Rdveikals.lv - Nožēlojama attieksme, klientu maldināšana, likuma neievērošanā
Iegādājos putekļu sūcēju, izvēlējos magic pogu salīdzināt, mani nosacījumu, ir uz vietas, max lielāks darbības laiks un tā sūkšanas jauda! Izvēloties to, kas ir uz vietas ir jāgaida 2. Nedēłas, jo uz vietas tomēr neesot, kad tuvojās saņemšanas laiks, 2. Dienas iepriekš piezvana un paziņo, ka ir tikai tas, kas veikalā tiek rādīts klientiem, bet pirkuma Cena no tā nemainīsies, kaut ir lietots! Saņemot preci otra vilšanās, minēto 60. Min vietā tas súc 15. Min. Minētā vietā, ka sasūc visu, nespēj sasūkt pat kaķu smiltis! Izmantoju atteikuma tiesības-rakstot iesniegumu brīvā formā, pēc likuma tās ir 14. Kalendārās dienas un atmaksai uz konta. Atbilde tika marinēta 15. Darba dienas un nauda nav atgriezta, jo prece lietota. Sazinājos ar Ptac un izrādās, ka var atgriezt preci neminot iemeslu pat, ja tā ir lietota, lai noskaidrotu tā lietošanas īpašības. Šodien saņēmu atkārtotu atbildi, ka man jāsedz 50% par to, esmu lietojusi pat īsti tā nesnāk 1. Reize, līdz ar to, iešu līdz uzvarai, lai šī iestāde zin, ko nozīmē, ka klienti ir zinošāki par viņiem!
Комментарии (5)
Jēziņ, kas par tādu attieksmi? vismaz manā pilsēta nav tādi pārdevēji, jauki un saprotoši esmu tur apmainijusi tv jo bija ražotāja defekts uzreiz samainija bez ierunām un samainija pret jaunu TV , iedeva 50% atlaidi nākamajam pirkumam
Jus Aiva, piedodat, bet nu dien neesat nepar vienu iestadi zinoshaka.
Taas 60 minutes ir maksimalais laiks un 15 ir mazak kaa 60 taakaa viss ir pareizi.
Un ta nav noma kur jus varat mantu palietot un tad atdot atpakal! Izskatas, iespejams, ka esat krapniece, kas gribeja izsukt maaju bez maksas un tagad izkrapt no uznjemuma naudu!
Izskatās,ka Rdelectronic sāk savas atbildes rakstīt jau citiem e.pastiem.Diemžēl zinu kāpēc pirku šo mantu,to arì esmu minējusi PTAC iesniegumā. Mājas lapā nekur nav minēts,ka sūknē lîdz 60.min.Tāpēc arī uzvēlejos preču salidzināšanas iespeju.Ja mani interesētu,kas sūc 15.min,tad būtu tādu arī izvēlējusies un maksàjusi 4 reizes mazāku summu par to. Izskatās,ka šī iestāde nemāk rēķināt pamatlidzekļa nolietojumu un nemāk pamatot aprēķina veidā kā ir nonākyši pie šiem 50%.Zinu savas tiesības un līdz ar to būs interesanti vai mans,PTAC lēmums sakritīs ar šo krāpnieku viedokli!
Lasot šīs visas sūdzības atliek tik saķert galvu, cik daudz klientu cieš no šīs iestādes!
Starp citu, pašam bija pieredze, gan ar citu veikalu, kad tika pasūtīta prece no noliktavas (planšete sīcim) un ticiet man, ieraugot, ko saņemšu, až apstulbu, kaste apbružāta, ieplėsta, netīra, planšetei transportēšanas plēve vismaz 10 reizes likta virsū un nost, sensori nestrādā. Īsāk sakot, vairākas reizes 14 dienu laikā atgriešanas tiesības pat ļoti manāmas. Mierinājums-ar atlaidi dēļ ārējā izskata u.t.t. Draugi, nav labi. 😂
Nu neko... Par cik šī prece nebija uz to brīdi pieejama citos veikalos un vajadzēja tūlīt un tagad, un pietam mazajam,kas varbūt zin un saprot planšetēs vairāk kā es, pievēru acis uz šo nepilnību. Ar šo komentāru vēlējos teikt, ka tiešām tā gadās, tas nav izdomājums. Ja pirktu sev vai sieviņai, neņemtu nemaz tādu pretīm. Mazajam, ka tik gadžets, štrunts par nepilnībām. Par planšeti kā tādu iebildumu nav, viss strādā, izņemot sensorus, bet sīcim ir ok, skraida laimīgs.
Nez kā man būtu, ja celtu pretenziju. 🤔