Tele 2 - Nepamatota info
Labdien!
Uznēmums TELE2 sūta sms ar tekstu - Jusu nummurs tiek izmantots neatbistosi Tele 2 elektronisko sakaru pakalpojumu labticibas lietosanas noteikumiem. Labticības lietošans noteikumi - izrādās neatbilstoši daudzi izejošie zvani, kaut līgums tika noslēgts ar bezmaksas neierobežoto daudzumu izejošo zvanu. Operātori sarakstē:
Saņemto īsziņu Jums nosūtījām sakarā ar to, ka ar Jūsu pieslēguma numuru ir konstatēts netipiski liels zvanu daudzums.
Labticīgas lietošanas noteikumi ir paredzēti, lai nodrošinātu kvalitatīvus sakarus visiem klientiem, tai skaitā arī Jums. Tādēļ ik dienu sekojam līdzi, lai atsevišķu lietotāju netipisku zvanīšanas paradumu dēļ netiktu ierobežota iespēja citiem mūsu klientiem kvalitatīvi izmantot mobilos sakarus. Ja esat saņēmis šādu īsziņu, tas nozīmē, ka jau šobrīd Jūsu zvanīšanas paradumi potenciāli var radīt traucējumus citiem lietotājiem.
Ņemot vērā to, ka esam veikuši tīkla modernizāciju, piedāvājam Jums iespēju Tele2 tīklā zvanīt cik vien vēlaties, bet, tiklīdz zvans tiek veikts uz citu tīklu, tā ir iesaistīti vairāki operatori. Starpsavienojuma kanāli ir ierobežotā apjomā. Veicot zvanu, rodas starpsavienojuma noslodze, kas potenciāli var ietekmēt citus klientus, liedzot iespēju viņiem piezvanīt uz cita operatora numuru. Mēs nevēlamies, lai arī Jūs nonāktu šādā situācijā, ka nav iespējams steidzami piezvanīt, jo kāds cits klients, piemēram, bieži veic garus zvanus vai nosūta daudzas īsziņas.
Aicinām pārskatīt mobilo sakaru lietošanas paradumus, vai meklēt alternatīvus risinājumus, piemēram, telefonā lejupielādēt atsevišķas aplikācijas (Whats App, Skype,u.c.) ar kurām ikdienas darbus, saziņu varētu veikt ērtāk un potenciāli tas neradītu noslodzi tīklam, traucējumus citiem klientiem saņemt kvalitatīvus pakalpojumus.
Ceram uz Jūsu sapratni!
Ar cieņu,
Jekaterina
Kāpēc klientam ir jāzin - tīkla uzlabošana un citu operātoru iebildumi un vispār iekšējā sitēma, ja līgumā norādīts, ka izejošie zvani ir bezmaksas un neierobežotā daudzumā ? ? ?
Комментарии (3)
Parlasiet: http://www.tele2.lv/privatpersonam/klientu-apkalposana/biezak-uzdotie-jautajumi/ka-klut-par-tele2-klientu3/tele2-pakalpojumu-labticigas-lietosanas-1/
Man tas pats. Tas, ko viņi raksta un saka, ir pilnīgas muļķības. Vienkārši, ja ir daudz zvanu citos tīklos, tad tu automātiski esi neizdevīgs klients, jo Tele2 no tā cieš zaudējumus. Ieteiktu vērsties PTAC par klientu maldināšanu, jo man operators skaidri un gaiši mutiski pateica, ka es pārāk daudz zvanu citos tīklos - bet tarifs taču BEZLIMITA. Esmu Tele2 klients 10 gadus un tādu cūcību nebiju no viņiem gaidījusi! Nevajadzēja ieviest tos viltus BEZLIMITA tarifus, tad nevajadzētu maldināt klientus.
Фирма претендует на звание "Фирма с самой дебильной рекламой на ТВ"...