Комментарии (5)

Nandia 27.09.2013

1. Tev bija cik tur tās dienas, lai pārliecinātos, ka apmierina neta darbība un ja nepatika, tad varēji atnest modemu atpakaļ un viss.
2. Vai tiešām pirms ņemt kāda tipa pakalpojuma sneidzēju nevajadzētu kārtīgi izčekot visus plusus un mīnusus?!?! Katram muļķim ir skaidrs, ka normālu netu datoram nekādi mobilie operatori mums Latvijā vēl nespēj sniegt, pat ja spēj, tad vēl nenodod pā4došanā, jo vajag tak visādas šīs Turbo, MegaExtra, SuperPuper akcijas...
---- Nu neķeraties uz tiem reklāmas āķiem un saprotiet, ka kārtīgai neta lietošanai datoram jums jāņem kāds Lattelecoms, Baltcoms utt., mobilo operatoru piedāvājumi der tiem, kas ieiet ziņas izlasīt un e pastu apskatīt, nekādas citas darbības korekti un ātri nebūs!!!

D Dailis Bezvārdis 27.09.2013

tieši tas pats, mēsls no mēsliem ! Gadījās muļķība pat noslēgt līgumu, tagad tas mēsls neizmantots mētājas zem galda !
Lai nu ko, bet Tele 2 ir riktīgs sūds, neiesaku !

A afanasijs88 03.11.2013

Dirsti vajga mazkaki. teļedva ir suds. man caurejs jau treši dnie

Nandia 03.11.2013

Ja kādam caureja galvā, tad jāiet pie ārsta. Tele2 un visi citi te nav vainīgi.
--- slēdzot līgumsaistības visupirms jāizzin visa info netā un citu atsauksmes. Kā arī ir noteikts izmēģinājuma dienu skaits, ja netīk pakalpojums, tas nes atpakaļ. Muļķigi žēloties, kad pats visu neizzinājis, nenoreaģējis laicīgi un vēl sadomājies sazin ko.

Ausainītis 03.11.2013

Nav tiesa, jau krietni ilgi lietoju Tele 2 mobilo internetu, un esmu ļoti apmierināts. Varbūt vaina ir citur, piemēram ledus laikmeta datorā?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы