Tele 2 - Neoriginalie telefoni, muldešana un krapšana
Situācija tāda kā iegādājos telefonu nepilnus 7 menešus atpakaļ. , maksāju katru mēnesi par ierīci.
Ierīci saka strādāt slikti Samsung note,nodevu uz remontu, pa taisno, pēc garantijas, neko preti man neiedeva,paliku bez sakariem, gaidīju 3 nedēļas, visu laiku rakstīja... Gaidām detaļas!,
beidzot teica ir gatavs, brauciet.
Atbraucot mttc iedeva papiru, un teica ka Samsung atzina ka ta ir ražošanas bojājums, lai griežos un man iedod jauno, atbraucot pie tele 2, man teica vairs nepārdod tadu telefonu, vairs nav iespējas man iedod tādu pašu.
Pēc ilgam parrunam, aizgaju majas bez risinajuma.
Citā dienā prasiju lai atdod naudu atpakal, teica lai uzrakstu iesniegumu, ok uzrakstīju, talak gaidu jau 3 dienu, naudu... Nav. Kad vini uzziznaja ka es pargaju uz Biti, sākas visjautraka komedija, paradijas paradi man , un nauda lidz sim vel nenāak un nenāak kontāā...par telefonu!
Es skaidroju ka man nav laiks, man stāv viss darbs, tālruna deļ, un neko iegadāties vieta nevaru, viniem vienalga, viņi vel uzraksta jums vel jāapmaksā aprīļa rēķins kopa ar ierīces summu! WTF&&&&?
Tas bija jau gals visam, bez lamu vārdiem nevarēju nekādi.
Aizgāju uz biti, ātri noformēja visu, iedeva atlaides un telefonu, kuram cena atskiras no tele2 uz 100eur mazāka!, tam pašam modelim!
Neiesaku, neperciet pie viniem telefonus, vispār skriet prom no viniem, tur krāpj, un visur stāv studenti, uz telefoniem studenti, līdz vadībai vai direktoriem netikt nekādi!, neviens nezin ka risināt problēmu, met viens uz otru... Vnk ārprāts!,
Jūs varat iedomāties kad viss darbs uz telefona, un tevi ĀZĒ jau otro mēnesi!
Комментарии (8)
Var jau, protams, melot, taču vismaz tekstu kaut cik salasāmu tomēr derēja uzrakstīt. Citādi "tevi ādī ka viņi, ta ieblenz".
Nav laikā un velēšanas rakstīt tā lai tev būtu FORŠI ;) Kam vajadzēs, tas sapratīs, un aspratīgais pats laikam esi TELE2 )
Saprotu, daudz pasūtījumu, un tās muļķības taču vēl jāizdomā...
Izklausās viss daudz maz loģiski (izņemot ilgo gaidīšanu) - nopirki ierīci , aizgāji prom - maksā. Samsung Note pēdējais telefons, ja tas ir tas, kas paš-aizdegās, tad visiem taču zināms, ka to ierīci atsauca - tas ir Samsung lielākais vispasaules skandāls, kas kompānijai izmaksāja miljardus un par ko runāja visās ziņās un joko visos šovos, piem: https://www.youtube.com/watch?v=uWu7O1VWYes
Конечно когда берешь телефон в кредит то он дороже чем купить сразу. Ненадо врать,у них оригинальные телефоны.
Drauzsmiga apkallpošana!
Man jautājums vadibai.
Vai tagad jums ir norma pienemt darbā pie trubas-operatores, kuras nesaprot latviski, bet atbild lauzītā mēlē?
Lidz ar ko, klientam jāklausās pretygā izloksnē tjipa latviski. 2) operatore, kura logiski nesniedz nekādu atbildi uz jautājumu.
3) priekškam jūs sarunas ierakstiet, ja kvalitāte apaklpošanas limenim pa trubu=minus 10000.
.
Pie tam. Tas, ka ar klientu jārunā laipni, nevis agresivi, ""mat peremat" bez mazvai stilā, vulgāri, uzbraucot klientam, to ari jusu operatori nav dzirdējuši ever!
Tele2-nolaidīga attiexme pret klientu, pieņenmot darbā agresiwas!
Nabadziņš, laikam grūti bija saprast? Nu tad varbut ej pastrādā tu tur paradīsi savu perfekto latviešu valodu nelauzīto, jo varbut tu nezinaji ka operatoriem jārunā trijas valodās? Tad jau tu varēsi parādīt savu tekoso krievu valodu. Bet man sak likties ja tu šādi runāji ar operatori/u tad es saprotu es ar gribētu tevi nodirst.
,,Nečīksti", nospied uz viņas nika (jā, tas ančkāns ir sieviete, kam patīk rakstīt ar vīriešu nikvārdiem), palasi, kādus vārdus lieto pati. Nabaga operatore, kam bija laime ar viņu kontaktēties. Un tāda vēl mācīs citus, kā sarunāties!