, kas atkal un atkal paildzina remonta laiku. nesaprotu, vai saplīsis displejs ir kkāds ekstra bojājums, kuru šis MTTC serviss nevar novērst?? pirmdienā zvanu un jautāju, kad tad beidzot telefons būs salabots. man atbild, ka sistēmā redz, ka mans telefons pārsūtīts uz citu servisa centru. ok, skaidrs, apbruņojos ar pacietību un gaidu. ceturtdienā man pienāk informatīva sms, ka telefons pārsūtīts uz citu servisa centru un labošana aizņems vēl līdz 2 nedēļām. tad kā, tgd tas telefons ir uz vēl kādu citu, trešo, servisa centru pārsūtīts, vai vnk informatīvā sms nāk ar milzu nokavēšanos??
ļoti, ļoti esmu vīlusies. un tiklīdz kā saņemšu savu telefonu atpakaļ gādāšu izturīgu maciņu, atteikšos no tās bezjēdzīgās apdrošināšanas...
Добавить комментарий