Sia Mk Trade - Slikts serviss, mēģinājums preci pēc garantijas remonta atgriezt ar defektu
01.08.2017. Nodevu preci garantijas remontam, preču pieņemšanas akts nr. Gku 00001788. 07.09.2017. Sia mk trade klientu serviss piedāvā preci izņemt, ar korpusa bojājumiem. Gulbenes veikalā nepiedāvā aktu par telefona defektiem, kuriem telefoniski solīja veikt remontu, kā arī nevar uzrādīt aktu par veiktajiem remontiem un detaļām, nerunājot par apmainīto detaļu atbilstības deklarācijām. Gaidījusi šo telefonu esmu jau mēnesi, sia mk trade nevēlas sniegt abām pusēm izdevīgu risinājumu ar konkrētu datumu, kad korpuss tiks nomainīts, jo vairāk kā vēl vienu mēnesi gaidīt telefonu nevaru atļauties. Jāpiemin, ka augusta beigās regulāri zvanīju klientu servisam par manas preces atgriešanu, no 01.09.2017. - 07.09.2017. Zvanu regulāri - vairākas reizes dienā, nedēļu iepriekš novēla visu uz loģistiku, tagad sola tikai mutiski, ka risinājums tiek meklēts. Protams šodien jau uzrakstīju iesniegumu patērētāju tiesību aizsardzības birojam, jo neredzu citu izeju, jūtos kā ķīlniece, ne man atdod preci bez defektiem, ne sniedz konkrētu šīs situācijas risinājumu, neredzu rezultatīvu darbību no sia mk trade puses.
Комментарии (6)
Mk trade, ir interesants kantoris, viss , kas iet pa garantiju parasti tiek turēts noliktavā līdz mēnesim, jo nav izdevīgi braukt līdz prece nesakrājās, tad tiek nogādāta autorizētajā servisa centrā, un īsā laika posma tiek pieprasīts veikt garantijas remontu, ņemot vērā, ka mk trade ir nozares līderis un ir spējīgs diktēt iepirkumu cenas un regulēt apjomus, tad servisam nav īsti izvēles un viņi ir spiesti īsā laikā, veikt remontu, kas pārsvarā arī ietekmē viņa kvalitāti, pagaidām vislabākais serviss ar ko esmu saskāries tas ir pigu Latvija (220), bet cik esmu dzirdējis viņiem garantijas servisam arī pēdējā laikā piegriezti līdzekļi.
neesmu uz mk trade puses, bet 220 gan bus sliktakts, nekad vairs tur neko nepirksu pec parim situacijam, pat ja cena bus divreiz mazaka.
Es aprakstīju kādreizējo situāciju, varbūt šobrīd kas ir mainījies.
Pilnīgas muļķības.
Man saluza telefons 2019 bija garantija, aiznesu Gulbene, jo tur ari pirku, pateicu nestrāda mikrofons, ierakstīja nestrada mikrofons, ka tas jāremonte, paiet 2 menesi, atnak telefons, nesataisīts, ar ierakstu, ja mikrofons vainigs, defekts noteiks, bet nav noverts... Kaut kadi Aļņi,2men stulbi gaidi, lai pateiktu ka telefons neiet, itka es viņu atnesu, lai tikai apskatas, griBejas biete taja momenta kadam.. Atnaca vecakais briedis, ieslēdz rupju balsi, tads nopietns alnis, tāpēc ka zils krekls, nebija jēga runat, ar dzīvnieku... (isuma, atvainojiet pa garumzimem, slinkums pat tas viniem veltit, komentaros)
Vienmēr ir ērtāk preci nodot pa tiešo ražotāja autorizētajam servisam. Viss notiek daudz ātrāk un komunikācija korektāka un konkrētāka. Ja iet caur veikalu, nu tad visādi var būt + termiņi ilgāki.
Uz veikalu mantu jānes, kad ir pieprasījums veikt preces apmaiņu vai naudas atgriešanu!